Wróć   TheSims.PL - Forum > Love
Zarejestruj się FAQ Społeczność Kalendarz

Komunikaty

Konwersacja Pomiędzy Love i Panna Lawenda
Wiadomości odwiedzających od 1 do 10 z 15
  1. Panna Lawenda
    04.05.2013 18:37
    Panna Lawenda
    c-d2
    Ale z matury najbardziej obawiam się angielskim - moja zmora. Od zawsze, na zawsze. Mieliśmy tak beznadziejnego nauczyciela w podstawówce, że na pierwszej lekcji w gimnazjum, gdzie byli prawie wszyscy z podstawówki, żadna z nas (dwie grupy - dziewczęta i chłopcy, mieliśmy osobno lekcje) nie potrafiła napisać... głupiej daty po angielsku. Naprawdę, mina nauczycielki bezcenna XD Miałyśmy napisać słownie i już na tym się wyłożyłyśmy. Ciekawa jestem czy ten nauczyciel jeszcze uczy, jeśli tak, to współczuję młodszym pokoleniom, z całego serca >D
  2. Panna Lawenda
    04.05.2013 18:36
    Panna Lawenda
    c-d
    Najlepiej jeśli chodzi o pisanie wypracowań - bo ja dużo piszę, wprawdzie nie związane z lekcjami, ale opowiadania, krótsze, dłuższe, teraz wzięłam się za coś długiego, mam nadzieję, że mój słomiany zapał mi w tym nie przeszkodzi i pewnie to właśnie wspomaga trochę pisanie różnych form wypracowań.
    Ha, mój kuzyn też teraz pisze, ale on to wszystko totalnie na luzie, uczyć się zaczął dopiero teraz, znając mnie, będzie podobnie. Przypomniał mi się mój egzamin gimnazjalny - moje przygotowania do niego... żadne. Z humanistycznej części w ogóle się nie przygotowywałam, przyrodniczo-matematyczne - chyba jakieś pół godziny dzień przed, a angielski - nic. Ale zdałam całkiem nieźle i przyjęli mnie do mojego wymarzonego liceum
  3. Panna Lawenda
    04.05.2013 18:36
    Panna Lawenda
    UWAGA, UWAGA, JUŻ OGŁASZAM KILKA WIADOMOŚCI!