Zobacz pełną wersję : Rodzina Ćwir
Bez zbędnych wstępów mówię, że po prostu chciałem sprawdzić się jakoś reżyser simowych filmów :D
Gatunek: Serial-Obyczajowy
Montaż Pinnacle Video Studio i Windows Movie Maker
Zobacz Zwiastun! (http://www.youtube.com/watch?v=_Vs8fIBt2MM)
Odcinek 1! (http://www.youtube.com/watch?v=FN1tG9QBaxw)
Proszę o jak najbardziej konstruktywną krytykę i powiedźcie mi co jest nie tak :) Dziękuję :)
Invidia Semper
10.01.2010, 17:52
Kompletnie nie znam się na VS
ale historia podoba mi się
w przeciwieństwie do wykonania- jest strasznie sztuczne i jeszcze ten lektor
ale zdaję sobie sprawę, że inaczej się tego chyba nie da rozegrać
dlatego czekam na rozwój akcji:)
Muszę powiedzieć, że użycie Ivony [w dodatku w wersji bez "u"] w "roli" lektora nie jest najlepszym pomysłem. Już lepiej gdybyś dodawał napisy.
A co do samej akcji... Sławni ze swego majątku Ćwirowie wylądowali na bruku, a stary Mortimer zadaje się "z tamtymi typkami"? To brzmi jakoś nierealnie. No i nieco inaczej wyobrażałam sobie relacje ojciec-córka w domu Ćwirów.
No i jak już pisała Invidia dość sztuczne wykonanie.
Kyrie elejson. Przeraziłeś mnie tym vs. Lepiej napisz kontynuację Niepokornych, bo pisanie lepiej Ci idzie niż kręcenie filmów.
dobra, jesli robisz to na serio, to za bardzo mi sie nie podoba, sztuczne i takie jakies... nijakie, wlasciwie nic specjalnego sie nie dzieje. i ten lektor - jakos wyjatkowo mnie razi.
jesli ma to byc komedia/parodia/..., to wyszlo naprawde fajne! ;D usmialam sie z tekstow mortimera w stylu "chodzcie zobaczyc wychodek" albo "ty to umiesz tylko zrec, srac i chodzic na zakupy" - tu ivona i cala ta dretwosc sprawila, ze zabrzmialo to podwojnie zabawnie itd.
wiec sama nie wiem, z jednej strony jest nudne, ale z drugiej smieszne (choc nie wiem, czy takie bylo twoje zamierzenie). niestety film stanal na ok. 3 minucie i ani mysli ruszyc, wiec nie widzialam do konca, ale mimo to chcialam sie wypowiedziec.
Sherlock
10.01.2010, 19:25