Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Isla Paradiso przycina się po pewnym czasie

KarolinaJ
20.07.2013, 21:58
Witam

Mam problem z otoczeniem które dochodzi wraz z dodatkiem Rajska Wyspa - otóż w pięknym Isla Paradiso po pewnym czasie gra przycina się co kilka, kilkanaście simowych minut - nieważne czy tempo ustawione jest na 1,2,3 czy 4.
Wszystko po prostu "zastyga" na ok. 5 sek. ruchome pozostają tylko kryształki nad głowami Simów... Pobrałam dzisiaj mod Traveler aby móc podróżować do IP ale problem ten pojawił się już dużo wcześniej więc winę tego modu można wykluczyć.

Gdzieś wyczytałam, że dobrym pomysłem jest spróbować zresetować dane miasto i należy w tym celu pobrać mod MasterController ale ja jestem w tym zielona i nie chciałabym zrobić krzywdy moim Simom przez nieudolne posługiwanie się tym narzędziem :P Dlatego proszę o radę jak przy pomocy tego moda (co dokładnie powinnam pobrać, mam zaktualizowaną grę do wersji 1.55) naprawić miasto.
Może jest jeszcze inny sposób żeby pozbyć się tych irytujących "przycinek"?

Z góry dziękuję :)

Vanitas
21.07.2013, 09:30
Musisz pobrać stąd (http://nraas.wikispaces.com/MasterController) Base-Mod (opcjonalnie też cheat bo dodaje dużo przydatnych opcji). Instalujesz to tak samo jak travellera. Później wchodzisz do gry, klikasz na ratusz nraas-master controller-miasto-resetuj wszystko. Włączy się ładowanie i wyświetli Ci się komunikat, że obiekty zostały zresetowane. I to wszystko :)

zango94
21.07.2013, 10:18
Możecie powiedzieć, krok po kroku jak to zrobić, bo mam podobny problem. Mam dobrego laptopa a gra wiesza sie

KarolinaJ
21.07.2013, 11:24
Gingers dziękuję ślicznie za pomoc :)

zango94 pytałeś jak to zrobić krok po kroku, mogę Ci powiedzieć jak ja to zrobiłam i wszystko poszło dobrze - pobrałam MasterController Base-Mod, Cheats i jeszcze Integration zgodnie z moją wersją gry i te pliki wrzuciłam do TheSims3/Mods/Packages następie weszłam do gry i zrobiłam tak jak napisał wcześniej Gingers :)

zango94
21.07.2013, 12:08