PDA

Zobacz pełną wersję : Gdy zapada noc - serial


misterio
18.04.2008, 14:00
Hey! Zapraszam Was na pierwszy odcinek nowego serialu mojego autorstwa pod tytułem " Gdy zapada noc ". Serial opowiada o losach pewnej malej dziewczynki o imieniu Roxana. Filmik jest dość ciekawy. Pierwszy odcinek jest troszkę smutny. Lecz warto go obejrzeć. Co prawda zdarzały sie małe potknięcia , ale myślę , ze można na to jeszcze przymknąć oko , ponieważ to pierwszy odcinek. :P
Tak wiec zapraszam do oglądania :shifty:

odc. 1 Prawdziwy koszmar (http://pl.youtube.com/watch?v=2LymvTGVFnw)
Odc. 2 Nocne zdarzenia :
cz.1 (http://pl.youtube.com/watch?v=BX530y7lD6E)
cz.II (http://www.youtube.com/watch?v=QqzDbrP66fg)
odc. 3 (http://www.youtube.com/watch?v=01nkWA44cyM)

P.S proszę o szczere , a zarazem wyrozumiale oceny , ponieważ jestem nowa w "tych rzeczach" :smirk:
P.S 2 : ten serial na pewno będzie miał więcej odcinków i na pewno nie opuszczę go tak , jak poprzedni serial bez względu na to , jak nisko ocenicie xD. Obiecuje to :*

Koornela
18.04.2008, 14:03
Mam nadzieje, że nie odrzycisz zaraz tego serailu jak z...,,Ty decyduj''
Co do serialu może być...

Ellie
18.04.2008, 16:57
1. Wykonanie w MM: całkiem nieźle opanowałaś pracę z Movie Makerem. Zastosowałaś przejścia między scenami, raz nawet było czarno - białe wspomnienie. Napisy były wystarczająco długo, by przeczytać. Raz tylko pojawił się dialog i napis "PÓŹNIEJ" (czy jakoś tak) równocześnie, ale to nic.
2. Muzyka: Dobrze dobrana. Na początku powolna i smutna, potem też dobrze - słyszałam jakieś słowa "Potrzeba wielu lat, by zrozumieć..." (i znów: czy jakoś tak) - i to pasowało wg. mnie do klimatu. Na czas napisów też dobrze dobrałaś (tutaj szacunek, bo ja mam problem z dobieraniem muzyki!).
3. Ortografia: Trochę gorzej. Było kilka błędów, kilka literówek...
4. Kamera: Było widać czasem niebo i zanikające schody (filmuj z TAB'em, to schody nie zanikną). Ale całkiem dobre były niektóre ujęcia.