PDA

Zobacz pełną wersję : pytanioproblem o simie pewnym

Cococzek
04.05.2006, 07:04
jerzeli ktoś wie kto to jest Henryk Ćwir i Majka Ćwir to niech odpowie bo ja tego nie wiem :(

Mam Pytanie Czy MoŻna ZrobiĆ Tak Że WyglĄda Tak Że KtoŚ UmarŁ?
Na Drzewie Genealogicznym?

berata edit: Prosiłabym nie pisac 2 postów pod rząd...

Isi
04.05.2006, 09:18
Jeśli chodzi o pierwsze pytanie, to nie wiem, czy o to dokładnie Ci chodzi, ale:
- w The Sims 1 jest rodzina Ćwir, są tam Majka, Henryk i ich córka Kasandra,
- w The Sims 2 też jest rodzina Ćwir, ale 20 (25?) lat później, o ile się nię mylę i jest Kasandra, jej brat Aleksander, wraz z nimi mieszka ojciec Mortimer (czyli Henryk z TS1), a matka Bella (dawna Majka) została porawna przez kosmitów (kiedy zaczynamy grać, już jej nie ma).
A imiona są inne w dwóch częściach gry, bo takie nadali postaciom tłumacze.

A co do drugiego pytania, to nie znam się, ale może jest jakiś sposób.

Cococzek
04.05.2006, 09:55
Umnie w jedynce jest Mortimer i Bella a nie Henryk i Majka

i mam jeszcze jedno pytanie do ISI jak zrobiłaś w swoim FS te zdjęcia jedno na drógim?

Isi
04.05.2006, 09:57
W oryginalnej grze, zakupionej w sklepie, z polską wersją językową, jest Majka i Henryk.
Ale może grę masz ściągniętą/nie polską wersję jezykową (nie wiem, to tylko przypuszczenia) to masz Mortimera i Bellę.
W każdym razie Mortimer i Bella to Henryk i Majka. ;)

A odpowiedź dotycząca FS: nie wiem, o które fotki Ci dokładnie chodzi, ale jeśli naklejałam jedno zdjęcie na drugie, to robiłam to w Photoshopie (otwierałam 2 zdjęcia, jedno zmniejszałam i wklejałam), czasem też oś nakładałam na siebie w Wordzie.
Jak masz bardziej szczegółowe pytania, to możesz napisać na PM i spytać o jakiś konkretny rysunek. ;)

Cococzek
04.05.2006, 10:00
mam oryginalną angielską wersję a tak po za tym to czy można przywrócić w dwójce Betty i BOBA Nowaka czyli Beate i Roberta ??

Betty i Boba Newbie czyli Beate i Roberta Nowaka Rodziców Balbiny Biedak

EDIT kto mi odpowie