Zobacz pełną wersję : "Rezydencja Sheppard" [BRAK ZDJĘĆ]
kinusia24
30.06.2008, 21:34
Witam wszystkich :-)
Oto mój PIERWSZY domek na forum. Nie mam doświadczenia ani w budowaniu, ani w wystroju domów, ani w robieniu zdjęć :)
Czekam na opinie i oceny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aleksandra
30.06.2008, 22:42
Przykro mi to mówic ale nie podoba mi sie ani jedno pomieszczenie, ani ogród, ani bryła... Wszystko jest puste i duże. To Twój pierwszy domek (tez niedawno dałam swój pierwszy) wiec nie bede uceniac i poczekam na następny:)
Pozdrawiam!
Niestety mi się również nie za bardzo podoba :( Za duże pomieszczenia a za mało w nich mebli i ozdób :/ każdy chyba na początku buduje wielkie wille w simach i żadko się mu to udaje:/ Może spróbuj robić małe domki : startery , domki dla simngla albo dla małżeństwa na małej działeczce wtedy łatwiej i ładniej można taki domek zagospodarować ;p
co do pokoi to opiszę co w nich mi się nie podoba :
Kuchnia: duuuużo za duża i nie podoba mi się że wchodzi się bezposrednio do niej do domku to sprawie że nie jest przytulna, pomyśl chciałabys zjeść w takiej kuchni śniadanie?? bo ja nie;p w kuchni nie podobaja mi się też te wazony z kwiatami:/ nie pasują kolorystycznie do kuchni, pomijając te wazony pomieszczenie dobrze dobrane kolorystycznie.
Salon : Za duży i za pusty, nie podoba mi się że telewizor stoi na środku, powinien stać raczej przy ścianie, z podłogą i ścianami gryzą się fotele i te stoliczki (jestem pewna że stoliczki są tak poukładane że na kanapie nie da się usiąść :/)
Następny pokój... hmmm nie mogę rozgryźć tego do konca ale to chyba jekies bióro albo gabinet tak? :kolorystycznie całkiem całkiem ale to samo- za duże pomieszczenie i za pusto :(
Łazienka: nie podobaja mi się te blaty i te umywalki ale raczej ładnie pod względem kolorystycznym, ale poco im 3 umywalki i 2 kibelki?
na kolejnym zdjęciu nie ma pokoju tylko samochód ale kolorek jego i tak mi się nie podoba ;p