PDA

Zobacz pełną wersję : Jak zrobić "lepszy" starter?


Björk
28.12.2009, 15:08
Przeglądałam swoje stare "połsty" i natknęłam się na jeden, w którym być może znajdzie się przydatna kilku z Was informacja...

Aby skorzystać z poradnika wymagany jest jednak dodatek "Na studiach".

Poradnik przeznaczony jest dla osób, które lubią grać bez kodów :)
Chociaż do zrealizowania tego założenia kilka kodów będzie nam potrzebne...

Budowa tzw. startera jest trudna. Z rzeczy dostępnych w grze można moim zdaniem zrobić minimalną bryłę z kilkoma najbardziej potrzebnymi meblami (w dodatku jakość tych mebli i sprzętów pozostawia wiele do życzenia). No i nieprezentują się dobrze, jeżeli macie ochotę na ładnie urządzone wnętrze :)
Sytuacja trochę się polepszyła przy dodatku "Osielowe Życie".
Tutaj można pofolgować swoim gustom wynajmując mieszkanie i zawsze zostanie trochę funduszy na zakup lepszych mebelków...

A co jeżeli nie ma Osiedlowego Zycia?

Prawdopodobnie zauważyliście, że większość mebli i sprzętów traci wraz z upływem czasu w grze na wartości... Kupujecie np. telewizor za 2 000 simeleonów, a jeżeli sprzedajecie go po dwóch simowych tygodniach to dostajecie za niego tylko 1 000 simeleonów...
Denerwowało mnie jednak to, że po wyprowadzce Simów z parceli znikały też wszystkie meble.
Jednak znalazłam na to sposób: wprowadzam na parcelę Sima i za pomocą kodu „AgeSimCheat” ustawiam mu wiek na nastolatka. Nastolatek żyje samotnie na parceli przez 2 simowe tygodnie, w tym czasie sprzęty lecą w dół na wartości, a kiedy przychodzi czas wysyłam Sima na studia i w ten sposób zostają wszystkie meble, tylko o odpowiednio niższej cenie. Doszłam tego tego, że potrafiłam obniżyć wartość parceli z 35 000 $ do 17 000 $.
I do takiego startera można wtedy wprowadzić ulubioną rodzinkę i grać już bez kodów w ładnych pomieszczeniach :)

Ps. Tylko ostrożnie z ozdobami. Wiele obrazów i rzeźb wraz z upływem czasu zyskuje na wartości!

Dla przykładu - w ten sposób stworzyłam następujące startery (wartość >20 000 simeleonów):

Mały domek dla młodego małżeństwa (http://forum.thesims.pl/showthread.php?t=39496)
Starter No 2 (http://forum.thesims.pl/showthread.php?t=50735)
Ikeowski starter (http://forum.thesims.pl/showthread.php?t=44261)

Mam cichą nadzieję, że poradnik się przyda dla twórców "starterów" i częściej będziecie udostępniać swoje prace do pobrania... :)

_________________________________
tekst jest w całości mojego autorstwa, więc proszę o uszanowanie mojej pracy i niekopiowanie go bez wyraźnego pozwolenia

bubel-96
28.12.2009, 15:38
Bardzo przydatne. Nigdy bym na to nie wpadła :O

aluminium.
28.12.2009, 16:05
Pomysłowe :) Bardzo się przyda :]
Pozdrawiam ; )

Gio
28.12.2009, 16:37
Ja bym na to chyba nie wpadł :) (no może gdybym kiedyś trochę pogłowił się:D).
Jedno pytanie: wartość tych mebeli będzie spadała tak długo, aż sim nie wróci ze studiów?

Björk
28.12.2009, 16:51
Nie, nie...
Ten nastolatek, którym gram on jest taki "na stracenie"...
Po prostu wpisuję kod na kasę, buduję dom, jaki chcę mieć jako starter (oczywiście w granicach rozsądku - to nie podziała na parceli 60 x 60 :D)...
Nastolatkiem sim jest przez dwa tygodnie. W tym czasie właśnie wartość parceli spada, a jak posyłam go na studia, to wszystkie meble zostają...
Można też zrobić bardziej drastycznie i np. uśmiercić sima w pewnym momencie, gdy wartość parceli zejdzie poniżej 20 000, ale jakoś mi się to niehumanitarne wydaje :D

Inez
03.01.2010, 15:52
OoOoOo bardzo przydatne ;)

Sherlock
10.02.2010, 18:29
Faajnee ;D

misterio
05.03.2010, 17:34
Hm, nie wiedzialam. Fajny pomysl, skzoda tylko ze nie mam NS