PDA

Zobacz pełną wersję : Nie mogę wrócić z wakacji do domu


Searle
14.07.2011, 10:46
Dodatek rzeczywiście nie jest kompatybilny z WP, bo gdy moi simowie po raz pierwszy od zainstalowania Pokoleń wyjechali do Chin zauważyłam, że od 22.00 do 7.00 co pół simowej godziny zacina się na mniej więcej pół minuty rzeczywistej. Strasznie to wkurzające. A wcześniej gra śmigała mi szybko po przeprowadzeniu do nowego miasta. Aż boję się wrócić simami z wakacji.

No i wykrakałam sobie: nie mogę wrócić z wakacji do domu. Podczas ładowania ekranu Podróży do domu pasek nie zapełnia się do końca. Brakuje mu tylko jednego "przesunięcia".Czekam bardzo długo i nic się nie dzieje.
Wczoraj grę restartowałam z tego powodu.
Co robić? Albo chociaż jak przywrócić zapis sprzed wyjazdu na wakacje?

Beatrice
15.07.2011, 06:53
Ja ze względu na te wszystkie błędy to wszystkie savy co jakiś czas sobie kopiuje do innego folderu... Może spróbuj jeszcze raz, tylko poczekaj dłużej ? Nie mam pojęcia, nie znam się na stronie technicznej... Ale oni kochają zatruwać naszą grę :/

Searle
15.07.2011, 07:04
Czekałam dość długo. Jeśli się nie mylę, to nawet przy zminimalizowanej grze pasek powinien się przesuwać. Zdążyłam za ten czas oglądnąć dwa filmy i dalej nic.

Beatrice
15.07.2011, 07:10
No to faktycznie nieciekawie... Reinstalka to straszny krok bez zachowania savów... :/
Więc albo ona, albo po prostu zacznij grac w innym mieście. Kurcze, no szkoda. Wiem co czujesz, bo jak pomyślę, że te wszystkie moje rodzinki i starania miałyby się usunąć... Ehh

Searle
15.07.2011, 16:08
Nie zamierzam się tak łatwo poddać, bo to jest jedno z pokoleń rodzinki, którą gram od kiedy wyszło The Sims 3.

Może powodem tego jest fakt, że nie posiadam aktualizacji, która wyszła po Pokoleniach? Spróbuję grę zaktualizować. Czy byłby ktoś tak miły i podał mi link, do pobrania tej aktualizacji? Launcher też coś ostatnio mi szwankuję i nie chcę się włączyć.

Beatrice
16.07.2011, 05:11