PDA

Zobacz pełną wersję : Czy mozna otworzyc w domu sklep spozywczy?

milna91
16.04.2009, 10:02
Mam małe pytanie. hmm. Jestem początkująca w tą gre i zadny biznes nie przynosi mi zysków... Poza tym mojemu simowi szybko ubywa energia itp..
1. Co zobić zeby salon fryzjerski przynosił zyski co trzeba zakupic itp.?
2. Czy mozna otworzyc w domu sklep spozywczy? Jeśli tak to jak?
Z góry dziekuje
Milena

aluminium.
16.04.2009, 11:19
1.Zwiększ cenę i zdobądź rangi.
2.Można, tak jak każdy sklep :)
Zadzwoń telefonem i tam pisze coś takiego jak "przedsiębiorstwo domowe".

Björk
16.04.2009, 11:47
2.Można, tak jak każdy sklep :)

NIe jestem pewna na 100%, ale chyba wyposażenie sklepów spożywczych (lodówki, lady, zamrażarki) są dostępne tylko w trybie budowania na parceli publicznej...
Sposobem, by to ominąć, jest najpierw wybudować sklep spożywczy na parceli publicznej, zmienić kodem "changelotzoning residential" parcelę na mieszkalną i dopiero wtedy wprowadzić simów...

milna91
16.04.2009, 11:51
Dziekuje zaraz wypróbuje :):D

Łezka
16.04.2009, 14:25
Daaagi tak zwyczajnie to nie można założyć spożywczaka, ale sposobem Bjork to już co innego. :)
Mileno co do pytania pierwszego nie zgodzę się z wypowiedzią Daaagi, bo jeśli zwiększysz cenę za strzyżenie to będzie Ci trudniej namówić sima do zmiany stylu, a co jest potrzebne to tak: jeśli to domowy biznes to wystarczy jeden fotel fryzjerski, który znajdziesz w krzesła --> różne i tam na końcu będzie dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych do ustalenia, potrzebne będzie pomieszczenie o wielkości około 4x6 kratek, oczywiście światło drzwi itp., ale jedna moja rada fotel musisz ustawić w większym odstępie od drzwi, bo inaczej simy będą się namyślały czy skorzystać z Twoich usług w futrynie i uniemożliwią wejście innym klientom. D_S

Nandelle
16.04.2009, 16:41