PDA

Zobacz pełną wersję : Nie mam ufo, ani złodzieji. Dlaczego?

Pralinka
21.08.2008, 17:33
Mój problem polega na tym że gram w simsy od 2 lat.. i ani razu nie miałam w domu złodzieja. Gdy Simy spoglądają w niebo nawet przez całą noc też nigdy ufo nie ma.. Co się dzieje? Pomóżcie

shizeR
21.08.2008, 17:51
Jeśli chcesz kosmitów musisz mieć rozwiniętą logikę na maxa i cierpliwie czekać na nich całe noce.

A złodziej- musisz mieć czysty zadbany dom bardzo bogato urządzony i cierpliwie na niego czekać

misterio
21.08.2008, 17:51
Złodzieje pojawiają sie zazwyczaj w nocy, gdy simy śpią. Częściej zawitają do bogato wyposażonego domu bez alarmu (tak przynajmniej jest u mnie :P
A jesli chcesz ufo, to najlepiej w Dzwnowie. Najszybciej porwie Sima o aspiracji pragnienia zdobywania wiedzy.

Pralinka
21.08.2008, 18:03
Aha.. Nie wiedziałam że trzeba miec logike na full ;D
Ale co do złodzieja to domy mam pełne przepychum alarmu nie instaluje bo i tak złodziej nie przychodzi^^ ..I nie wiem czemu;/

Rocket
21.08.2008, 20:29
gram też prawie 2 lata a złodzieja miałam tylko raz :). jak widać jego przybycie to prawie cud XD

Rainbow
21.08.2008, 20:33
Nie trzeba mieć logiki na full :P
Widzę w Twoim profilu,że masz Czas Wolny-jest więc sposób na przywołanie ufo bez kodów,a nawet 2:

-rozwiń na max. hobby Nauka,kliknij na teleskopie i wybierz "Wezwij kosmitów"
-jako aspirację główną daj Simowi "Zdobywanie wiedzy",a potem w takim okienku gdzie można 'wydawać' punkty,ostatnią opcją w polu "Aspiracja zdobywania wiedzy" jest możliwość wezwania kosmitów. Wątpię,byś coś z tego zrozumiała,ale może...;P

Aha-miejsce i aspiracja nie ma żadnego znaczenia! Mi kiedyś (przed wyjściem CW) dwa razy z rzędu porwali babkę z aspiracją Rodzinną mieszkającą w Weronie,więc...:P

Gosia
21.08.2008, 20:34
Nieprawda, do mnie przychodzi dosc często :( nie rozumiem dlaczego go tak wyczekujecie ;p

Lattine
21.08.2008, 20:36
a ja gram prawie 4 lata, a złodzieja miałam raz i to w dodatku u sióstr Kaliente.