PDA

Zobacz pełną wersję : Traveler


Hallgerd
25.12.2012, 11:49
Zauważyłam, że nie ma na forum tego moda, chociaż inne mody Twallana są dość popularne.

Najnowszą wersję (53) można pobrać tutaj ------> http://nraas.wikispaces.com/Traveler

Ogólne wiadomości po polsku są na stronie Sims True Life ----> http://www.simowie.info/News:Cykl_ciekawe_modyfikacje_Traveler_23.11.12

Szczegółowy poradnik na DOTce ----> http://sims.arhn.eu/2012/12/przeglad-traveler/

I kilka uwag ode mnie. Moda używam od kilku tygodni. Na razie nie sprawia większych problemów. Pierwszy raz jak wyjeżdżałam za granicę to w trakcie ładowania okolicy wywaliło mnie do pulpitu. Po ponownym załadowaniu gry wszystko było OK i od tamtej pory gra działa bez zarzutu. Wyjeżdżałam już kilka razy.

Okolicę przed użyciem dobrze jest sobie przygotować. Ja zwykle wyjeżdżam za pierwszym razem Simem "testowym". Jest on domyślnie zakwaterowany w najtańszym domu. Zostawiam go tam samemu sobie, wychodzę do edycji miasta i przygotowuję sobie okolicę do wakacji. Przede wszystkim potrzebna jest baza wypadowa. Twallan proponuje ściąganie moda na umieszczanie niektórych rzeczy na parcelach publicznych, ale nie jest to konieczne. Najłatwiej jest zbudować swój hotel jako dom mieszkalny i dopiero gotowy w edycji miasta zamieniamy na bazę wypadową. Elementy takie jak kuchenki czy grille nie znikają. Później można budynek prosto edytować wpisując kod "testincheatsenabled true", klikając z shiftem w trybie życia gdzieś na podłogę i wybierając opcję buduj/kupuj na tej parceli. (jedyny minus - pieniądze znikają z konta naszej rodziny) Na moim blogu można obejrzeć zamienioną na bazę wypadową jedną z parcel w Starlight Shores ---> http://simymamy.blox.pl/2012/12/Nowoczesne-Cudo.html, dla tych, co nienawidzą budować, a chcieliby tam pojechać parcela jest do pobrania ---> http://simymamy.blox.pl/2012/12/Nowoczesne-Cudo-1.html. Później dodajemy kilka klubów i innych miejsc rozrywkowych, żeby nam się Simy nie nudziły, zmieniamy typ paru pustych domków, na takie z możliwością kupna, wracamy testowym Simem do domu i voila - możemy jechać na wakacje właściwymi Simami.

Twallan podaje też, jak użyć jako miejsca wakacyjnego otoczenia, którym gramy od jakiegoś czasu, rozbudowaliśmy je i szkoda, żeby się zmarnowało. --> http://nraas.wikispaces.com/Traveler+FAQ#Traveler-Is there a way to use one of the towns from another save-game as a vacation world ? W skrócie: gra musi być WYŁĄCZONA; kopiujemy nasze zapisy w bezpieczne miejsce; wchodzimy do katalogu z zapisem starej gry; kopiujemy plik "nazwa otoczenia_0x00000000.nhd"; wchodzimy do katalogu z zapisem nowej gry; podmieniamy ten plik. Nie próbowałam tego nigdy, więc nie gwarantuję efektu. Jak ktoś wypróbuje niech da znać.

BARDZO WAŻNE - przy przeróbkach miasta należy pamiętać, żeby mieć albo bazę wypadową, albo pustą parcelę mieszkalną, inaczej przy następnej podróży gra się może popsuć.

I na koniec - NAJLEPSZE!!!! Cztery Pory Roku w Travelerze. Możemy ustawić sobie opcje pogody/pór roku dla każdego miasta osobno. U mnie w Appaloosa jest standard - wiosna, lato, jesień, zima. W Starlight Shores ustawiłam sobie tylko lato, a np. w Hidden Springs ustawię sobie tylko zimę. I gra zapamiętuje ustawienia dla każdego miasta osobno. Ta dam. Mam nadzieję, że pełnia działa podobnie. U siebie ją wyłączyłam, bo denerwują mnie nadprzyrodzone stwory, ale na wakacjach w Moonlight Falls mogłaby sobie być tylko pełnia. Może ktoś już to wypróbował?

Searle
01.07.2013, 20:47
A jak ustawiać pogodę tym modem?

Shiver
02.09.2013, 17:45
Czy jest możliwość zakupu domu (ale nie przeprowadzania się do niego na stałe) w okolicy do której wyjeżdżamy? Mam na myśli coś w stylu domu wakacyjnego z WP albo parceli prywatnej/dodatkowego domu z RW.
Jeśli nie, to czy jest jakiś mod, który to umożliwia?