PDA

Zobacz pełną wersję : Licencja wygasła.


szyraczek
23.04.2014, 10:42
Dzień dobry wszystkim.
Mam wielki problem, ponieważ od kiedy grę kupiłem na Originie 21 marca, nie mogę zacząć w nią grać, ponieważ pokazuje, że licencja wygasła i mam skontaktować się z supportem EA. Więc skontaktowałem się z polskim supportem , co nie pomogło, teraz od 3 dni próbuję naprawić problem na angielskim EA Live Chat, ale również bez skutku. Czy mieliście kiedyś taki problem? Jak go rozwiązaliście?

Mamełe
23.04.2014, 15:44
A dlaczego nie pomogło skontaktowanie się z pomocą techniczną? U mnie wystarczyło przesłać dowód zakupu i nadali mi nowy numer. Kupiłaś grę od wiarygodnego źródła? Pamiętaj, że masz rok czasu na reklamację.

szyraczek
29.04.2014, 21:26
Kiedyś pobrałem pirata, ale zrozumiałem, że to źle i kupiłem właśnie grę cyfrowo na Originie, ale od EA Live Chat dowiedziałem się, że muszę reinstalować system :(