Wróć   TheSims.PL - Forum > Blogi > Meryam
Zarejestruj się Blogi FAQ Społeczność Kalendarz

Komunikaty

Oceń wpis

I'm on a highway to hell

Napisane 26.08.2015 14:22 przez Meryam

Wooo, dwa wpisy na blogu w ciągu miesiąca, szaleję!

Jak pewnie się spodziewacie, chcę napisać o zbliżającym się roku szkolnym Część mnie za to znienawidzi, macie do tego pełne prawo, część powie "jestem studentem", część stwierdzi, że może jednak znajdzie się tu coś ciekawego.
Cóóż... przede wszystkim chcę napisać o moim własnym osobistym podejściu do tego roku szkolnego. To mój ostatni. Następny, jeśli się uda, będzie już akademicki, a to nie to samo. Czeka mnie WIELCE przerażająca matura. Ostatni rok z tymi samymi ludźmi.
Absolutnie i całkowicie chcę już mieć to z głowy. Podczas gdy 3/4 mojej klasy wyżala się na naszej fejsbukowej grupie jak to za sobą tęsknią i nie wiedzą jak bez siebie przeżyją po tych ośmiu miesiącach roku szkolnego, i są niezwykle podekscytowani nadchodzącym rokiem... ja mam ich głęboko... Może to wynika z tego, że jestem zmęczona i dwa miesiące wakacji nie były dla mnie żadnym odpoczynkiem, bo moja psychika wysiada. Może to dlatego, że w drugiej klasie było w moim życiu mnóstwo dramy i mam uraz do pewnych osób w klasie, którym ufałam przez dwa lata, a pewnym nawet przez dwanaście (mam koleżankę, z którą chodziłam do podstawówki i gimnazjum, i teraz też jesteśmy w jednej klasie). Może to dlatego, że wszyscy nas straszą maturą i tak jak przez poprzednie lata miałam na to wywalone, tak teraz do mnie dociera powaga sytuacji. Może to dlatego, że zdaję sobie sprawę z tego, że gdy skończy się szkoła, to czeka mnie zupełnie inne życie, którego jestem cholernie ciekawa.