PDA

Zobacz pełną wersję : Bugi w NŻ


Margierytka
23.09.2005, 11:28
Spróbujcie postawić domek na wzgórzu i obejrzeć go sobie dookoła.
Albo obejrzeć go z parceli sąsiada.
Załamka. Rozumiem, że się spieszyli ale żeby tak to wyglądało, Że brak tekstur i kolorów???? Wszystko pływa, ak pijany zając na skuterze?

A propos czy wam ten zestaw do karaoke też nawala?

Pawlq
23.09.2005, 11:35
Ta :(
Mam jeszcze takiego buga że jak pytam sima jaka ma prace pojawia mi sie: Pracuję jako &TitleJob

olk@
23.09.2005, 11:39
Tak, karaoke nawala niezle i TU (http://forum.thesims.pl/showpost.php?p=448359&postcount=881) jest link do laty...
A z tym widokiem to faktycznie zalamka... Az tak nas olewaja?? Az tak im sie nie chcialo?? :O
Ta
Mam jeszcze takiego buga że jak pytam sima jaka ma prace pojawia mi sie: Pracuję jako &TitleJob
Taa... Tez tak mam :con: okropne...
edit: jezeli nie wydadza od cholery latek, to bedziemy musieli sie meczyc z tym gownianym widokiem..

Szynszyl
23.09.2005, 12:36
A co się dzieje z tym widokiem? Nie mam nocnego życia więc nie wiem o co chodzi ale z tego co mówicie... naprawde nie ma tekstur? Jak to "wszystko pływa"?

Guralka
23.09.2005, 12:47
Tak, karaoke nawala niezle i TU (http://forum.thesims.pl/showpost.php?p=448359&postcount=881) jest link do laty...
A z tym widokiem to faktycznie zalamka... Az tak nas olewaja?? Az tak im sie nie chcialo?? :O

Taa... Tez tak mam :con: okropne...
edit: jezeli nie wydadza od cholery latek, to bedziemy musieli sie meczyc z tym gownianym widokiem..


n tej stonie:
http://shaklin.sh.funpic.org/modules/PDdownloads/viewcat.php?cid=9
jest patch do obu problemów. I do karaoke i do titlejob ;)

Pawlq
23.09.2005, 12:55
Nie pomaga :( Jak sim rusza ustami to wogóle nie ma muzyki :(

HAMER
23.09.2005, 13:11
Nie pomaga :( Jak sim rusza ustami to wogóle nie ma muzyki :(
OJ mi pomogło, simy mi śpiewaja jak się patrzy !!! :P

olk@
23.09.2005, 14:14
n tej stonie:
http://shaklin.sh.funpic.org/modules/PDdownloads/viewcat.php?cid=9