Wróć   TheSims.PL - Forum > Paka
Zarejestruj się FAQ Społeczność Kalendarz

Komunikaty

Konwersacja Pomiędzy Paka i Annetti
Wiadomości odwiedzających od 1 do 9 z 9
  1. Paka
    08.12.2016 23:58
    Paka
    Dzięki, oby
  2. Annetti
    08.12.2016 19:20
    Annetti
    Dziękuję i ze wzajemnością Może jednak jakoś się polepszy Albo znajdziesz ten wymarzony kierunek.
  3. Paka
    08.12.2016 15:22
    Paka
    Ajj, no teraz w sumie szkoda by było w połowie rezygnować.
    Zatem wytrwałości życzę
  4. Annetti
    08.12.2016 07:04
    Annetti
    Ach, z praktyką to różnie bywa xd ja półtorej roku już studiuję i podejrzewam, że z praktyki nic nie umiem. W sumie teoria wciąż taka sama, a ja nie wiem co i jak
    Fakt, w sumie nie ma co się męczyć na siłę. Mnie żal tego, że już prawie na półmetku jestem xd
  5. Paka
    07.12.2016 23:26
    Paka
    No w sumie nie mam ani za dużo, ani za mało, ale są wymagające. Szczególnie jest źle na takich przedmiotach, na których już wypadałoby mieć jakąś praktyczną wiedzę, a ja tu trafiłem ze szkoły o zupełnie innym kierunku i teraz mi to wychodzi ;d
    No jest ciężko, ale serio powoli ochłaniam i przyzwyczajam się do tej myśli żeby sobie odpuścić, no bo nic na siłę. Nauka jest ciężka, ale powinna też być przynajmniej przyjemna, co nie?
  6. Annetti
    06.12.2016 21:28
    Annetti
    Jeden bo tak wyszło, a drugi, bo się nudziłam na pierwszym (i jakoś tak bardziej mnie interesuje ten nowy. Trochę żałuję, że od razu nie poszłam na historię )
    Hah, dziękuję A ty dużo masz zajęć? Bo z doświadczenia wiem, że bywają kierunki, gdzie zajęć jest tyle co nic, a są takie, że pół życia zajmują
  7. Paka
    06.12.2016 20:55
    Paka
    O jezu dwa kierunki?
    A ja narzekam tylko na jeden i mam dosyć D: ambitnie!
    Podziwiam
  8. Annetti
    06.12.2016 20:10
    Annetti
    Haha, zawsze fajnie wiedzieć, że nie jest się samemu w nieszczęściu Chociaż to nie brzmi zbyt taktownie, no ale!