Wróć   TheSims.PL - Forum > Simowe opowieści > Opowiadamy jak sobie gramy

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 13.10.2013, 15:13   #1
Master of Disaster
 
Avatar Master of Disaster
 
Zarejestrowany: 08.01.2006
Skąd: Dziwnowo
Wiek: 18
Płeć: Kobieta
Postów: 1,218
Reputacja: 26
Wink Relacje MofD (TS3)

Bez zbędnych wstępów - tu będę zamieszczać trójkowe(1) relacje. Nie wiem, jak często, możliwe, że raz na miesiąc... zobaczymy. Póki co...
(1) M.in. dlatego, że dwójka nie chce mi prawidłowo działać

SPIS TREŚCI:
'My SelfSim', czyli losy Kathy Selden

- Prolog - poniżej
- Odcinek 1
Mashuga
- Wstęp i odcinek 1
- Odcinek 2
- Odcinek 3 NOWY




'My SelfSim', czyli losy Kathy Selden
Pisane w narracji pierwszoosobowej
Prolog

Nazywam się Kathy Selden i jestem początkującą pisarką. Przeniosłam się niedawno z Bridgeport do Sunset Valley.

Mieszkam na razie u Jamie Joliny, mojej dobrej koleżanki z kursu obsługi wózków widłowych grafiki komputerowej. Jamie jest lekarzem w dużym szpitalu.

Dogadujemy się nieźle, mimo różnych charakterów. Jamie to fajna, mądra kobieta, chociaż trochę kokietka.

I na koniec widoczek z SV nocą - podoba mi się to miasto, u nas w Bridgeport nie było widać tyle gwiazd.

c.d.n.

Tyle tytułem wstępu. Następny odcinek może się ukazać niedługo, może nawet dzisiaj.

Ostatnio edytowane przez Master of Disaster : 04.12.2013 - 14:58 Powód: Edycja spisu treści
Master of Disaster jest offline   Odpowiedź z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stare 13.10.2013, 15:46   #2
Privilege
 
Avatar Privilege
 
Zarejestrowany: 18.08.2013
Skąd: Gdynia
Wiek: 27
Płeć: Kobieta
Postów: 144
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: Relacje MofD (TS3)

Troszkę mało ale wiem że to prolog i początki zwykle są króciutkie.

Ogólnie zapowiada się bardzo fajnie, dwie osobowości w tym jedna kokietka. Będzie tygiel i to niezły.