Wróć   TheSims.PL - Forum > Simowe opowieści > Opowiadamy jak sobie gramy
Zarejestruj się FAQ Społeczność Kalendarz

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 14.11.2013, 15:44   #1
demur_
 
Avatar demur_
 
Zarejestrowany: 12.11.2013
Skąd: Kielce
Wiek: 28
Płeć: Kobieta
Postów: 75
Reputacja: 10
Domyślnie demur_ fantazjuje

Nie jestem nowicjuszką, jeżeli chodzi o Simsy - spędziłam nad nimi naprawdę wiele godzin, ale przez ostatnie pół roku miałam przerwę techniczną.
Teraz, przy okazji ponownego rozpoczęcia gry, postanowiłam się nią z Wami podzielić.
Mam tylko nadzieję, że uda mi się wgrać zdjęcia .

3... 2... 1...

Blueberry

Rosalie Blueberry - postać, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. W mojej opinii ma w sobie mnóstwo uroku i uwielbiam każdy jej element, na czele z rudą czupryną.


Rosalie wprowadziła się do Bridgeport kiedy stwierdziła, że w rodzinnym Sunset nie ma dla niej przyszłości. Zawsze chciała grać na gitarze i zawsze chciała być sławna. O ile pierwsze pragnienie spełniała od zawsze, to z drugim było już gorzej.

W małym mieszkanku nie było nawet miejsca na swobodną grę na gitarze, więc Ruda spędzała wieczory przed budynkiem, szlifując kolejne utwory.




Do nauki chwytów zachęcała Rosalie podjęta kariera muzyczna. Chociaż muszę przyznać, że większość wieczorów kobieta spędzała w klubach, gdzie wciąż próbowała dostać się do strefy VIP-ów. Na jednym z takich "wypadów" (tym razem była to spelunka, ale csii) poznała Romeo Rake'a - agenta specjalnego, który postanowił przekwalifikować się na aktora (a przy okazji przeszedł szereg operacji plastycznych).

(ok, wiem, zdjęcie jest do kitu)

Dni mijały i życie Rosalie nabierało tempa. Pięła się po szczeblach kariery, zdobywała kolejne gwiazdki i udało jej się założyć własny zespół - Blueberry. Występowała razem z Lolą Belle, która była ikoną popu. (Zrobię zdjęcie Loli - ona również przeszła głęboką metamorfozę).