Snake Eye
03.08.2005, 08:33
Wiele osób prosi...Macie :D
Przetłumacze wam :):)
Potrzebne Programy:
1.SimPE v0.42 lub późniejsza
www.sims.ambertation.de/index.shtml
2.Milkshape - edytor grafiki 3d (darmowy trial 30 dniowy)
www.swissquake.ch/chumbalum-soft/ms3d/download.html
3.UV mapper
www.uvmapper.com/downloads.html
4.Byle jaki program graficzny,obsługujący pliki PNG
Zaczynamy!!
Na początek warto na pulpicie stworzyc folder,w którym bedziemy trzymac pliki,które powstaną podczas "produkcji" dodatku
Praca
Otwórz simPE,wybierz zakładkę Tools i wybierz Objects Workshop.
http://img351.imageshack.us/img351/633/19pd.jpg
W oknie które sie pojawi,wybierz Gruped Objects (1),znajdz obiekt na którego podstawie chcesz stworzyc jakis dodatek (lampa,stół,krześło itd).Ponizej klikasz zakładkę Clone (2) po czym nic nie zmieniając klikasz start (3)
http://img327.imageshack.us/img327/6475/20yi.jpg
W oknie które sie pojawi wpisujemy nazwe naszego obiektu (1),następnie klikamy w link Update (2) a następnie w OK (3).NIE KLIKAJ w okienko University Ready.Mi działa bez tego :)
http://img181.imageshack.us/img181/6482/32rw.jpg
W kolejnym kroku zapisujemy .package.Wybieramy nazwwe i miejsce zapisu (stworzony folder).
http://img197.imageshack.us/img197/6984/41cc.jpg
W głownym oknie programu zauważamy Resorce Tree (1) i klikamy Geometric Data Container (o).Nastepnie na prawe widzimy zakładke Type (3) i równiez Geometric Data Container.Klikamy w to.
http://img177.imageshack.us/img177/8154/58xp.jpg
W oknie Plugin View (1) upewnij sie ze jest zaznaczone Content (2) orac CgeometringDataContainer (3).Teraz zaznaczasz jedynie pole w którym jest nazwa obiektu który przerabiasz (light,armchair,table,radio,piano itd ) (o) i klikasz Export (5).
http://img175.imageshack.us/img175/9841/66ln.jpg
Teraz zapisujemy nasz obiekt w naszym folderze.
(rozszerzenie .obj)
-----------------------------------------
Otwieramy Milkshape.
Upewniamy sie czy w zakładce Window (1) mamy zaznaczone Show Viewport Caption
http://img167.imageshack.us/img167/5058/79as.jpg
Następnie Klikamy File (1)--->Import (2) i wybieramy Wavefront OBJ
http://img290.imageshack.us/img290/2326/85su.jpg
Teraz przechodzimy do naszego folderu,gdzie zapisalismy eksportowany z SimPE objekt.
Własny projekt.
Upewnij sie ze masz zaznaczoną zakładke Model(1).Jeśli tak klikasz "box" (2)(lub inne.Zalez od kształtu objektu jaki chcesz.Box - kwadrat,Sprehe - koło,Triangle - trójkąt).W tym przypadku przeciągamy "kwadratem" w oknie 2 (3) (mozna tez w innych oknach) tak,aby zakryc oryginalną nogę stołu.
http://img169.imageshack.us/img169/3807/95cn.jpg
Teraz musimy wyrównać noge z tymi które znajdują sie w oryginalnym meshu.Aby to zrobic klikamy Scale (1) i w polu X wpisujemy wartosc .14 (W swoich obiektach wpisujemy różne watrosci do różnych Pól.X rozcziąg obiekt w osi X,Y w osi Y a Z bodjaze na ukos :)) Po czym klikamy Scale (2)
http://img136.imageshack.us/img136/8256/108vf.jpg
Kilkamy MOVE (1.).Teraz w oknie FRONT (2) ustawiamy noge "zakrywając" 1 oryginalną.
http://img85.imageshack.us/img85/6272/116pc.jpg
Kolejny krok to klikniecie zakładki Edit i wybrania Duplicate Seliction.Pojawi sie 2 noga.Ustawiamy ją w miejce którejs z 3 pozostałych (oryginalnych) nóg.
Teraz klikamy zakładke GRUOPS.Wybieramy BOX08 i znów edit duplicate selection.ustawiamy nogi na równo!
http://img233.imageshack.us/img233/2640/164yk.jpg
Teraz zróbmy blat.
Ponownie wybieramy Model (1) oraz box (2) i w drugim oknie (3) klikamy w lewy kant stołu,i przeciągamy myszką do prawego.
http://img227.imageshack.us/img227/3694/120cu.jpg
Ponownie klikamy "Scale" i w oknie X wpisujemy wartosc 2.3 i klikamy Scale
http://img96.imageshack.us/img96/2441/130vb.jpg
Teraz musimy ułozyc blat.Klikamy "MOVE" i ustawiamy blat tak jak chcemy (w taki sam sposób dodajemu pierdólki do naszych dodatków)
Nastepnie klikamy zakładke Groups (1),klikamy nazwe objektu jaki przenielismy z Simpe i klikamy Dlete (2)
http://img132.imageshack.us/img132/128/145yj1.jpg
Teraz zmienimy nasz objekt w UVmape.Mając zaznaczoną zakładtke Groups,wybieramy : Box,Duplicate1 i Duplicate 2 (1).Po czym klikamy Regroup(2).Natępnie wpisujemy Nazwe nogi i klikame Rename (3)
http://img149.imageshack.us/img149/6397/175tv.jpg
Pozostały BOX - wpisujemy nazwe Blat i klikamy Rename.
Teraz klikamy File ----> Export---->Warefront OBJ i zapisujemy to do naszego folderu pod dowolną nazwą :)
-------------------------------
Otwieramy UVMapper
Klikamy File---Load Model i wybieramy objekt przed chwilą zapisany.Wyskoczy okienki.Klikamy OK
Teraz,wybieramy EDIT-->Neew UVmap i wybieramy Planar (dla koła sprehe itd)
Wybieramy Z (1) ,zaznaczamy dont split i wpisujemy 512 za rozmiar mapy.
http://img205.imageshack.us/img205/2929/187wv.jpg
Teraz wybierasz Edit:Select-->by group.Wybierasz grupę "blat" ikilkasz ok.
Teraz wokól blaty powinny pojawicc sie kwadraciki.Klikasz dowolny i powiekszasz blat do podobnych rozmiarów: (przy innych obiektach tego raczes sie nie stosuje)
http://img45.imageshack.us/img45/1305/195ks.jpg
Teraz kolej na nogi.Wybierasz Edit:Select---->by group i wybierasz gupę nogi.Klikasz Ok.
Teraz klikasz Edit New Uvmapp i wybierasz Planar
Tym razem w polu Aligment wybierasz Y.Rzomiar mapy 512.W polu Split zaznaczasz By Orientation
Pojawia sie kolejne czarn punkciki którymi "wciagasz" kwadrat w kwadrat:
http://img24.imageshack.us/img24/8625/beztytuu7iy.jpg
Powinno to wyglądac mniej wiecej tak:
http://img149.imageshack.us/img149/4717/27ar.jpg
Nastepnie klikasz gdziekolwiek NIE NA MAPIE abo odznaczyc ją.
Teraz klikasz na który kolwiek z tych kwadracików i powiekszasz go (mozna 2 od razu).Powieksz te wszystkie małe kwadraty do tego samego ksztąłtu.
http://img90.imageshack.us/img90/551/12mu.jpg
Kiedy wszystkie beda mniej wiecej równe,klikasz file i save model.
Wyskoczy okienko.Poprostu klikasz OK
Plik zapisujesz pod taką samą nazwą,pod jaką go wczytałes do tego programu ;)
Wyskoczy komunikat o tym ze dany plik istnieje wiec klikasz ok.
Teraz klikasz file i wybierasz Save texture map.Nazwij ja tak samo jak plik przed sekundą zapisany.
W ustawieniach (wyskoczy okienko) wpisz : Weight:256,Height:512 i kliknij OK.Teraz swobodnie to zapisz.
---------------------------------
Otwórz ponownie milkshape
Wybierz File-Import Wavefront OBJ.
Wybierz obiekt przed chwileczką zapisany w UVmapperze.
Wybierz zakładke Edit i zaznacza Select All.Teraz zakładkę gruops i wybierz regroup :)
Nadaj temu nazwe (np.stół jadalny i wybierz RENAME)
Teraz wybierz file/export Wavefront OBJ i zapisz na miejsce ORYGINALNEGO MESHA zimportowanego z Simpe.
--------------------------------------
Program graficzny
Tutaj otwierasz teksture utworzoną w UVmapperze.Te małe prostokąty to czesci nóg a ten duzy to blat.
Poprostu wkejasz teksture jaka chcesz miec na obiekcie.
http://img141.imageshack.us/img141/8039/25ut.jpg
Teraz wybierasz Plik:Zapisz jako.
Nazwac teksture najlepiej : twojanazwa 256x512 i zapisac jako PNG (WAŻNE!!)
----------------------------------
SimPE
Otwierasz twój package.Klikasz Geometric data Container (1) ,po czym w oknie Type (2) Rowniz to zaznaczasz.Teraz klikasz ppo koleji pokazane na fotce punty (3,4)
Potem klikasz na orygialną nazwe objektu (ta która przedtem klonowalismy) i klikasz Delete.
http://img181.imageshack.us/img181/6141/13xw.jpg
Teraz klikasz import i wybierasz plik ktory przed chwila eksportowałes z Milkshape.
Jezeli wyskoczy okienko "Mesh group importer" zaznaczasz mozliwosc i klikasz ok.
http://img18.imageshack.us/img18/7496/20oo.jpg
teraz klikasz commit.
http://img268.imageshack.us/img268/1431/34pt.jpg
Wyskoczy małe okienko w którym klikasz OK. :):)
Natepnie klikasz Assign Hash
http://img176.imageshack.us/img176/3135/48jg.jpg
W kolejnym oknie znów klikasz Ok.
Teraz włącz Menu - Tools-->Object Tools -->Fix Integrity
http://img175.imageshack.us/img175/6003/50bu.jpg
W kolejnym oknie poprostu klikasz OK.Nic wiecej.Gdy wyskoczy okno "Do you want to save changes" kliknij Yes
W "resorce tree" (1) wybierz object data (o).Pod menu type,wybierz 1 object data (3)
http://img301.imageshack.us/img301/5074/61sr.jpg
Teraz w oknie Plugin View kliknij "get GUID" Wyskoczy okienko.Jezeli nie posiadasz konta,
Klikasz Register new user (rejestracja trwa 5 sekund :D).Kiedy juz wpiszesz uzykownika i hasło,
nizej wpisujesz nazwe objektu i klikasz Register object.
http://img58.imageshack.us/img58/9656/75wc.jpg
Teraz kliknj commit.
Teraz wybierz 2 Object data (1),w oknie plugin (2),zaznacz "update all MMAT's" i kliknij get GUID.
http://img66.imageshack.us/img66/6382/80uh.jpg
Teraz wpisz nazwe w pole "object name" i kliknij register object.
W nastepnym oknie zaznacz "update all MMAT's and commit" po czym kliknij Commit.
Teraz ustalimy cene przedmiotu
Wybierz menu RAW data (1),zaznacz Decimal (2),i znajdz PRICE.Wpisz ile chcesz,po czym kliknij commit(3)
http://img67.imageshack.us/img67/4783/91uk.jpg
W oknie type,zaznacz ostatie Object Data ,po czym w oknie plugin kliknij Get Guid.Wpisz swój nick i hasło,nazwe przedmiotu i kliknij register object.
Nastepnie kliknij Commit
Tekstura
W resource tree (1) kliknij Texture Image (2) w oknie Type zaznacz 1 texture image (3)
http://img133.imageshack.us/img133/5131/101op.jpg
Teraz w oknie Plugin Viem kliknij IMPORT,znajdz swoją teksture i kliknij OPEN.
Teraz kliknij prawym na obrazku i wybierz Update All Sizes
http://img135.imageshack.us/img135/8642/119yg.jpg
Następnie klikasz Commit.Wsykoczy małe okienko klikasz OK
Dane Katalogowe:
W resource tree (1) wybierasz Catalog Description.W oknie type klikasz na Catalog Description (3),
Po czym w plugin View,W oknie Strings,klikasz w 1 mozliwosc.W oknie Value wpisujesz nazwe jaka bedzie widniała w katalogu.
Teraz w oknie strings klikasz 2 mozliwosc.W polu Value wpisujesz opis twojego obiektu
(teraz niew iem ale chyba po obydwu czynnosciach klikasz commit.Nie jestem pewny)
http://img145.imageshack.us/img145/7145/120xf1.jpg
---------------------------
End.
Teraz dajesz File---Save As,podązasz do folderu DOWNLOADS w moich dokumentach i zapisujesz obiekt.
Teraz przechodzisz do Menu - Extras i wybierasz Run Sims 2 ,chyba ze zrobisz to póxniej.Teraz twj obiekt powinien działać!!
------------------------------------------
Olbrzymie podziękowania dla Jwoodsa i reszty ekipy z modthesims2.com za umozliwienie przetłumaczenia jego poradnika :) Thanks Jwood and others :*:*:*:*
Oryginał poradnika znajdziecie pod TYM (http://modthesims2.com/showthread.php?t=59293) adresem.
Mam nadzieje ze wam pomogłem
Snake Eye
Przetłumacze wam :):)
Potrzebne Programy:
1.SimPE v0.42 lub późniejsza
www.sims.ambertation.de/index.shtml
2.Milkshape - edytor grafiki 3d (darmowy trial 30 dniowy)
www.swissquake.ch/chumbalum-soft/ms3d/download.html
3.UV mapper
www.uvmapper.com/downloads.html
4.Byle jaki program graficzny,obsługujący pliki PNG
Zaczynamy!!
Na początek warto na pulpicie stworzyc folder,w którym bedziemy trzymac pliki,które powstaną podczas "produkcji" dodatku
Praca
Otwórz simPE,wybierz zakładkę Tools i wybierz Objects Workshop.
http://img351.imageshack.us/img351/633/19pd.jpg
W oknie które sie pojawi,wybierz Gruped Objects (1),znajdz obiekt na którego podstawie chcesz stworzyc jakis dodatek (lampa,stół,krześło itd).Ponizej klikasz zakładkę Clone (2) po czym nic nie zmieniając klikasz start (3)
http://img327.imageshack.us/img327/6475/20yi.jpg
W oknie które sie pojawi wpisujemy nazwe naszego obiektu (1),następnie klikamy w link Update (2) a następnie w OK (3).NIE KLIKAJ w okienko University Ready.Mi działa bez tego :)
http://img181.imageshack.us/img181/6482/32rw.jpg
W kolejnym kroku zapisujemy .package.Wybieramy nazwwe i miejsce zapisu (stworzony folder).
http://img197.imageshack.us/img197/6984/41cc.jpg
W głownym oknie programu zauważamy Resorce Tree (1) i klikamy Geometric Data Container (o).Nastepnie na prawe widzimy zakładke Type (3) i równiez Geometric Data Container.Klikamy w to.
http://img177.imageshack.us/img177/8154/58xp.jpg
W oknie Plugin View (1) upewnij sie ze jest zaznaczone Content (2) orac CgeometringDataContainer (3).Teraz zaznaczasz jedynie pole w którym jest nazwa obiektu który przerabiasz (light,armchair,table,radio,piano itd ) (o) i klikasz Export (5).
http://img175.imageshack.us/img175/9841/66ln.jpg
Teraz zapisujemy nasz obiekt w naszym folderze.
(rozszerzenie .obj)
-----------------------------------------
Otwieramy Milkshape.
Upewniamy sie czy w zakładce Window (1) mamy zaznaczone Show Viewport Caption
http://img167.imageshack.us/img167/5058/79as.jpg
Następnie Klikamy File (1)--->Import (2) i wybieramy Wavefront OBJ
http://img290.imageshack.us/img290/2326/85su.jpg
Teraz przechodzimy do naszego folderu,gdzie zapisalismy eksportowany z SimPE objekt.
Własny projekt.
Upewnij sie ze masz zaznaczoną zakładke Model(1).Jeśli tak klikasz "box" (2)(lub inne.Zalez od kształtu objektu jaki chcesz.Box - kwadrat,Sprehe - koło,Triangle - trójkąt).W tym przypadku przeciągamy "kwadratem" w oknie 2 (3) (mozna tez w innych oknach) tak,aby zakryc oryginalną nogę stołu.
http://img169.imageshack.us/img169/3807/95cn.jpg
Teraz musimy wyrównać noge z tymi które znajdują sie w oryginalnym meshu.Aby to zrobic klikamy Scale (1) i w polu X wpisujemy wartosc .14 (W swoich obiektach wpisujemy różne watrosci do różnych Pól.X rozcziąg obiekt w osi X,Y w osi Y a Z bodjaze na ukos :)) Po czym klikamy Scale (2)
http://img136.imageshack.us/img136/8256/108vf.jpg
Kilkamy MOVE (1.).Teraz w oknie FRONT (2) ustawiamy noge "zakrywając" 1 oryginalną.
http://img85.imageshack.us/img85/6272/116pc.jpg
Kolejny krok to klikniecie zakładki Edit i wybrania Duplicate Seliction.Pojawi sie 2 noga.Ustawiamy ją w miejce którejs z 3 pozostałych (oryginalnych) nóg.
Teraz klikamy zakładke GRUOPS.Wybieramy BOX08 i znów edit duplicate selection.ustawiamy nogi na równo!
http://img233.imageshack.us/img233/2640/164yk.jpg
Teraz zróbmy blat.
Ponownie wybieramy Model (1) oraz box (2) i w drugim oknie (3) klikamy w lewy kant stołu,i przeciągamy myszką do prawego.
http://img227.imageshack.us/img227/3694/120cu.jpg
Ponownie klikamy "Scale" i w oknie X wpisujemy wartosc 2.3 i klikamy Scale
http://img96.imageshack.us/img96/2441/130vb.jpg
Teraz musimy ułozyc blat.Klikamy "MOVE" i ustawiamy blat tak jak chcemy (w taki sam sposób dodajemu pierdólki do naszych dodatków)
Nastepnie klikamy zakładke Groups (1),klikamy nazwe objektu jaki przenielismy z Simpe i klikamy Dlete (2)
http://img132.imageshack.us/img132/128/145yj1.jpg
Teraz zmienimy nasz objekt w UVmape.Mając zaznaczoną zakładtke Groups,wybieramy : Box,Duplicate1 i Duplicate 2 (1).Po czym klikamy Regroup(2).Natępnie wpisujemy Nazwe nogi i klikame Rename (3)
http://img149.imageshack.us/img149/6397/175tv.jpg
Pozostały BOX - wpisujemy nazwe Blat i klikamy Rename.
Teraz klikamy File ----> Export---->Warefront OBJ i zapisujemy to do naszego folderu pod dowolną nazwą :)
-------------------------------
Otwieramy UVMapper
Klikamy File---Load Model i wybieramy objekt przed chwilą zapisany.Wyskoczy okienki.Klikamy OK
Teraz,wybieramy EDIT-->Neew UVmap i wybieramy Planar (dla koła sprehe itd)
Wybieramy Z (1) ,zaznaczamy dont split i wpisujemy 512 za rozmiar mapy.
http://img205.imageshack.us/img205/2929/187wv.jpg
Teraz wybierasz Edit:Select-->by group.Wybierasz grupę "blat" ikilkasz ok.
Teraz wokól blaty powinny pojawicc sie kwadraciki.Klikasz dowolny i powiekszasz blat do podobnych rozmiarów: (przy innych obiektach tego raczes sie nie stosuje)
http://img45.imageshack.us/img45/1305/195ks.jpg
Teraz kolej na nogi.Wybierasz Edit:Select---->by group i wybierasz gupę nogi.Klikasz Ok.
Teraz klikasz Edit New Uvmapp i wybierasz Planar
Tym razem w polu Aligment wybierasz Y.Rzomiar mapy 512.W polu Split zaznaczasz By Orientation
Pojawia sie kolejne czarn punkciki którymi "wciagasz" kwadrat w kwadrat:
http://img24.imageshack.us/img24/8625/beztytuu7iy.jpg
Powinno to wyglądac mniej wiecej tak:
http://img149.imageshack.us/img149/4717/27ar.jpg
Nastepnie klikasz gdziekolwiek NIE NA MAPIE abo odznaczyc ją.
Teraz klikasz na który kolwiek z tych kwadracików i powiekszasz go (mozna 2 od razu).Powieksz te wszystkie małe kwadraty do tego samego ksztąłtu.
http://img90.imageshack.us/img90/551/12mu.jpg
Kiedy wszystkie beda mniej wiecej równe,klikasz file i save model.
Wyskoczy okienko.Poprostu klikasz OK
Plik zapisujesz pod taką samą nazwą,pod jaką go wczytałes do tego programu ;)
Wyskoczy komunikat o tym ze dany plik istnieje wiec klikasz ok.
Teraz klikasz file i wybierasz Save texture map.Nazwij ja tak samo jak plik przed sekundą zapisany.
W ustawieniach (wyskoczy okienko) wpisz : Weight:256,Height:512 i kliknij OK.Teraz swobodnie to zapisz.
---------------------------------
Otwórz ponownie milkshape
Wybierz File-Import Wavefront OBJ.
Wybierz obiekt przed chwileczką zapisany w UVmapperze.
Wybierz zakładke Edit i zaznacza Select All.Teraz zakładkę gruops i wybierz regroup :)
Nadaj temu nazwe (np.stół jadalny i wybierz RENAME)
Teraz wybierz file/export Wavefront OBJ i zapisz na miejsce ORYGINALNEGO MESHA zimportowanego z Simpe.
--------------------------------------
Program graficzny
Tutaj otwierasz teksture utworzoną w UVmapperze.Te małe prostokąty to czesci nóg a ten duzy to blat.
Poprostu wkejasz teksture jaka chcesz miec na obiekcie.
http://img141.imageshack.us/img141/8039/25ut.jpg
Teraz wybierasz Plik:Zapisz jako.
Nazwac teksture najlepiej : twojanazwa 256x512 i zapisac jako PNG (WAŻNE!!)
----------------------------------
SimPE
Otwierasz twój package.Klikasz Geometric data Container (1) ,po czym w oknie Type (2) Rowniz to zaznaczasz.Teraz klikasz ppo koleji pokazane na fotce punty (3,4)
Potem klikasz na orygialną nazwe objektu (ta która przedtem klonowalismy) i klikasz Delete.
http://img181.imageshack.us/img181/6141/13xw.jpg
Teraz klikasz import i wybierasz plik ktory przed chwila eksportowałes z Milkshape.
Jezeli wyskoczy okienko "Mesh group importer" zaznaczasz mozliwosc i klikasz ok.
http://img18.imageshack.us/img18/7496/20oo.jpg
teraz klikasz commit.
http://img268.imageshack.us/img268/1431/34pt.jpg
Wyskoczy małe okienko w którym klikasz OK. :):)
Natepnie klikasz Assign Hash
http://img176.imageshack.us/img176/3135/48jg.jpg
W kolejnym oknie znów klikasz Ok.
Teraz włącz Menu - Tools-->Object Tools -->Fix Integrity
http://img175.imageshack.us/img175/6003/50bu.jpg
W kolejnym oknie poprostu klikasz OK.Nic wiecej.Gdy wyskoczy okno "Do you want to save changes" kliknij Yes
W "resorce tree" (1) wybierz object data (o).Pod menu type,wybierz 1 object data (3)
http://img301.imageshack.us/img301/5074/61sr.jpg
Teraz w oknie Plugin View kliknij "get GUID" Wyskoczy okienko.Jezeli nie posiadasz konta,
Klikasz Register new user (rejestracja trwa 5 sekund :D).Kiedy juz wpiszesz uzykownika i hasło,
nizej wpisujesz nazwe objektu i klikasz Register object.
http://img58.imageshack.us/img58/9656/75wc.jpg
Teraz kliknj commit.
Teraz wybierz 2 Object data (1),w oknie plugin (2),zaznacz "update all MMAT's" i kliknij get GUID.
http://img66.imageshack.us/img66/6382/80uh.jpg
Teraz wpisz nazwe w pole "object name" i kliknij register object.
W nastepnym oknie zaznacz "update all MMAT's and commit" po czym kliknij Commit.
Teraz ustalimy cene przedmiotu
Wybierz menu RAW data (1),zaznacz Decimal (2),i znajdz PRICE.Wpisz ile chcesz,po czym kliknij commit(3)
http://img67.imageshack.us/img67/4783/91uk.jpg
W oknie type,zaznacz ostatie Object Data ,po czym w oknie plugin kliknij Get Guid.Wpisz swój nick i hasło,nazwe przedmiotu i kliknij register object.
Nastepnie kliknij Commit
Tekstura
W resource tree (1) kliknij Texture Image (2) w oknie Type zaznacz 1 texture image (3)
http://img133.imageshack.us/img133/5131/101op.jpg
Teraz w oknie Plugin Viem kliknij IMPORT,znajdz swoją teksture i kliknij OPEN.
Teraz kliknij prawym na obrazku i wybierz Update All Sizes
http://img135.imageshack.us/img135/8642/119yg.jpg
Następnie klikasz Commit.Wsykoczy małe okienko klikasz OK
Dane Katalogowe:
W resource tree (1) wybierasz Catalog Description.W oknie type klikasz na Catalog Description (3),
Po czym w plugin View,W oknie Strings,klikasz w 1 mozliwosc.W oknie Value wpisujesz nazwe jaka bedzie widniała w katalogu.
Teraz w oknie strings klikasz 2 mozliwosc.W polu Value wpisujesz opis twojego obiektu
(teraz niew iem ale chyba po obydwu czynnosciach klikasz commit.Nie jestem pewny)
http://img145.imageshack.us/img145/7145/120xf1.jpg
---------------------------
End.
Teraz dajesz File---Save As,podązasz do folderu DOWNLOADS w moich dokumentach i zapisujesz obiekt.
Teraz przechodzisz do Menu - Extras i wybierasz Run Sims 2 ,chyba ze zrobisz to póxniej.Teraz twj obiekt powinien działać!!
------------------------------------------
Olbrzymie podziękowania dla Jwoodsa i reszty ekipy z modthesims2.com za umozliwienie przetłumaczenia jego poradnika :) Thanks Jwood and others :*:*:*:*
Oryginał poradnika znajdziecie pod TYM (http://modthesims2.com/showthread.php?t=59293) adresem.
Mam nadzieje ze wam pomogłem
Snake Eye