PDA

Zobacz pełną wersję : POMOCY;((zna sie ktos dobrze na TS2?

kokakola
19.01.2008, 13:18
A więc na początku witam wszystkich jestem tu nowa jak nowa w grze sims2, mam ogromny problem mam the sims 2 i posciagalam rozne dodatki (fryzruy,ubrania,meble ... itd Powlaczeniu gry wszystko to co sciagnelam bylo ale nie wiem dlaczego nagle jakby ,,zerzarło,, napisy w grze :/ np nie ma nazwy Miłowo tylko sa miejsca po spacji , przy rozmowie w tych chmurkach nic nie ma :/ Robienie cos z jakimis rzeczami tez jest takie samo:/ nie wiem co mam zrobic, problem ten mi sie 2 razy powtorzyl wiec odinstalowalam gre i na nowo ale znow to samo , i tylko sie to dzieje gdy mam dodatki, wiem ze to prawdopodobnie przez nie. Ale ja mam ich setki:/ wiec mam kazdy testowac?:) Bede wdzieczna jesli ktos znajdzie czas rzeby mi pomoc i odpisac Jesli znalazl by sie ktos mily kto pomoze to prosze napisac mi na gg 1136907 Pozdrwiam;*

Rëñáës
19.01.2008, 13:21
Najbardziej możliwe jest to, że ściągnęłaś błędny dodatek z internetu, który niszczy grę i wprowadza do niej błędy. Przed wybieraniem okolic w grze powinny włączyć się: "obiekty zmodyfikowane", jeżeli przy jakimś dodatku będzie trójkącik z wykrzyknikiem to znaczy, że dodatek jest błędny i uszkodzi grę. Więc sprawdź czy tak się pojawia się ten trójkącik.

kotek23
19.01.2008, 14:51
Najbardziej możliwe jest to, że ściągnęłaś błędny dodatek z internetu, który niszczy grę i wprowadza do niej błędy. Przed wybieraniem okolic w grze powinny włączyć się: "obiekty zmodyfikowane", jeżeli przy jakimś dodatku będzie trójkącik z wykrzyknikiem to znaczy, że dodatek jest błędny i uszkodzi grę. Więc sprawdź czy tak się pojawia się ten trójkącik.

Zgadzam się.
Ja też tak miałam :)

Rëñáës
19.01.2008, 16:49
Sorry za off/top'a.:
Zgadzam się.
Ja też tak miałam :)
11. Nie pisz postów typu „zgadzam się”, „użytkownik X podał poprawną odpowiedź” i innych nic nie wnoszących do tematu wypowiedzi.
;). Na przyszłość.

mario
19.01.2008, 17:04