PDA

Zobacz pełną wersję : Jak stworzyc dodatek - poradnik


Snake Eye
03.08.2005, 08:33
Wiele osób prosi...Macie :D
Przetłumacze wam :):)



Potrzebne Programy:

1.SimPE v0.42 lub późniejsza

www.sims.ambertation.de/index.shtml

2.Milkshape - edytor grafiki 3d (darmowy trial 30 dniowy)

www.swissquake.ch/chumbalum-soft/ms3d/download.html

3.UV mapper

www.uvmapper.com/downloads.html

4.Byle jaki program graficzny,obsługujący pliki PNG


Zaczynamy!!

Na początek warto na pulpicie stworzyc folder,w którym bedziemy trzymac pliki,które powstaną podczas "produkcji" dodatku

Praca

Otwórz simPE,wybierz zakładkę Tools i wybierz Objects Workshop.

http://img351.imageshack.us/img351/633/19pd.jpg

W oknie które sie pojawi,wybierz Gruped Objects (1),znajdz obiekt na którego podstawie chcesz stworzyc jakis dodatek (lampa,stół,krześło itd).Ponizej klikasz zakładkę Clone (2) po czym nic nie zmieniając klikasz start (3)

http://img327.imageshack.us/img327/6475/20yi.jpg


W oknie które sie pojawi wpisujemy nazwe naszego obiektu (1),następnie klikamy w link Update (2) a następnie w OK (3).NIE KLIKAJ w okienko University Ready.Mi działa bez tego :)

http://img181.imageshack.us/img181/6482/32rw.jpg

W kolejnym kroku zapisujemy .package.Wybieramy nazwwe i miejsce zapisu (stworzony folder).

http://img197.imageshack.us/img197/6984/41cc.jpg

W głownym oknie programu zauważamy Resorce Tree (1) i klikamy Geometric Data Container (o).Nastepnie na prawe widzimy zakładke Type (3) i równiez Geometric Data Container.Klikamy w to.

http://img177.imageshack.us/img177/8154/58xp.jpg

W oknie Plugin View (1) upewnij sie ze jest zaznaczone Content (2) orac CgeometringDataContainer (3).Teraz zaznaczasz jedynie pole w którym jest nazwa obiektu który przerabiasz (light,armchair,table,radio,piano itd ) (o) i klikasz Export (5).

http://img175.imageshack.us/img175/9841/66ln.jpg

Teraz zapisujemy nasz obiekt w naszym folderze.
(rozszerzenie .obj)
-----------------------------------------

Otwieramy Milkshape.
Upewniamy sie czy w zakładce Window (1) mamy zaznaczone Show Viewport Caption

http://img167.imageshack.us/img167/5058/79as.jpg

Następnie Klikamy File (1)--->Import (2) i wybieramy Wavefront OBJ

http://img290.imageshack.us/img290/2326/85su.jpg

Teraz przechodzimy do naszego folderu,gdzie zapisalismy eksportowany z SimPE objekt.



Własny projekt.

Upewnij sie ze masz zaznaczoną zakładke Model(1).Jeśli tak klikasz "box" (2)(lub inne.Zalez od kształtu objektu jaki chcesz.Box - kwadrat,Sprehe - koło,Triangle - trójkąt).W tym przypadku przeciągamy "kwadratem" w oknie 2 (3) (mozna tez w innych oknach) tak,aby zakryc oryginalną nogę stołu.

http://img169.imageshack.us/img169/3807/95cn.jpg

Teraz musimy wyrównać noge z tymi które znajdują sie w oryginalnym meshu.Aby to zrobic klikamy Scale (1) i w polu X wpisujemy wartosc .14 (W swoich obiektach wpisujemy różne watrosci do różnych Pól.X rozcziąg obiekt w osi X,Y w osi Y a Z bodjaze na ukos :)) Po czym klikamy Scale (2)

http://img136.imageshack.us/img136/8256/108vf.jpg

Kilkamy MOVE (1.).Teraz w oknie FRONT (2) ustawiamy noge "zakrywając" 1 oryginalną.

http://img85.imageshack.us/img85/6272/116pc.jpg

Kolejny krok to klikniecie zakładki Edit i wybrania Duplicate Seliction.Pojawi sie 2 noga.Ustawiamy ją w miejce którejs z 3 pozostałych (oryginalnych) nóg.
Teraz klikamy zakładke GRUOPS.Wybieramy BOX08 i znów edit duplicate selection.ustawiamy nogi na równo!

http://img233.imageshack.us/img233/2640/164yk.jpg

Teraz zróbmy blat.
Ponownie wybieramy Model (1) oraz box (2) i w drugim oknie (3) klikamy w lewy kant stołu,i przeciągamy myszką do prawego.

http://img227.imageshack.us/img227/3694/120cu.jpg

Ponownie klikamy "Scale" i w oknie X wpisujemy wartosc 2.3 i klikamy Scale

http://img96.imageshack.us/img96/2441/130vb.jpg

Teraz musimy ułozyc blat.Klikamy "MOVE" i ustawiamy blat tak jak chcemy (w taki sam sposób dodajemu pierdólki do naszych dodatków)
Nastepnie klikamy zakładke Groups (1),klikamy nazwe objektu jaki przenielismy z Simpe i klikamy Dlete (2)

http://img132.imageshack.us/img132/128/145yj1.jpg

Teraz zmienimy nasz objekt w UVmape.Mając zaznaczoną zakładtke Groups,wybieramy : Box,Duplicate1 i Duplicate 2 (1).Po czym klikamy Regroup(2).Natępnie wpisujemy Nazwe nogi i klikame Rename (3)

http://img149.imageshack.us/img149/6397/175tv.jpg

Pozostały BOX - wpisujemy nazwe Blat i klikamy Rename.
Teraz klikamy File ----> Export---->Warefront OBJ i zapisujemy to do naszego folderu pod dowolną nazwą :)

-------------------------------

Otwieramy UVMapper

Klikamy File---Load Model i wybieramy objekt przed chwilą zapisany.Wyskoczy okienki.Klikamy OK
Teraz,wybieramy EDIT-->Neew UVmap i wybieramy Planar (dla koła sprehe itd)

Wybieramy Z (1) ,zaznaczamy dont split i wpisujemy 512 za rozmiar mapy.

http://img205.imageshack.us/img205/2929/187wv.jpg

Teraz wybierasz Edit:Select-->by group.Wybierasz grupę "blat" ikilkasz ok.
Teraz wokól blaty powinny pojawicc sie kwadraciki.Klikasz dowolny i powiekszasz blat do podobnych rozmiarów: (przy innych obiektach tego raczes sie nie stosuje)

http://img45.imageshack.us/img45/1305/195ks.jpg

Teraz kolej na nogi.Wybierasz Edit:Select---->by group i wybierasz gupę nogi.Klikasz Ok.
Teraz klikasz Edit New Uvmapp i wybierasz Planar
Tym razem w polu Aligment wybierasz Y.Rzomiar mapy 512.W polu Split zaznaczasz By Orientation
Pojawia sie kolejne czarn punkciki którymi "wciagasz" kwadrat w kwadrat:

http://img24.imageshack.us/img24/8625/beztytuu7iy.jpg

Powinno to wyglądac mniej wiecej tak:

http://img149.imageshack.us/img149/4717/27ar.jpg

Nastepnie klikasz gdziekolwiek NIE NA MAPIE abo odznaczyc ją.
Teraz klikasz na który kolwiek z tych kwadracików i powiekszasz go (mozna 2 od razu).Powieksz te wszystkie małe kwadraty do tego samego ksztąłtu.

http://img90.imageshack.us/img90/551/12mu.jpg

Kiedy wszystkie beda mniej wiecej równe,klikasz file i save model.
Wyskoczy okienko.Poprostu klikasz OK
Plik zapisujesz pod taką samą nazwą,pod jaką go wczytałes do tego programu ;)
Wyskoczy komunikat o tym ze dany plik istnieje wiec klikasz ok.
Teraz klikasz file i wybierasz Save texture map.Nazwij ja tak samo jak plik przed sekundą zapisany.
W ustawieniach (wyskoczy okienko) wpisz : Weight:256,Height:512 i kliknij OK.Teraz swobodnie to zapisz.

---------------------------------

Otwórz ponownie milkshape
Wybierz File-Import Wavefront OBJ.
Wybierz obiekt przed chwileczką zapisany w UVmapperze.
Wybierz zakładke Edit i zaznacza Select All.Teraz zakładkę gruops i wybierz regroup :)
Nadaj temu nazwe (np.stół jadalny i wybierz RENAME)
Teraz wybierz file/export Wavefront OBJ i zapisz na miejsce ORYGINALNEGO MESHA zimportowanego z Simpe.


--------------------------------------

Program graficzny

Tutaj otwierasz teksture utworzoną w UVmapperze.Te małe prostokąty to czesci nóg a ten duzy to blat.
Poprostu wkejasz teksture jaka chcesz miec na obiekcie.

http://img141.imageshack.us/img141/8039/25ut.jpg

Teraz wybierasz Plik:Zapisz jako.
Nazwac teksture najlepiej : twojanazwa 256x512 i zapisac jako PNG (WAŻNE!!)


----------------------------------
SimPE

Otwierasz twój package.Klikasz Geometric data Container (1) ,po czym w oknie Type (2) Rowniz to zaznaczasz.Teraz klikasz ppo koleji pokazane na fotce punty (3,4)
Potem klikasz na orygialną nazwe objektu (ta która przedtem klonowalismy) i klikasz Delete.

http://img181.imageshack.us/img181/6141/13xw.jpg

Teraz klikasz import i wybierasz plik ktory przed chwila eksportowałes z Milkshape.
Jezeli wyskoczy okienko "Mesh group importer" zaznaczasz mozliwosc i klikasz ok.

http://img18.imageshack.us/img18/7496/20oo.jpg

teraz klikasz commit.

http://img268.imageshack.us/img268/1431/34pt.jpg

Wyskoczy małe okienko w którym klikasz OK. :):)
Natepnie klikasz Assign Hash

http://img176.imageshack.us/img176/3135/48jg.jpg

W kolejnym oknie znów klikasz Ok.
Teraz włącz Menu - Tools-->Object Tools -->Fix Integrity

http://img175.imageshack.us/img175/6003/50bu.jpg

W kolejnym oknie poprostu klikasz OK.Nic wiecej.Gdy wyskoczy okno "Do you want to save changes" kliknij Yes
W "resorce tree" (1) wybierz object data (o).Pod menu type,wybierz 1 object data (3)

http://img301.imageshack.us/img301/5074/61sr.jpg

Teraz w oknie Plugin View kliknij "get GUID" Wyskoczy okienko.Jezeli nie posiadasz konta,
Klikasz Register new user (rejestracja trwa 5 sekund :D).Kiedy juz wpiszesz uzykownika i hasło,
nizej wpisujesz nazwe objektu i klikasz Register object.

http://img58.imageshack.us/img58/9656/75wc.jpg

Teraz kliknj commit.
Teraz wybierz 2 Object data (1),w oknie plugin (2),zaznacz "update all MMAT's" i kliknij get GUID.

http://img66.imageshack.us/img66/6382/80uh.jpg

Teraz wpisz nazwe w pole "object name" i kliknij register object.
W nastepnym oknie zaznacz "update all MMAT's and commit" po czym kliknij Commit.

Teraz ustalimy cene przedmiotu

Wybierz menu RAW data (1),zaznacz Decimal (2),i znajdz PRICE.Wpisz ile chcesz,po czym kliknij commit(3)

http://img67.imageshack.us/img67/4783/91uk.jpg

W oknie type,zaznacz ostatie Object Data ,po czym w oknie plugin kliknij Get Guid.Wpisz swój nick i hasło,nazwe przedmiotu i kliknij register object.
Nastepnie kliknij Commit


Tekstura

W resource tree (1) kliknij Texture Image (2) w oknie Type zaznacz 1 texture image (3)

http://img133.imageshack.us/img133/5131/101op.jpg

Teraz w oknie Plugin Viem kliknij IMPORT,znajdz swoją teksture i kliknij OPEN.
Teraz kliknij prawym na obrazku i wybierz Update All Sizes

http://img135.imageshack.us/img135/8642/119yg.jpg

Następnie klikasz Commit.Wsykoczy małe okienko klikasz OK

Dane Katalogowe:

W resource tree (1) wybierasz Catalog Description.W oknie type klikasz na Catalog Description (3),
Po czym w plugin View,W oknie Strings,klikasz w 1 mozliwosc.W oknie Value wpisujesz nazwe jaka bedzie widniała w katalogu.
Teraz w oknie strings klikasz 2 mozliwosc.W polu Value wpisujesz opis twojego obiektu
(teraz niew iem ale chyba po obydwu czynnosciach klikasz commit.Nie jestem pewny)

http://img145.imageshack.us/img145/7145/120xf1.jpg
---------------------------

End.
Teraz dajesz File---Save As,podązasz do folderu DOWNLOADS w moich dokumentach i zapisujesz obiekt.
Teraz przechodzisz do Menu - Extras i wybierasz Run Sims 2 ,chyba ze zrobisz to póxniej.Teraz twj obiekt powinien działać!!




------------------------------------------
Olbrzymie podziękowania dla Jwoodsa i reszty ekipy z modthesims2.com za umozliwienie przetłumaczenia jego poradnika :) Thanks Jwood and others :*:*:*:*
Oryginał poradnika znajdziecie pod TYM (http://modthesims2.com/showthread.php?t=59293) adresem.

Mam nadzieje ze wam pomogłem
Snake Eye

UnknowN
25.01.2006, 12:40
Mam pytanie, raczej z ciekawości. Czy to się komukolwiek udało?? Mnie wyskakuje nieznany komunikat przy importowaniu objektu do SimPe. Ktoś może wie o co chodzi??
un

saya
28.01.2006, 22:10
Może i ktoś by wiedział, gdybyś nas oświecił i powiedział jaki to komunikat.

UnknowN
30.01.2006, 16:10
Prosie:


Message:
Object reference not set to an instance of an object.

SimPE Version:
Default (0.52.2170.26328).
Exception Stack:
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
at SimPe.Plugin.Gmdc.GmdcLink.Flatten()
at SimPe.Plugin.Gmdc.AbstractGmdcImporter.ChangeGmdc( ImportedGroups grps, ImportedBones bns)
at SimPe.Plugin.Gmdc.AbstractGmdcImporter.Process(Str eam input, GeometryDataContainer gmdc, Boolean animationonly)
at SimPe.Plugin.fGeometryDataContainer.StartImport(Op enFileDialog ofd, GeometryDataContainer gmdc, String defext, ElementSorting sorting, Boolean animationonly)
at SimPe.Plugin.fGeometryDataContainer.button1_Click( Object sender, EventArgs e)

Source:
simpe.gmdc.exporter.base
Execution Stack:
at SimPe.Plugin.Gmdc.GmdcLink.Flatten()
at SimPe.Plugin.Gmdc.AbstractGmdcImporter.ChangeGmdc( ImportedGroups grps, ImportedBones bns)
at SimPe.Plugin.Gmdc.AbstractGmdcImporter.Process(Str eam input, GeometryDataContainer gmdc, Boolean animationonly)
at SimPe.Plugin.fGeometryDataContainer.StartImport(Op enFileDialog ofd, GeometryDataContainer gmdc, String defext, ElementSorting sorting, Boolean animationonly)
at SimPe.Plugin.fGeometryDataContainer.button1_Click( Object sender, EventArgs e)

Nie wiem co źle robie. Bawię się szachownicą. Aha, i nie działam w MilkShaperze, tylko w innym programie...

UN

aninowic
01.02.2006, 19:00
Jeżeli już mowa o zmienianiu kształtu obiektu to czy ktoś wie jak robić meshe (dokladniej ksztalty do ubrań, włosów itd...). Pliska!

UnknowN
02.02.2006, 15:22
Jeżeli już mowa o zmienianiu kształtu obiektu to czy ktoś wie jak robić meshe (dokladniej ksztalty do ubrań, włosów itd...). Pliska!

Ekhm... Patrz wyżej. A różnica polega tylko na tym, że zamiast Object Workshop otwierasz Skin Workshop. Co za trudność...
UN

Vanillienné
03.02.2006, 21:36
Fajnie. Trial mi się wyczerpał, ściągałam już parę razy od nowa - i nic!
Co mam zrobić, żeby znowu móc używać milkszejpa? ;_______;

Nereide
04.02.2006, 09:52
Vanil, wszystkie programy typu shareware zostawiają drobne ślady w plikach rejestru, co potem uniemożliwia ponowne wgranie tegoż programu. Musiałabyś go znaleźć i wykasować. Ale powiem, że łatwo nie jest, bowiem takie 'pliczki' potrafią się zapisać pod zupełnie inną i dziwną nazwą. Nie zostaje Tobie nic innego jak użalać się po stracie programu, albo ściągnąć (:P) z Internetu za pośrednictwem typu Emule itp.

Cherished
04.02.2006, 10:13
Vanil napisz do Patrolsa a on przekieruje cie do mnie i ci dam COŚ ;>

foka94
05.02.2006, 09:27
Teraz mam problem z UVMapper :|... jakoś z nim mi nie idzie... a co do programu graficznego to mam tylko painta ;( ... a tam są beznadziejne kolory(paint wogóle jest beznadziejny)... czy ma ktoś link z którego mogłabym ściagnąć darmowy fajny program graficzny??

Z GÓRY DZIĘKI!

Jojo
10.02.2006, 23:57
A czy w Photoshopie 7.0 CE można? Bo nie mam innego oprucz tego i painta :(
Ok już mam :)

UnknowN
12.02.2006, 11:57
Foczko, Ifran View, poszukaj w spisie treści poradników...
A ty, jajo powiedz mi co można, bo jakoś nie ma to twoje zapytanie sensu... Jeśli chodzi o przerabianie tekstur, to można w karzdym programie graficznym.
UN

j13
11.03.2006, 12:42
Ale jak ściągnąć ten SimPE?

berata
11.03.2006, 13:40
Ale jak ściągnąć ten SimPE?
http://forum.thesims.pl/showthread.php?t=13953

wildthing
13.03.2006, 17:02
Uff...trwało to godzinę (plus troszkę przekleństw i dziesięciokrotne ściąganie SimPe), ale zrobiłam xDD. Tylko że ja ściągnelam UVmapper proffesional czy cos, a tam troszke sie opcje roznily...sciagnelam UVmapper classic xd.
W kazdym razie, poradnik jest swietny ;>.

Cherished
13.03.2006, 21:40
Uff...trwało to godzinę (plus troszkę przekleństw i dziesięciokrotne ściąganie SimPe), ale zrobiłam xDD. Tylko że ja ściągnelam UVmapper proffesional czy cos, a tam troszke sie opcje roznily...sciagnelam UVmapper classic xd.
W kazdym razie, poradnik jest swietny ;>.

No ba xD
Wkoncu tłumaczony przez miszcza.

wildthing
14.03.2006, 18:21
No ba xD
Wkoncu tłumaczony przez miszcza.
a dupny, bo sie okazalo, ze zamiast ksztaltu ten cholerny stolik zmienil tylko kolor XD. pewno cos pochrzanilam xd

UnknowN
16.03.2006, 19:39
Nadal...


Message:
Object reference not set to an instance of an object.

SimPE Version:
Default (0.52.2170.26328).
Exception Stack:
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
at SimPe.Plugin.Gmdc.GmdcLink.Flatten()
at SimPe.Plugin.Gmdc.AbstractGmdcImporter.ChangeGmdc( ImportedGroups grps, ImportedBones bns)
at SimPe.Plugin.Gmdc.AbstractGmdcImporter.Process(Str eam input, GeometryDataContainer gmdc, Boolean animationonly)
at SimPe.Plugin.fGeometryDataContainer.StartImport(Op enFileDialog ofd, GeometryDataContainer gmdc, String defext, ElementSorting sorting, Boolean animationonly)
at SimPe.Plugin.fGeometryDataContainer.button1_Click( Object sender, EventArgs e)

Source:
simpe.gmdc.exporter.base
Execution Stack:
at SimPe.Plugin.Gmdc.GmdcLink.Flatten()
at SimPe.Plugin.Gmdc.AbstractGmdcImporter.ChangeGmdc( ImportedGroups grps, ImportedBones bns)
at SimPe.Plugin.Gmdc.AbstractGmdcImporter.Process(Str eam input, GeometryDataContainer gmdc, Boolean animationonly)
at SimPe.Plugin.fGeometryDataContainer.StartImport(Op enFileDialog ofd, GeometryDataContainer gmdc, String defext, ElementSorting sorting, Boolean animationonly)
at SimPe.Plugin.fGeometryDataContainer.button1_Click( Object sender, EventArgs e)

Cherished
16.03.2006, 20:29
a dupny, bo sie okazalo, ze zamiast ksztaltu ten cholerny stolik zmienil tylko kolor XD. pewno cos pochrzanilam xd


zapewne.Jakies niedoróbki z was czy co.Mi sie udało jusz 2 rassy *_*

UnknowN
16.03.2006, 21:34
Okej. Zrobić to ja potrafię, ale z UVmapperem i dalej...

natalia33
02.05.2006, 21:35
Message:
Client found response content type of 'text/html', but expected 'text/xml'.
The request failed with the error message:
--
Invalid query: Duplicate entry '' for key 2
--.

SimPE Version:
Default (0.52.2170.26328).

Exception Stack:
System.InvalidOperationException: Client found response content type of 'text/html', but expected 'text/xml'.
The request failed with the error message:
--
Invalid query: Duplicate entry '' for key 2
--.
at System.Web.Services.Protocols.SoapHttpClientProtoc ol.ReadResponse(SoapClientMessage message, WebResponse response, Stream responseStream, Boolean asyncCall)
at System.Web.Services.Protocols.SoapHttpClientProtoc ol.Invoke(String methodName, Object[] parameters)
at Sims.GUID.Service.SimGUIDService.registerUser(Stri ng username, String password)
at Sims.GUID.GUIDGetterForm.RegisterNewUser(Object sender, EventArgs e)

Source:
System.Web.Services

Execution Stack:
at System.Web.Services.Protocols.SoapHttpClientProtoc ol.ReadResponse(SoapClientMessage message, WebResponse response, Stream responseStream, Boolean asyncCall)
at System.Web.Services.Protocols.SoapHttpClientProtoc ol.Invoke(String methodName, Object[] parameters)
at Sims.GUID.Service.SimGUIDService.registerUser(Stri ng username, String password)
at Sims.GUID.GUIDGetterForm.RegisterNewUser(Object sender, EventArgs e)

- A czy ktoś umie wytłómaczyć dlaczego mam taki komunikat, gdy chcę się tam zarejestrować?

UnknowN
03.05.2006, 11:00
Simpe robi mi takie same numery...
Nikt tego nie umie rozszyfrować...

natalia33
03.05.2006, 20:07
Z poprzednim problemem jakoś sobie poradziłam, ale mam następny:

W instrukcji w pewnym miejscu pisało, żeby kliknąć "assign hash" - czy coś takiego. U mnie nie ma takiego przycisku. Czy to jest spowodowane tym, że ja coś źle robię, czy coś z programem? I czy bez tego dodatek nie zadziała? (próbowałam zrobić dodatek bez tego przycisku i się nie pojawił... To przez to, czy przez jakieś moje błędy?

UnknowN
03.05.2006, 20:58
No właśnie... Każda nowa wersje SimPe jest inna. Ten poradnik ma już trochę i może być nieaktualny... Nie mam pojęcia... Jak znasz Anglika możesz sobie poczytać na www.modthesims2.com (http://www.modthesims2.com) poradniki. Mnie to trochę pomogło...

koslawy
06.05.2006, 10:06
W nowszych wersjach SimPe wyeliminowano przycisk 'Assign hash', więc jego kliknięcie jest niepotrzebne, a wręcz niemożliwe :P
Więc musiałaś zrobić jakiś inny błąd...

anez
30.07.2006, 09:59
eeh chciałam zdziałać jakies nowe mebelki na moją stronę i nie za bardzo mogę...

przy naciśnięciu "geometric data container" wyskakuje mi okienko z informacją
"file or assembly name Microsoft.DirectX, or one of its dependencies, was not found."

i dalej nic nie mogę już zrobić, przeinstalowałam wg zaleceń ludków z mts2 directX na najnowszego czyli 9.0c i nic dalej mi to wyskakuje... ktoś ma jakis pomysł?

simpe mam w wersji 0.58

Adzika14
01.08.2006, 15:29
A ja mam problem.
Jak chcę np..zmienić tylko rysunek na obrazie jakimś, To co musze zrobić :O
Bo chyba nie wkładac tego do programu graifcznego 3d jak chce tylko zmienić obrazek

Isi
01.08.2006, 19:16
Adzika14, tu masz poradnik, jak recolorować obiekty:
http://forum.thesims.pl/showthread.php?t=14768

Czikita_kiti
04.08.2006, 16:43
No wiec wszystko idzie ok. do momętu gdy objekt trzeba zapisac w rozszerzeniu (chyba) OBJ jakos tak , bodajze jest to punkt 5? albo nastepny. ja mma inna wersje simpe i nie wiem jak to zrobic :(
Obrazek(zdjęcie)-->
http://img178.imageshack.us/img178/9581/simpewv6.png i co na to odpowiecie? (prosiła bym o szybką odpowiedz)

Czikita_kiti
05.08.2006, 11:34
Snake Eye czy mogła bym Ciebie prosic abys przesłał /a mi SimPE (tą wersję która ty masz bo w swojej ja nie potrafie zapisac pliku w formacie obj -nie da sie chyba)
na adres e-mail [email protected] albo któs inny byle to był SimPE v0.41 BŁAGAM! ;( ;( ;(

maciek1024
05.08.2006, 21:02
Anez: Mi też się to wyświetla, co zrobiłem nie tak, a pozatym jak klikam na to geometric data container to nia mam jednego pliku a 2!!!
Co robię nie tak? Bardzo proszę o odpowiedź. Też mam wersję 0.58

maciek1024
06.08.2006, 07:32
No właśnie ja też bym prosił o przesłanie 0.41 na adres [email protected]

Samb@
24.08.2006, 17:11
Witam :)
Pobawiłam się w stworzenie tego stołu i wszystko grało aż nadszedł czas na End !! - i kapa :con:

Teraz dajesz File---Save As,podązasz do folderu DOWNLOADS w moich dokumentach i zapisujesz obiekt.- I tak zrobiłam

Teraz przechodzisz do Menu - Extras i wybierasz Run Sims 2 - No właśnie gdzie to u licha jest??????????Czy może mi ktoś pomóc? Czy to znajduje się w SimPe? :(

maciek1024
26.08.2006, 12:49
Wcale nie musisz dawać Run Sims2, bo to jest tylko włączenie The Sims 2. Możesz zamknąć SimPE po zapisaniu ;) . A dlaczego niema to nie wiem.

Cherished
28.08.2006, 01:35
Poradnik jest stary wiec watpie zeby z now wersją simPE 'dzialal' w 100 % xD
A starej wersji juz nie mam x>>>>

Samb@
31.08.2006, 09:43
Dzięki za pomoc. :) Mam SimPe wersja 48 i faktycznie może juz nie ma tej opcji.Nic dziwnego że nie mogłam jej znaleźć.
Spróbuję jeszcze raz wszystko od początku i tylko normalnie zapiszę. Może cierpliwość zostanie nagrodzona. :)

oliwia156
17.09.2006, 08:04
kto przesle mi simpe na moj e-mail niech sie zglsi bo jsak chce wlaczyc sim pe to pokazujecos po angielsku :1smutny:

Samb@
17.09.2006, 17:19
kto przesle mi simpe na moj e-mail niech sie zglsi bo jsak chce wlaczyc sim pe to pokazujecos po angielsku :1smutny:
Mi też wyskakuje informacja po angielsku ale nie wiem czy taka sama.Klikam wtedy NIE i wszystko działa po staremu.:)

AdiDasek
15.01.2007, 10:04
Mam kilka pytań mam nadzieję, że mi pomożecie.
1. Czy trzeba coś robić w UVMapperze, bo i tak nic tam nie zmieniam?
2. W moim SimPE nie ma opcji Assing Hash (czy jakoś tak) jest to gdzieś na końcu mam wersje 6coś.
3. Kiedy już wszystko zrobię i odpalam Simy, to w grze jest tylko nazwa tego przedmiotu, ale jest niewidzialny. Błagam pomóżcie.
4. Czemu jak nakładam na zdjęcie teksturę to ona jest szara ??

gabi199313
15.01.2007, 13:04
Jak zrobić żeby wersja trial programu dłużej działała?To jest proste. Wystarczy przestawić datę w komputerze na wcześniejszą. I program powinien znowu działać:D Ja tak robiłam jak już widziałam że sie kończy wersja trial- przestawiałam datę. To wszystko:-D Pozdrowionka

AdiDasek
15.01.2007, 19:09
Proszę pomóżcie mi! Bo mam ferie i chcialbym to rozszyfrowac :1smutny:

ice11
18.01.2007, 12:57
Mam problem jak chce wlaczyc SimPe to wyskakuje mi taki błąd:
http://img172.imageshack.us/img172/3950/beztytuutk4.png
A i jak sie wchodzi na tamta stronke co sie sciaga SimPe to który mam ściągnąc bo tam jest ich dużo.

Isi
18.01.2007, 14:54
ice11 - żeby simPE Ci działało, musisz najpierw zainstalować Microsoft NET Framework:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5&displaylang=en
i wszystko będzie OK, nie będzie tego komunikatu. :)

Dorcas
04.02.2007, 17:01
Mm problem. Mam wersję v.60 czyli tą najnowszą i nie pokazuje mi się okienko z obiektami więc czy dalej jest możliwość robic taks samo??

issa_Atrydy
13.02.2007, 10:17
Witam teraz ja zajmuje sie troche meshami.. chciałam zrobic ubranko :D problem pojawil sie juz we wczesnej fazie tworzenia.. po zapisaniu i otwarcia drzewka... wyskakuje blad z eon nie moze znalezc pliku.. a rpzeicez zapisywałam.. czy moge prosic autora tematu o kontakt na gg ?? 4200204

Bede zobowiązana :)

pozdrawiam :)

GRUSSSER
09.11.2007, 16:52
A można zmienić wygodę, koszt itp.?

MixRadzio
13.01.2008, 19:59
Kurde jak to zrobić niech ktoś pomoże błagam!! czy jak chce ztworzyć dodatek to musze to zrobić na podstawie innego dodatku np. szafki ?? czy nie ?? prosze o odpowiedz z góry dzięki

milena
15.08.2008, 19:03
jak ściągnąć te programy? na tych stronkach jest wszystko po angielsku chyba a ja nie znam innych jezyków tylko polski.

milena
15.08.2008, 19:51
nie wiem co jest, ja mam całkiem inne SimPe niż tutaj.

W oknie które sie pojawi,wybierz Gruped Objects (1),znajdz obiekt na którego podstawie chcesz stworzyc jakis dodatek (lampa,stół,krześło itd). - ok to mam trochę inne niż na zdjeciu ale jest.
Ponizej klikasz zakładkę Clone (2) po czym nic nie zmieniając klikasz start (3) - no i właśnie tego nie mam. nie mam żadnej zakładki Clone... Co jest? piszcie na gg: 5185761 albo na e-mail: [email protected] plisss pomóżcie!!