Muffshelbyna
22.10.2013, 20:43
Witajcie! :)
Cytrynowa Wiśnia i ja postanowiłyśmy zorganizować grę na podstawie telewizyjnego programu ,,Ryzykanci''.
Zabawa jest bardzo ciekawa, niektórych rzeczy możecie nie rozumieć, ale wszystko wyjdzie w praniu. ;)
Przeczytajcie regulamin:
1. Gracze zostają podzieleni na rywalizujące ze sobą drużyny - w zależności od liczby chętnych - dwie, trzy lub cztery. Maksymalna liczba graczy to 27. Obowiązuje zasada ,,kto pierwszy, ten lepszy''. Gdy przed zamknięciem zgłoszeń zgłosi się dwudziesty siódmy gracz, zamykamy listę. Jeśli jednak zgłosi się mniej osób, nic się nie stanie. Po prostu będziemy grać w mniejszym składzie.
2. Codziennie o umówionej godzinie plemiona (drużyny) walczą o immunitet, czyli nietykalność, dzięki której nikt z wygranej drużyny nie odpadnie z gry. Walka polega na wypełnianiu zadań logicznych, odpowiadaniu na pytania (tematyka różnorodna), rozwiązywaniu zagadek, rebusów i quizów związanych z m.in. simsami, ale nie tylko. Przegrane drużyny udają się na Radę Plemienia. Podczas Rady eliminują osobę ze swojego plemienia, wysyłając PW do Cytrynowej Wiśni lub do mnie z nickiem tej osoby. Gracze z jednej drużyny mogą się dogadywać, np. na PW, kogo chcą wyeliminować.
3. Gdy w grze zostaje 12 lub mniej osób, następuje połączenie plemion. Od tej pory każde zadanie jest indywidualne. Immunitet dostaje jedna osoba (ta, która wygra zadanie). Nie można na nią głosować na Radzie. Wszystkie osoby, które zostały w grze, głosują na gracza, który ma odpaść. Ten, kto zdobył immunitet, też głosuje (po raz kolejny przypominamy: nie można głosować na niego). Głosować można na kogo się chce - na osobę, która np. może nam przeszkodzić w zwycięstwie.
4. Każda osoba wyeliminowana po połączeniu zostaje członkiem sądu, które ma ważne zadanie w finale.
5. Finał odbywa się, gdy w grze zostaje dwóch lub trzech ostatnich graczy. Sędziowie (osoby, które zostały wyeliminowane po połączeniu plemion) głosują, kto ma wygrać.
6. Przed głosowaniem na zwycięzcę członkowie sądu mogą zadać kilka pytań finalistom, a ci mogą wygłosić swoją mowę, która ma na celu, tak jak odpowiedzi na pytania sędziów, zachęcić głosujących do tego, że to właśnie ta osoba ma wygrać.
7. Zwycięzca zdobędzie rangę „Jedyny ocalały” na okres czterech miesięcy.
REALIA FORUMOWE
1. Podczas trwania Survivoru uczestnicy mogą prowadzić swoje „życie obozowe”. W internecie jednak nie możemy ścinać bambusów czy rozpalać ognia za pomocą krzemienia. Będzie więc to raczej coś w stylu RPG. Pamiętajcie: nie ma urządzeń typu laptop, komórka, młotek, latarka itd. W kwestii jedzenia też nie popuszczajcie wodzów fantazji. Na przeżycie muszą wam wystarczyć banany, kokosy i limonki, ewentualnie złowione ryby, ale złowione za pomocą prymitywnej sieci a nie wypasionej wędki. =D
2. W grze mogą, ale nie muszą, nastąpić przemieszania plemion.
3. Przed Radą Plemienia zawsze będzie czas na przemyślenie swojego głosu. Prosiłabym o niedebatowanie o tym w temacie drużyny. On jest po to, żebyście sobie gadali o wszystkim i niczym.
4. Niektóre zadania będą całodniowe, a niektóre trwały będą godzinę, więc jest to raczej gra dla osób, które mają trochę wolnego czasu.
Zapraszamy do zapisów! :D
Będą one trwać do 26.10 do godz. 22.00. :)
Cytrynowa Wiśnia i ja postanowiłyśmy zorganizować grę na podstawie telewizyjnego programu ,,Ryzykanci''.
Zabawa jest bardzo ciekawa, niektórych rzeczy możecie nie rozumieć, ale wszystko wyjdzie w praniu. ;)
Przeczytajcie regulamin:
1. Gracze zostają podzieleni na rywalizujące ze sobą drużyny - w zależności od liczby chętnych - dwie, trzy lub cztery. Maksymalna liczba graczy to 27. Obowiązuje zasada ,,kto pierwszy, ten lepszy''. Gdy przed zamknięciem zgłoszeń zgłosi się dwudziesty siódmy gracz, zamykamy listę. Jeśli jednak zgłosi się mniej osób, nic się nie stanie. Po prostu będziemy grać w mniejszym składzie.
2. Codziennie o umówionej godzinie plemiona (drużyny) walczą o immunitet, czyli nietykalność, dzięki której nikt z wygranej drużyny nie odpadnie z gry. Walka polega na wypełnianiu zadań logicznych, odpowiadaniu na pytania (tematyka różnorodna), rozwiązywaniu zagadek, rebusów i quizów związanych z m.in. simsami, ale nie tylko. Przegrane drużyny udają się na Radę Plemienia. Podczas Rady eliminują osobę ze swojego plemienia, wysyłając PW do Cytrynowej Wiśni lub do mnie z nickiem tej osoby. Gracze z jednej drużyny mogą się dogadywać, np. na PW, kogo chcą wyeliminować.
3. Gdy w grze zostaje 12 lub mniej osób, następuje połączenie plemion. Od tej pory każde zadanie jest indywidualne. Immunitet dostaje jedna osoba (ta, która wygra zadanie). Nie można na nią głosować na Radzie. Wszystkie osoby, które zostały w grze, głosują na gracza, który ma odpaść. Ten, kto zdobył immunitet, też głosuje (po raz kolejny przypominamy: nie można głosować na niego). Głosować można na kogo się chce - na osobę, która np. może nam przeszkodzić w zwycięstwie.
4. Każda osoba wyeliminowana po połączeniu zostaje członkiem sądu, które ma ważne zadanie w finale.
5. Finał odbywa się, gdy w grze zostaje dwóch lub trzech ostatnich graczy. Sędziowie (osoby, które zostały wyeliminowane po połączeniu plemion) głosują, kto ma wygrać.
6. Przed głosowaniem na zwycięzcę członkowie sądu mogą zadać kilka pytań finalistom, a ci mogą wygłosić swoją mowę, która ma na celu, tak jak odpowiedzi na pytania sędziów, zachęcić głosujących do tego, że to właśnie ta osoba ma wygrać.
7. Zwycięzca zdobędzie rangę „Jedyny ocalały” na okres czterech miesięcy.
REALIA FORUMOWE
1. Podczas trwania Survivoru uczestnicy mogą prowadzić swoje „życie obozowe”. W internecie jednak nie możemy ścinać bambusów czy rozpalać ognia za pomocą krzemienia. Będzie więc to raczej coś w stylu RPG. Pamiętajcie: nie ma urządzeń typu laptop, komórka, młotek, latarka itd. W kwestii jedzenia też nie popuszczajcie wodzów fantazji. Na przeżycie muszą wam wystarczyć banany, kokosy i limonki, ewentualnie złowione ryby, ale złowione za pomocą prymitywnej sieci a nie wypasionej wędki. =D
2. W grze mogą, ale nie muszą, nastąpić przemieszania plemion.
3. Przed Radą Plemienia zawsze będzie czas na przemyślenie swojego głosu. Prosiłabym o niedebatowanie o tym w temacie drużyny. On jest po to, żebyście sobie gadali o wszystkim i niczym.
4. Niektóre zadania będą całodniowe, a niektóre trwały będą godzinę, więc jest to raczej gra dla osób, które mają trochę wolnego czasu.
Zapraszamy do zapisów! :D
Będą one trwać do 26.10 do godz. 22.00. :)