Zobacz pełną wersję : wykraczapoza granice parceli
mam problem z budowa
chodzi o to, ze nie moge budowac na ostatnim "kwadraciku" parceli. znaczy na calym rzedzie. to, ze nie bede mogla tam sciany postawic, to wiem, ale zeby nawet chodnika sie tam nie dalo zrobic?
moze jest jakis sposob na obejscie tej niedogodnosci?
Zozolinka
15.07.2007, 16:47
tak to juz jest ja tez tak mam to juz nie parcela towich simow
i oto wada drugiej czesci simsow :P w pierwszej mozna bylo budowac do samiuskiej granicy :(
Po wpisaniu kodów:
Moveobjects on (możliwość budowy poza granicami działki i poruszanie zwykle niedostępnymi obiektami)
i
boolProp locktiles true (możliwość położenia podłogi poza działką)
powinno się udać postawić podłogę w tych ostatnich rzędach.
szkoda, ze kombinacja tych kodow nie pozwala na "powiekszenie" dzialki, czyli zeby mozna bylo zbudowac sciane albo podest do samego konca dzialki :( przynamniej u mnie sie tak nie da :/ a moze dlatego, ze jade caly czas na boolpropie?...
odswiezam temat:
nic sie nie zmienilo w kwestii budowy na granicy parceli? chcialabym postawic kilka szeregowek moim simom, takich stykajacych sie scianami bocznymi, ale do tego potrzebuje mozliwosci budowy na samym brzezku parceli
i oto wada drugiej czesci simsow :P w pierwszej mozna bylo budowac do samiuskiej granicy :(
Niby tak, ale zwróć uwagę na fakt, że w The Sims 1 działki nie sąsiadowały ze sobą. Po wejściu w daną parcelę, widać było tylko ją i nic więcej. Poza tym, sitka nie była "położona" na całym terenie zielonym, jaki było widać. Poza nią były jeszcze, no powiedzmy pasy zieleni i to one pełniły rolę ograniczenia.
W The Sims 2 tego nie ma, z boku od razu jest działka sąsiada, którą widzimy.
mabda, w swoim zbiorze kodów mam coś takiego: wciśnięcie klawiszy Ctrl + Alt, usuwa ograniczenia w ustawianiu ścian. Dalszy opis: ograniczenia w ustawianiu ścian zostaną usunięte. Można będzie łączyć dowolny obiekt naścienny, ze ścianą już zajętą przez inny obiekt.
Z opisu trudno coś konkretnego wywnioskować. Początkowo myślałam, że działa to trochę jak moveobjects on, ale po sprawdzeniu okazało się, że jednak nie (no przynajmniej u Mnie w grze).
Próbowałam tym sposobem zbudować taras (te drewniane fundamenty) tuż przy chodniku. Zanim zaczęłam budować wciskałam klawisze.Trzymając je cały czas, próbowałam zbudować taras. Wyglądało to dobrze, ponieważ zarys budowli nie był czerwony, tylko zielony. Niestety po puszczeniu narzędzia budowy wszystko znikało.
Podaję Ci tą kombinację klawiszy, ponieważ nie sprawdzałam tego na ścianach i nie na granicy bocznej. Może też być tak, że u mnie nie działa, a u Ciebie akurat się uda.
Co prawda, szanse aby to się udało są chyba niewielkie, ale spróbować przecież nie zaszkodzi :)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.