szyraczek
23.04.2014, 10:42
Dzień dobry wszystkim.
Mam wielki problem, ponieważ od kiedy grę kupiłem na Originie 21 marca, nie mogę zacząć w nią grać, ponieważ pokazuje, że licencja wygasła i mam skontaktować się z supportem EA. Więc skontaktowałem się z polskim supportem , co nie pomogło, teraz od 3 dni próbuję naprawić problem na angielskim EA Live Chat, ale również bez skutku. Czy mieliście kiedyś taki problem? Jak go rozwiązaliście?
Mam wielki problem, ponieważ od kiedy grę kupiłem na Originie 21 marca, nie mogę zacząć w nią grać, ponieważ pokazuje, że licencja wygasła i mam skontaktować się z supportem EA. Więc skontaktowałem się z polskim supportem , co nie pomogło, teraz od 3 dni próbuję naprawić problem na angielskim EA Live Chat, ale również bez skutku. Czy mieliście kiedyś taki problem? Jak go rozwiązaliście?