TheSims.PL - Forum

TheSims.PL - Forum (https://forum.thesims.pl/index.php)
-   The Sims 2: Rozszerzenia (https://forum.thesims.pl/forumdisplay.php?f=522)
-   -   Czy mozna otworzyc w domu sklep spozywczy? (https://forum.thesims.pl/showthread.php?t=50344)

milna91 16.04.2009 10:02

Czy mozna otworzyc w domu sklep spozywczy?
 
Mam małe pytanie. hmm. Jestem początkująca w tą gre i zadny biznes nie przynosi mi zysków... Poza tym mojemu simowi szybko ubywa energia itp..
1. Co zobić zeby salon fryzjerski przynosił zyski co trzeba zakupic itp.?
2. Czy mozna otworzyc w domu sklep spozywczy? Jeśli tak to jak?
Z góry dziekuje
Milena

aluminium. 16.04.2009 11:19

Odp: Czy mozna otworzyc w domu sklep spozywczy?
 
1.Zwiększ cenę i zdobądź rangi.
2.Można, tak jak każdy sklep :)
Zadzwoń telefonem i tam pisze coś takiego jak "przedsiębiorstwo domowe".

Björk 16.04.2009 11:47

Odp: Czy mozna otworzyc w domu sklep spozywczy?
 
Cytat:

Napisał Daaagi (Post 1001493)
2.Można, tak jak każdy sklep :)

NIe jestem pewna na 100%, ale chyba wyposażenie sklepów spożywczych (lodówki, lady, zamrażarki) są dostępne tylko w trybie budowania na parceli publicznej...
Sposobem, by to ominąć, jest najpierw wybudować sklep spożywczy na parceli publicznej, zmienić kodem "changelotzoning residential" parcelę na mieszkalną i dopiero wtedy wprowadzić simów...

milna91 16.04.2009 11:51

Odp: Czy mozna otworzyc w domu sklep spozywczy?
 
Dziekuje zaraz wypróbuje :):D

Łezka 16.04.2009 14:25

Odp: Czy mozna otworzyc w domu sklep spozywczy?
 
Daaagi tak zwyczajnie to nie można założyć spożywczaka, ale sposobem Bjork to już co innego. :)