Zobacz pełną wersję : Ezoteryczna Przyjaźń
Hej! Może i trochę stara rzecz, ale na tym forum nigdy nie była, a i po jakimś czasie postanowiłem zabrać się za nią raz jeszcze (premiera rozdziału V). Jest to horror, który powstał na bazie mojej fascynacji serią Silent Hill - ostatnio wznowioną, a więc kolejny powód, by dodać temat.
EZOTERYCZNA PRZYJAŹŃ
Harold i Sofia, po kilku latach, postanawiają się rozwieść. Jak się okazuje, życie może zależeć od wielu decyzji, jednak nie zawsze podjętych przez nas. Okoliczności, w jakich znajdą się bohaterowie, mogą tak naprawdę należeć do serii starannie zaplanowanych przypadków.
ROZDZIAŁ I
https://youtu.be/NIkBTFIBOwE
ROZDZIAŁ II
https://youtu.be/ZLmdc4Ggvr4
ROZDZIAŁ III
https://youtu.be/UHLa98jG72k
ROZDZIAŁ IV
https://youtu.be/HnKDeAKPwQI
ROZDZIAŁ V
https://youtu.be/Ix9gibkNopc
FINAŁ
https://youtu.be/N1YpxJbB3cg
To będzie trochę eksperyment, bo tym razem całość powstała poza środowiskiem gry, a więc przenoszenie obiektów i postaci, oświetlenie czy ruchy kamery zajęły trochę więcej czasu niż zazwyczaj, ale efekt na pewno będzie ciekawy dla fanów dwójeczki. Zamieszczam kilka screenów na zachętę:
https://i.imgur.com/SFIoaGb.pnghttps://i.imgur.com/lXuU6XY.pnghttps://i.imgur.com/apaARl0.pnghttps://i.imgur.com/baz48PR.png
Obejrzałem na razie pierwszy odcinek i jestem naprawdę pod wrażeniem. Te filmiki powstały z 15 lat temu i są mega profesjonalnie zrobione. Zawsze podziwiam ludzi, którzy potrafią robić całe filmiki w simsach, szczególnie TS2. Jak udało ci się zrobić takie dobre ujęcia kamerą? Albo w pierwszym odcinku to zderzenie samochodów, świetne!
Dopiszę więcej po obejrzeniu następnych odcinków. :D
O! Jak miło! :love:
Serial jest bardzo stary, więc tym bardziej się cieszę, że można w tych pierwszych epizodach znaleźć jakieś pozytywy. Sam raczej unikam ich oglądania - bardziej ze względu na swój dubbing, którego nie lubię słuchać XD
Na kamerę jest hack - a w zasadzie pozmieniane parametry w folderze Cameras gry. Głównie chodzi o FirstPersonCameras, w której można spowolnić jej tempo, przez co dużo lepiej można ją prowadzić podczas nagrywania. Trzeba też tam się trochę napocić, żeby dostosować wszystkie Config pod obecne rozdzielczości i kodeki, bo jednak standardy 15 lat temu były dużo mniejsze.
A ten wypadek, to były moje pierwsze próby w programach 3D, które wówczas używałem do tworzenia obiektów w grze - dość prymitywnych w tamtym czasie. I ta animacja to było takie: przesuń obiekt z lewej do prawej, obróć i jakoś to będzie :clown:
Boże! Gdybym miała komentować to na żywo, musiałabym krzyczeć! To jest wspaniałe! Przemilczę jakieś tam niedociągnięcia starych odcinków, bo jak na te 15 lat temu są świetnie zrobione. Miałam zamiar obejrzeć na początek pierwszą część, ale tak się wciągnęłam, że obejrzałam wszystko na raz. Najnowszy odcinek to w ogóle perełka. Ogromnie chciałabym zobaczyć Twój proces tworzenia tego wszystkiego.
Skoro najnowszy odcinek powstał poza grą, to gdzie w takim razie?
Aha, i mam nadzieję, że na następną część nie trzeba będzie czekać ponad dekadę! Masz wierną fankę. To jedna z najlepszych produkcji, jakie widziałam w simsach.
mam nadzieję, że na następną część nie trzeba będzie czekać ponad dekadę! Masz wierną fankę. To jedna z najlepszych produkcji, jakie widziałam w simsach.
Hej, Diana! Dziękuję za miły komentarz :love:
Za kolejny odcinek zabrałem się praktycznie po 2 tygodniach od zakończenia ostatniego, więc praca powoli sobie idzie do przodu. Dobra wiadomość jest taka, że został już tylko odcinek finałowy. Na dowód mam taki mały screen:
https://i.imgur.com/0JIMfGh.png
Skoro najnowszy odcinek powstał poza grą, to gdzie w takim razie?
Wszystkie obiekty, wliczając simów eksportuję za pomocą SimPE i wczytuję do programu 3D. Sam używam Cinema4D, choć taki Blender też doskonale sobie radzi z plikami z gry i chyba dużo lepiej z nimi współgra, bo obiekty z The Sims 4 eksportuje się już bezpośrednio do niego.
Tam bawię się głównie z kamerą i światłem typu latarka. No i też animacje tworzę od zera, bo akurat program, którego używam, nie przechwytuje rigów (tzn. szkieletów simów) i musze je tworzyć od zera.
W serialu jest też sporo stworów i w pewnym momencie okazało się, że dużo łatwiej będzie je zrobić poza grą niż starać się wprowadzić bezpośrednio do niej. Chyba ostatnim z nich, który trafił do gry był ten z głową na stelażu z odcinka 3 ;P
Wpadam, żeby pochwalić się ukończeniem serialu oraz ostatnim odcinkiem 🥰
https://www.youtube.com/watch?v=N1YpxJbB3cg
https://i.imgur.com/VayEwKC.png
OBEJRZANE! Znowu jestem pod wrażeniem, wizualnie jest niesamowicie, do tego to napięcie - nigdy nie wiadomo, co za chwilę się wydarzy. Szkoda, że to już koniec. Swoją drogą, gdybyś nie napisał, że to już finał, nie domyśliłabym się. Otwarte zakończenie i to bardzo, może nawet trochę za bardzo. Trudno zgadywać, co dalej stało się z bohaterami. Z dwojga jednak to jest lepsze niż wyjaśnianie zbyt wiele.
Gratuluję, świetna robota! :)
Masz już jakieś plany na następny projekt?
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.