TheSims.PL - Forum

TheSims.PL - Forum (http://forum.thesims.pl/index.php)
-   The Sims 1: Uwagi na temat gry (http://forum.thesims.pl/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Odkrywcy.... (http://forum.thesims.pl/showthread.php?t=6585)

lacoste 19.07.2004 16:00

Bedziemy sie tu powiadamiac o tych odkryciach w ts1 ja mam jedno ktore odkrylam:ta taka fontanne z swiatowego zycia czy tam z balangi mozna postawic w basenie!!!!!Chociaz u mnie tak dziala :rolleyes: Jesli komus nie wyjdzie to moze wlaczyc kod move_objects on,bo ja to zrobilam jak mialam wlaczony ten kod <_<
Ale jedna zasada:nie ma obrazania ludzi przez to,ze odkryl cos co wszyscy wiedza.Moze ktos nie wie ze to jest nomalne. <_<

marii 19.07.2004 21:39

Piszę tutaj, bo nikt nie odpowiedział i żeby nie było Ci przykro z tego powodu. Ja na razie niczego nie odkryłam, ale może kiedyś, kto wie...

Gratuluję odkrycia. :D

Może kiedyś tu wpadnę z jakimś odkryciem.

viper_88 20.07.2004 11:43

Ja mam jedno odkrycie, dla posiadaczy Światowego życia. Otóż gdy Sim użyje zestawu do petard i taką wystrzeli, to spadającą petardę można sprzedać za bardzo wysoką cenę :)

Maciek S. 21.07.2004 12:39

Użyj boiska do siatkówki, wpisz kod move_objects on i sprzedaj piłkę i zyskaj półtora setki.

lacoste 22.07.2004 13:55

Fajne to,viper_88!!!!Wyprobowalam to na imprezie a moja simka nie musi chodzic do pracy!!!!!! :lol: A co do odkrcia Macka to nie moge wyprobowac,bo nie mam wakacji.Ale jak bede u kolezanki kiedys,ona ma wakacje to to wyproboje. <_<
PS. A ja mam jeszcze odkrycie-wlacz kod move_objects on,zamiast zabijac karaluchy i muchy(w swiatowym zyciu)(to nieraz to sie nie udaje,ale proboj)to je sprzedaj za 4.000 :D

t3o 23.07.2004 02:00

Ja bawiłem sie rachunkami ... :) Wiec tak gdy macie juz 2 rachunki ... jeden musi być jeszcze w skrzynce, nasz Sim idzie zapłacić drugi (który zazwyczaj lezy na jakims stoliku) to ten co był w krzynce znika automatycznie za free ;) I jeszcze jeden sposób to jest pewnie juz znany Wam wszytkim .. :) Gdy idziecie zapłacić rachunek, w momencie gdy Sim wkłada go juz do skrzynki naciskamy tryb budownia i kupujemy cos (nawet na chwile) tak aby nie starczyło na reachunek .:) Sim wklada rachunek i nic za niego nie placi ;) I pozniej mozemy sprzedac, kupione "chwilowo" przedmioty ;)

Martek 23.07.2004 08:33

Aby nie mieć rachunków to jak przychodzi listonoszka to zanim wsadzi list to wpisać kod move_objects on i ja później zkasować!!

simka12 23.07.2004 18:32

to cos dla posiadaczy prawdopodobnie światowego zycia lub balangi. postawilam na stoliku takie czerwone kwiaty w niebieskim wazonie.mialam w tym domu malzenstwo.no i tak kiedys moja simka podeszla do tego wazonu i pojawila sie chmurka z tym wazonem, tak jakby go podziwiala.a na gore ekranu wskoczyla ikonka z kwiatem i napis " Give flower to someone", czyli daj komus kwiaty. no i ja patrze a ta moja simka podeszla do meza i wyciagnela takie rozowe kwiatki w zielonym papierku. no i dala mu, a potem sie pocalowali;] niezle nie?

lacoste 23.07.2004 18:58

Simka 12 jak ty to zrobilas?????WoW niezle ^_^ Mi nigdy sie tak nie dzialo :P

Martek 25.07.2004 20:41

Cytat:

to cos dla posiadaczy prawdopodobnie światowego zycia lub balangi. postawilam na stoliku takie czerwone kwiaty w niebieskim wazonie.mialam w tym domu malzenstwo.no i tak kiedys moja simka podeszla do tego wazonu i pojawila sie chmurka z tym wazonem, tak jakby go podziwiala.a na gore ekranu wskoczyla ikonka z kwiatem i napis " Give flower to someone", czyli daj komus kwiaty. no i ja patrze a ta moja simka podeszla do meza i wyciagnela takie rozowe kwiatki w zielonym papierku. no i dala mu, a potem sie pocalowali;] niezle nie?
Własciwie to można tutaj nazwać kogoś odkrywcem i coś mi sie wydaje że własnie Ciebie chyba by można tak było nazwać!!


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2012