Wróć   TheSims.PL - Forum > The Sims 2 > The Sims 2: Problemy z grą
Zarejestruj się FAQ Społeczność Kalendarz

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 25.07.2012, 19:58   #1
Pink Panther
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie Porysowana płyta - co zrobić?

Cześć
W sumie to nie wiem, czy to dobry dział i czy moje pytanie w ogóle zasługuje na osobny wątek, ale niech już będzie
Mianowicie, mam strasznie porysowaną płytę z The Sims 2, przez co nie gram w nie od kilku lat. I to nie moja wina, a grubej sąsiadki... No, nie ważne czyja Ostatnio naszła mnie jednak wielka ochota na zagranie sobie we "Własny Biznes", więc moje pytanie brzmi: co zrobić z tą nieszczęsną płytą? Są jakieś programy do kopiowania zawartości płyty, naprawiania ich, do zrobienia obrazu płyty czy czegokolwiek z nią?

Z góry dzięki za pomoc

Klusek
  Odpowiedź z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stare 25.07.2012, 21:10   #2
Fallen
 
Avatar Fallen
 
Zarejestrowany: 27.02.2011
Skąd: Mystic Falls
Płeć: Kobieta
Postów: 1,376
Reputacja: 11
Domyślnie Odp: Porysowana płyta - co zrobić?

Najpierw pytanie: jak wkładasz płytę, to cokolwiek się dzieje, komputer ją czyta, czy zupełnie nic?
__________________
Fallen jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 25.07.2012, 21:15   #3
Pink Panther
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Porysowana płyta - co zrobić?

Dzieje się, dzieje Nawet instalacja się zaczyna. Po prostu tak gdzieś, jak pasek przejdzie 3/4 drogi do końca instalacji, wyskakuje komunikat, że nie można skopiować jakiegoś pliku (może nawet kilku, nie pamiętam), a bez nich gra nie chce działać, więc jakieś ważne
  Odpowiedź z Cytatem
stare 25.07.2012, 21:17   #4
Fallen
 
Avatar Fallen
 
Zarejestrowany: 27.02.2011
Skąd: Mystic Falls
Płeć: Kobieta
Postów: 1,376
Reputacja: 11
Domyślnie Odp: Porysowana płyta - co zrobić?