PDA

Zobacz pełną wersję : problem z teksturami


esef
26.08.2008, 10:32
Kupiłam sobie nowy kompik (notebook) i mam problem z sims 2 na nim.
Ogólnie wszystkie opcje grafiki ustawiły mi się na dzień dobry na max, gra chodzi bardzo szybko i sprawnie nawet w dużej rozdzielczości, ale jest pewien problem z teksturami.
W opcjach grafiki mam detale tekstur ustawione na wysokie.
Niektóre tekstury są ładne, a niektóre byle jakie i zamazane. Widać to zwłaszcza jak zmieniam simowi fryzurkę w lustrze - jedne fryzury są z super detalami, a inne to wielka ciemna plama. Takie różnice są nawet z fryzurami na tym samym meshu!
Podejrzewam że jest to kwestia karty graficznej - pytanie tylko czy jest z gruntu za słaba, czy mogę coś poustawiać żeby jednak wszystkie tekstury były ładne.
Mój graficzka to
NVIDIA Quadro NVS 135M (128MB wbudowane + ileśtam dynamicznie)
reszta parametrów kompa raczej dobra.

proszę o pomoc :)

AMSTA
26.08.2008, 12:05
sprobuj na mniejszej rozdzielczosci...zobacz tez czy na niskich detalach tez tak masz.... byc moze trzeba zainstalowac najnowsze stery do karty graficznej....

kuba_10
26.08.2008, 12:05
Sprawdź, czy detale postaci/Simów w opcjach są ustawione na "Wysokie". Poza tym, twoja karta graficzna służy głownie do projektów graficznych w 2d/3d, a do gier nie została specjalnie zaprojektowana.

esef
26.08.2008, 12:19
wszystko mam ustawione na "wysokie"
Znalazłam ze w sterach od nvidii jest masa ustawień.. Dałam wszystko na max i problem zniknął ale gra znacznie zwolniła.
Zastanawiam się która opcja jest odpowiedzialna za te tekstury. Mam 4 opcje które chyba dotyczą tekstur - filtrowanie anizotropowe, filtrowanie tekstur, optymalizacja anizotrpowa, optymalizacja trójliniowa..