bacha88
05.06.2009, 16:59
Witam! Juz wczoraj zadawalam na tym forum pytanie na ten temat, ale zastanawia mnie jeszcze jedno.
Czytalam gdzies, ze cizarne simki moga nosic dowolnie wybrane ubrania. Jednak kiedy klikne ciezarna simka na szafe mam tylko opcje "zmien ubranie" przy ktorej moge wybrac kilka, jakby wylosowanych przez gre ubran(sa inne niz wybieralam wczesniej i niz te ktore widzialam na screenach z gry) oraz "zaloz mundur"lub cos podobnego(nieaktywne).
Brakuje natomiast opcji "Zaprojektuj ubranie" Doszukalam sie wpisu na ten temat w plikach gry i wynika z tego ze mozliwosc dowolnej zmiany ubran powinna byc... (tresc ponizej, niestety nie moge zaznaczyc innym kolorem ani tez wyluszczyc konkretnej liniji bo nie dziala mi tutaj zadna z tych opcji:/ )
U Was tez tak jest jak u mnie? Czy moze to z moja gra jest cos nie tak?(np przez 2 mody ktore mam)
<base>
<Interaction name="Sims3.Gameplay.Objects.ShelvesStorage.Dresser+Crea teAnOutfit+Definition" />
<Object name="Sims3.Gameplay.Objects.ShelvesStorage.Dresser" />
<Current_Tuning>
<Disallow DisallowAutonomous="True" DisallowUserDirected="False" DisallowPlayerSim="False" />
<BaseAvailability>
<Age Children="True" Adults="True" Toddlers="True" Teens="True" Elders="True" />
<MotiveThreshold MotiveThresholdType="None" MotiveThresholdValue="0" MotiveBelowCheck="False" />
<MoodThreshold MoodThresholdType="None" MoodThresholdValue="0" />
<SkillThreshold SkillThresholdType="None" SkillThresholdValue="0" />
<CareerThreshold CareerThresholdType="Undefined" CareerThresholdValue="0" IncludePastCareers="False" />
<Lot AllowNonGreetedSimsIfObjectOutside="False" AllowNonGreetedSimsIfObjectOutsideUserDirected="True" AllowGreetedSims="True" AllowOnCommunityLots="True" AllowOnAllLots="False" />
<Misc DisallowedIfPregnant="False" DisallowedFromInventory="False" />
</BaseAvailability>
<Check type="All" value="0" />
<Tradeoff name="CreateAnOutfit">
<Localization autoGenerate="False" />
<Time value="1" addRoute="True" />
<Exit funExit="False" stressExit="False" interruptible="False" />
<RouteLeadIn allowed="True" />
<AskJoinInteraction joinable="False" />
<ScoringFunction alwaysChooseBest="False" name="" specificCommodity="None" />
<ActionTopic name="" ActionTopicUnavailableAfterActionFinishes="False" />
<Output>
</Output>
</Tradeoff>
<Notes Notes="" />
</Current_Tuning>
</base>
Czytalam gdzies, ze cizarne simki moga nosic dowolnie wybrane ubrania. Jednak kiedy klikne ciezarna simka na szafe mam tylko opcje "zmien ubranie" przy ktorej moge wybrac kilka, jakby wylosowanych przez gre ubran(sa inne niz wybieralam wczesniej i niz te ktore widzialam na screenach z gry) oraz "zaloz mundur"lub cos podobnego(nieaktywne).
Brakuje natomiast opcji "Zaprojektuj ubranie" Doszukalam sie wpisu na ten temat w plikach gry i wynika z tego ze mozliwosc dowolnej zmiany ubran powinna byc... (tresc ponizej, niestety nie moge zaznaczyc innym kolorem ani tez wyluszczyc konkretnej liniji bo nie dziala mi tutaj zadna z tych opcji:/ )
U Was tez tak jest jak u mnie? Czy moze to z moja gra jest cos nie tak?(np przez 2 mody ktore mam)
<base>
<Interaction name="Sims3.Gameplay.Objects.ShelvesStorage.Dresser+Crea teAnOutfit+Definition" />
<Object name="Sims3.Gameplay.Objects.ShelvesStorage.Dresser" />
<Current_Tuning>
<Disallow DisallowAutonomous="True" DisallowUserDirected="False" DisallowPlayerSim="False" />
<BaseAvailability>
<Age Children="True" Adults="True" Toddlers="True" Teens="True" Elders="True" />
<MotiveThreshold MotiveThresholdType="None" MotiveThresholdValue="0" MotiveBelowCheck="False" />
<MoodThreshold MoodThresholdType="None" MoodThresholdValue="0" />
<SkillThreshold SkillThresholdType="None" SkillThresholdValue="0" />
<CareerThreshold CareerThresholdType="Undefined" CareerThresholdValue="0" IncludePastCareers="False" />
<Lot AllowNonGreetedSimsIfObjectOutside="False" AllowNonGreetedSimsIfObjectOutsideUserDirected="True" AllowGreetedSims="True" AllowOnCommunityLots="True" AllowOnAllLots="False" />
<Misc DisallowedIfPregnant="False" DisallowedFromInventory="False" />
</BaseAvailability>
<Check type="All" value="0" />
<Tradeoff name="CreateAnOutfit">
<Localization autoGenerate="False" />
<Time value="1" addRoute="True" />
<Exit funExit="False" stressExit="False" interruptible="False" />
<RouteLeadIn allowed="True" />
<AskJoinInteraction joinable="False" />
<ScoringFunction alwaysChooseBest="False" name="" specificCommodity="None" />
<ActionTopic name="" ActionTopicUnavailableAfterActionFinishes="False" />
<Output>
</Output>
</Tradeoff>
<Notes Notes="" />
</Current_Tuning>
</base>