![]() |
Wszystkie kody część 1
Może już taki temat był, ale nie wiem. Nie każdy zna wszystkie kody, więc narazie dam kody do The Sims 2.
Odrazu mówię wzorowałam się na www.simy.pl The Sims 2: Kaching Dodatkowe pieniądze 1000. Motherlode Dodatkowe pieniądze 50000. Moveobjects on/off Możliwość budowy poza granicami działki i poruszanie zwykle niedostępnymi obiektami (np. śmietnikiem, skrzynką na listy, a także Simami). Aging on/off Włącza lub wyłącza tryb starzenia się Simów. StretchSkeleton (2.0-0.5) Twój Sim staje się wyższy lub niższy. Wartość "2.0" sprawia, że jest dwa razy wyższy, a "0.5", o połowę mniejszy. intProp maxNumOfVisitingSims [liczba gości] Możesz zaprosić więcej lub mniej gości na imprezę. Standardowa liczba na szybszych komputerach to 8. boolProp snapObjectsToGrid [true/false] Wartość "false" sprawa, że możesz stawiać przedmioty nie trzymając się siatki. boolprop constrainFloorElevation [true/false] Wartość "false" sprawia, że możesz kształtować teren, gdy znajduje się na nim podłoga, przedmioty, ściany itp. boolProp simShadows [true/false] Włącza lub wyłącza cień Sima. intProp censorGridSize 0 Wyłącza cenzurę. Ten kod nie działa w dodatku Nocne życie i nowszych. floatProp tvVolume [0.0-1.0] Telewizor działa ciszej lub głośniej. Standardowa wartość to "0.5". boolProp displayPaths [true/false] Widzisz ścieżkę, po której porusza się Sim. faceBlendLimits on/off Tworząc dziecko w CAS można wyłączyć twarzowe ograniczenia boolprop lotWater [true/false] Usuwa lub przywraca wodę z parceli. boolprop lotTerrainPaints [true/false] Usuwa lub przywraca pokrycia terenu z parceli. boolprop showFloorGrid [true/false] Możliwość ukrycia siatki w trybie kupowania i budowy. boolprop objectShadows [true/false] Włącza lub wyłącza cienie obiektów. boolProp guob [true/false] Włącza lub wyłącza cienie obiektów znajdujących się wewnątrz domu. boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] Otacza ścianą wybranego Sima, aby nie mógł odejść. boolprop locktiles [true/false] Możliwość położenia podłogi poza domem np. na asfaltowej drodze. boolprop reflectionWithExtraViewer [true/false] Włącza lub wyłącza odbicia w lustrach. boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel [true/false] Pokazuje przedmioty tylko na piętrze, na którym znajduje się wybrany Sim. boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] Pokazuje podłogę, na której znajduje się wybrany Sim. Pozostałe są ukryte. deleteAllCharacters Usuwa wszystkie rodziny Simów z danej okolicy. TerrainType desert/temperate/dirt/concrete Zmienia rodzaj pokrycia terenu w okolicy. Wartości: "desert" - pustynia; "temperate" - zarośla; "dirt" - bagna; "concrete" - beton. boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] Włącza lub wyłącza wszystkie kamienie i skały znajdujące się w okolicy. boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] Włącza lub wyłącza ulice w okolicy. boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] Włącza lub wyłącza roślinność w okolicy. boolprop displayNeighborhoodWater [true/false] Włącza lub wyłącza wodę w okolicy. boolprop displayLotImposters [true/false] Włącza lub wyłącza widok domów w okolicy. boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] Włącza lub wyłącza widok mostów w okolicy. boolprop lotTerrainLighting [true/false] Parcele nie będą podświetlane po najechaniu na nie kursorem myszy. boolprop carsCompact [true/false] Samochody w okolicy są bardziej szczegółowe. boolprop ShowLotPackageFilename [true/false] Pokazuje nazwę pliku domu, nad którym znajduje się kursor. boolprop nhoodWaterReflection [true/false] Włącza lub wyłącza odbicia obiektów od wody w okolicy. boolProp carsOnRight [true/false] Wartość "false" sprawia, że samochody mogą jeździć po lewej stronie ulicy. boolprop lotTerrainCanvas [true/false] Trawa staje się niebieska. gameVersion Pokazuje wersję gry. To narazie tylę. W drugiej części dodatki The sims 2 |
Wszystkie kody część 2
Druga część Poradnika. Wzór www.simy.pl
Na Studiach: boolProp allow45DegreeAngleOfRotation [true/false] Możliwość stawiania przedmiotów pod kątek 45 stopni. Pomagają przy tym klawisze "<" i ">". setHighestAllowedLevel [numer pięter] Możliwość budowy większej liczby pięter niż 5. Jeżeli będzie ich 15 gra wyłączy się z powodu błędu. boolProp dormSpecificToolsDisabled [true/false] Odblokowuje tryb budowy w akademiku. changeLotZoning [residential | community | greek | dorm | secretsociety] Zmienia rodzaj parceli, na której się znajdujemy. Wartości: "residental" - teren mieszkalny; "community" - społeczność; "greek" - grecki(?); "dorm" - lokale do wynajęcia; "secretsociety" - tajne stowarzyszenie. Nocne życie: familyfunds [Familyname] # Możliwość dodania lub odebrania pieniędzy dowolnej rodzinie. Przykład poprawnie wpisanego kodu: "familyfunds Ćwir + 10000" lub "familyfounds Ćwir - 10000". roofslopeangle [15-75] Zmienia kąt nachylenia wszystkich dachów znajdujących na parceli. showHeadlines [on/off] Możliwość ukrycia myśli Sima znajdujących się w chmurkach nad nim. unlockCareerRewards Odblokowuje wszystkie nagrody za osiągnięcia zawodowe. MaxMotives Wszystkie potrzeby Sima zostają zaspokojone. motiveDecay [on/off] Włącza lub wyłącza wskaźniki opadania potrzeb. aspirationPoints [liczba punktów aspiracji] Możliwość dodania dowolnej liczby punktów aspiracji. lockAspiration [on/off] Włącza lub wyłącza wskaźnik opadania poziomu aspiracji. aspirationLevel [0-5] Zmienia poziom aspiracji. Wartość "0" - najniższy, wartość "5" - najwyższy (platynowy). Własny Biznes: AddneighbortoFamilycheat [on/off] Jeśli jesteś w otoczeniu, wciśnij SHIFT i kliknij lewym przyciskiem myszy na wybraną parcelę, aby przydzielić ją dowolnej rodzinie. Forcetwins Aktywny Sim będzie w ciąży i urodzi bliźniaki. Plumbbob toggle [on/off] Górna część ciała Sima staje się niewidoczna. Zwierzaki: DeleteAllObjects [Doors/Windows/Stairs] Usuwa wszystkie obiekty: Drzwi, Okna, Schody DeleteAllWalls Usuwa wszystkie ściany na parceli DeleteAllHalfWalls Usuwa wszystkie "półścianki" DeleteAllFences Usuwa wszystkie płoty/ogrodzenia DeleteAllAwnings Usuwa markizy IndividualRoofSlopeAngle [15/75] "Narzędzie" które pozwala ustalić pochyłość dachu boolprop DisablePuppyKittenAging [true/false] Włącza/Wyłącza starzenie się psów i kotów. boolprop ControlPets [on/off] Włącza/Wyłącza kontrolę nad zwierzęciem boolprop ShowCatalogePFlags[true/false] Uruchamia pokazywanie etykiet przy przedmiotach z którego dodatku pochodzi. Jeszcze dziś trzecia część poradnika |
Kody
No pare kodów:
Kaching Daje 1 000 § Motherlode Daje 50 000 § MoveObjects [on/off] Pozwala przesuwać obiekty których nie można Aging [on/off] Włacza/wyłacza Starzenie się simów. StretchSkeleton [liczba] Powikszenie lub zmniejszenie sima (2.0 podwójna wielkość, 0.5 połówka sima). intProp maxNumOfVisitingSims [liczba] Daje wszystkie wskaźniki na pełne na parceli publicznej boolProp snapObjectsToGrid [true/false] Można umieszczać obiekty gdzie chcesz boolprop constrainFloorElevation [true/false] Można budować inaczej*wymagane do poradników niektórych* boolProp simShadows [true/false] włacza/wyłacza cienie. intProp censorGridSize [0 - 8] zmienia rozmiar cenzury 0- nie ma cenzury 8 = normalna cenzura boolProp displayPaths [true/false] True = Pokazuje scieżke faceBlendLimits [on/off] Przy tworzeniu rodzinki pokazuje Limity boolProp constrainFloorElevation [true/false] Możecie rządzić na przyległych terenach Autopatch [on/off] Automatyczne Aktualizacje Exit Wyłacza Okno kodów Własny Biznes: AddneighbortoFamilycheat [on/off] Możesz przyłaczyć do rodzinki sima który aktualnie cie odwiedza Forcetwins (po wybraniu tego sima)Bliźnięta sie rodzą Plumbbobtoggle [on/off] Włączenie/wyłaczenie diamentu nad głową sima Sethour [0-23] Zmienia Czas Ctrl + Alt (inaczej Move_objects on Szybciej) Nocne Życie: boolprop allObjectLightsOn [true/false] Światła stale sie swiecą familyfunds nazwisko ilość$ Daje rodzinie "nazwisko" "ilość$" pieniedzy roofslopeangle [15 – 75] Zmienia kąt dachu showHeadlines [on/off] Widzimy myśli sima unlockCareerRewards Odblokowuje nagrody za pracę maxMotives Daje Simowi pełne Funkcje (głod,higiena itp.) motiveDecay [on/off] Blokuje Aspiracje aspirationPoints ilość Daje WYBRANEMU simowi "ilość" punktów aspiracji lockAspiration [on/off] Włacza/wyłacza zmiane aspiracji aspirationLevel [0 – 5] Zmienia kolor aspiracji 0-czerwona 5-biała agesimscheat on włacza zmiane wieku sima (nacisnąć "shift") setLotLightingFile [nazwa_pliku] Umożliwia własne ustawienia Światła w danej parceli (plik własny) Na Studiach: boolProp allow45DegreeAngleOfRotation [true/false] Pozwala obracać obiekty o kąt 45 Stopni( obracanie: "<" lub ">") setHighestAllowedLevel [liczba] Możesz dostawić "liczba" pięter boolProp dormSpecificToolsDisabled [true/false] odblokowuje zmiane specjalizacji Domu na Uniwersytecie changeLotZoning [residential/community/greek/dorm/secretsociety] Zmienia Typ Domu na: residential – Rezydencja community – normalny greek – Grecki Dom dorm – Bractwo secretsociety – Tajne Stowarzyszenie Filmowe Kody: Slowmotion [0-8] 0 = normalne tempo; 8 = 8 razy zwolnione tempo Boolprop enablepostprocessiong [true/false] Musi być ustawione na TRUE aby widać było filmowe efekty Bloom [R] [G] [B ] [X] Zmienia kolory Barw R-Red(czerwony)G-Green(Zielony)B-BLue(niebieski)Nasycenie barwy (wpisz od 0 do 255) liczba x oznacza rozstawienie barw Filmgrain [0-1] Efekt Ziarna na Obrazie Letterbox [0.0 - 0.4] Robi zbliżenie na środek sceny reszta jest w ramce Virgnette [X] [Y] [X] Wyostrzenie obrazu wpisujesz od 0,0-0,1 zamiast X Do budowy domu: boolprop lotWater [true/false] False = Zabiera wode z Terenu. boolprop lotTerrainPaints [true/false] False = zmienia obraz ziemi boolprop showFloorGrid [true/false] brak siatki, ale niestety u mnie nie działa boolprop objectShadows [true/false] False = wyłacza cienie obiektów. boolProp guob [true/false] False = wyłacza sciany obok obiektów. boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] True = Obiekt może być wykorzystywany tylko przez sima który wszedł do trybu kupowania. boolprop locktiles [true/false] False = Wyłacza podpowiedzi deleteAllCharacters Usuwa wszystkich z miasta TerrainType [desert/temperate] Zmienia teren boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] False = niepokazuje terenów sąsiednich boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] False = nie pokazuje dróg boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] False = niepokazuje Dróg boolprop displayNeighborhoodWater [true/false] False = niepokazuje Wody boolprop displayLotImposters [true/false] False = nie widać podziemi boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] False = nie widać mostów boolprop lotTerrainLighting [true/false] False = Parcele są nieoświetlone boolprop carsCompact [true/false] True = samochody są wydajniejsze boolProp carsOnRight [true/false] Auta jeżdżą w prawo nie w lewo terraintype [desert/concrete] Typ terenu nhdregiontype desert [desert/concrete] Typ terenu w jakimkolwiek mieście |
Odp: Wszystkie kody część 2
Cytat:
Ale dodaję reputację.... :D |
Odp: Wszystkie kody
Cytat:
Cytat:
PS i jeszcze jedno Niverrqu: nie wtykaj nosa tam gdzie go nie chcą! |
Odp: Wszystkie kody
Niverreq, a czy autorzy zgodzili się by na Twoim forum były bez pozwolenia publikowane i zamieszczane ich dodatki? (sorry za offtop, ale czasem nie potrafię zrozumiec postępowania osób pokroju tego wyżej - sam robi źle, a kogoś oskarża).
|
Odp: Wszystkie kody
przeglądałem te kody i nie znalazłem chyba najlepszego ze wszystkich mozliwych.. a o to on: boolprop testingCheatsEnabled true.. Daje nam mozliwosc wymuszania wielu rzeczy.. (klikajac na przedmioty lub simow przytrzymaj "shift"). Teraz mozesz przywolac osoby niezalezne, zmarlych z rodziny, ufo, wlasna smierc, posiasc zdolnosci duchow, wzbic sie na szczyt kariery, zaprzyjaznic sie ze wszystkimi mozliwymi simami i to wszystko w mgnieniu oka... nawet nie musisz wyjezdzac na parcele publiczna zeby kupic ubrania..
|
Odp: Wszystkie kody
Cytat:
|
Odp: Wszystkie kody
Cytat:
A jak autor się zgodził to może nie chce 'tobie' powiedzieć !! :D Musisz wszystko wiedzieć ?? ;P |
Odp: Wszystkie kody
Cytat:
|
Odp: Wszystkie kody
No to może i ja dam parę kodów ...
Kod na odblokowanie nagród zawodowych: unlockcarrewards (ale nie jestem pewna) Kod na nagrody aspiracji: aspirationpoints x. W miejsce x trzeba wpisać liczbę punktów jaką chce się uzyska Kaching - Dodatkowe pieniądze 1000. Motherlode - Dodatkowe pieniądze 50000. Moveobjects on/off - Możliwość budowy poza granicami działki i poruszanie zwykle niedostępnymi obiektami (np. śmietnikiem, skrzynką na listy, a także Simami). Aging on/off - Włącza lub wyłącza tryb starzenia się Simów. StretchSkeleton (2.0-0.5) - Twój Sim staje się wyższy lub niższy. Wartość "2.0" sprawia, że jest dwa razy wyższy, a "0.5", o połowę mniejszy. intProp maxNumOfVisitingSims [liczba gości] - Możesz zaprosić więcej lub mniej gości na imprezę. Standardowa liczba na szybszych komputerach to 8. boolProp snapObjectsToGrid [true/false] - Wartość "false" sprawa, że możesz stawiać przedmioty nie trzymając się siatki. boolprop constrainFloorElevation [true/false] - Wartość "false" sprawia, że możesz kształtować teren, gdy znajduje się na nim podłoga, przedmioty, ściany itp. boolProp simShadows [true/false] - Włącza lub wyłącza cień Sima. intProp censorGridSize 0 - Wyłącza cenzurę. Ten kod nie działa w dodatku Nocne życie i nowszych. floatProp tvVolume [0.0-1.0] - Telewizor działa ciszej lub głośniej. Standardowa wartość to "0.5". Gdy Sim jest w ciąży, możesz wybrać tego Sima i wprowadzić podany kod. Sim urodzi bliźnięta. : Plumbbobtoggle on boolProp displayPaths [true/false] - Widzisz ścieżkę, po której porusza się Sim. faceBlendLimits on/off - Tworząc dziecko w CAS można wyłączyć twarzowe ograniczenia boolprop lotWater [true/false] - Usuwa lub przywraca wodę z parceli. boolprop lotTerrainPaints [true/false] - Usuwa lub przywraca pokrycia terenu z parceli. boolprop showFloorGrid [true/false] - Możliwość ukrycia siatki w trybie kupowania i budowy. boolprop objectShadows [true/false] - Włącza lub wyłącza cienie obiektów. boolProp guob [true/false] - Włącza lub wyłącza cienie obiektów znajdujących się wewnątrz domu. boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] - Otacza ścianą wybranego Sima, aby nie mógł odejść. boolprop locktiles [true/false] - Możliwość położenia podłogi poza domem np. na asfaltowej drodze. boolprop reflectionWithExtraViewer [true/false] - Włącza lub wyłącza odbicia w lustrach. boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel [true/false] - Pokazuje przedmioty tylko na piętrze, na którym znajduje się wybrany Sim. boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] - Pokazuje podłogę, na której znajduje się wybrany Sim. Pozostałe są ukryte. deleteAllCharacters Usuwa wszystkie rodziny Simów z danej okolicy. TerrainType desert/temperate/dirt/concrete - Zmienia rodzaj pokrycia terenu w okolicy. Wartości: "desert" - pustynia; "temperate" - zarośla; "dirt" - bagna; "concrete" - beton. boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] - Włącza lub wyłącza wszystkie kamienie i skały znajdujące się w okolicy. boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] - Włącza lub wyłącza ulice w okolicy. boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] - Włącza lub wyłącza roślinność w okolicy. boolprop displayNeighborhoodWater [true/false] - Włącza lub wyłącza wodę w okolicy. Wymagane the Sims 2 boolprop displayLotImposters [true/false] - Włącza lub wyłącza widok domów w okolicy. boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] - Włącza lub wyłącza widok mostów w okolicy. boolprop lotTerrainLighting [true/false] - Parcele nie będą podświetlane po najechaniu na nie kursorem myszy. boolprop carsCompact [true/false] - Samochody w okolicy są bardziej szczegółowe. boolprop ShowLotPackageFilename [true/false] - Pokazuje nazwę pliku domu, nad którym znajduje się kursor. boolprop nhoodWaterReflection [true/false] - Włącza lub wyłącza odbicia obiektów od wody w okolicy. boolProp carsOnRight [true/false] - Wartość "false" sprawia, że samochody mogą jeździć po lewej stronie ulicy. boolprop lotTerrainCanvas [true/false] - Trawa staje się niebieska. gameVersion Pokazuje wersję gry. boolProp TestingCheatsEnabled true. Teraz zyskujesz dostęp do opcji, o których wcześniej można było co najwyżej pomarzyć WYMAGANE NA STUDIACH boolProp allow45DegreeAngleOfRotation [true/false] - Możliwość stawiania przedmiotów pod kątek 45 stopni. Pomagają przy tym klawisze "<" i ">". setHighestAllowedLevel [numer pięter] - Możliwość budowy większej liczby pięter niż 5. Jeżeli będzie ich 15 gra wyłączy się z powodu błędu. boolProp dormSpecificToolsDisabled [true/false] - Odblokowuje tryb budowy w akademiku. changeLotZoning [residential | community | greek | dorm | secretsociety] - Zmienia rodzaj parceli, na której się znajdujemy. Wartości: "residental" - teren mieszkalny; "community" - społeczność; "greek" - grecki(?); "dorm" - lokale do wynajęcia; "secretsociety" - tajne stowarzyszenie. WYMAGANE NOCNE ŻYCIE familyfunds [Familyname] # - Możliwość dodania lub odebrania pieniędzy dowolnej rodzinie. Przykład poprawnie wpisanego kodu: "familyfunds Ćwir + 10000" lub "familyfounds Ćwir - 10000". roofslopeangle [15-75] - Zmienia kąt nachylenia wszystkich dachów znajdujących na parceli. showHeadlines [on/off] - Możliwość ukrycia myśli Sima znajdujących się w chmurkach nad nim. unlockCareerRewards - Odblokowuje wszystkie nagrody za osiągnięcia zawodowe. MaxMotives - Wszystkie potrzeby Sima zostają zaspokojone. motiveDecay [on/off] - Włącza lub wyłącza wskaźniki opadania potrzeb. aspirationPoints [liczba punktów aspiracji] - Możliwość dodania dowolnej liczby punktów aspiracji. lockAspiration [on/off] - Włącza lub wyłącza wskaźnik opadania poziomu aspiracji. aspirationLevel [0-5] - Zmienia poziom aspiracji. Wartość "0" - najniższy, wartość "5" - najwyższy (platynowy). WYMAGANY WŁASNY BIZNES AddneighbortoFamilycheat [on/off] - Jeśli jesteś w otoczeniu, wciśnij SHIFT i kliknij lewym przyciskiem myszy na wybraną parcelę, aby przydzielić ją dowolnej rodzinie. Forcetwins - Aktywny Sim będzie w ciąży i urodzi bliźniaki. Plumbbob toggle [on/off] - Górna część ciała Sima staje się niewidoczna. WYMAGANE ZWIERZAKI DeleteAllObjects [Doors/Windows/Stairs] - Usuwa wszystkie obiekty: Drzwi, Okna, Schody DeleteAllWalls - Usuwa wszystkie ściany na parceli DeleteAllHalfWalls - Usuwa wszystkie "półścianki" DeleteAllFences - Usuwa wszystkie płoty/ogrodzenia DeleteAllAwnings - Usuwa markizy IndividualRoofSlopeAngle [15/75] - "Narzędzie" które pozwala ustalić pochyłość dachu boolprop DisablePuppyKittenAging [true/false] - Włącza/Wyłącza starzenie się psów i kotów. boolprop ControlPets [on/off] Włącza/Wyłącza kontrolę nad zwierzęciem boolprop ShowCatalogePFlags[true/false] - Uruchamia pokazywanie etykiet przy przedmiotach z którego dodatku pochodzi. "help". Wyświetlą się Wam kody, jakie są dostępne w grze. |
Odp: Wszystkie kody
Ale kod plumbbob toggle off/on sprawia że znikają diamenciki nad głowami simów, a nie że górna część ciała staje się niewidzialna!
|
Odp: Wszystkie kody
ktos ma koda zeby byylo bez cenzury w dodatkach dalej od the sism2
|
Odp: Wszystkie kody
A po co Ci dziecko taki kod ;)?
No ale ok, do tego potrzebny jest specjalny patch. |
Odp: Wszystkie kody
Po co wogle ten temat?? Kody macie w Start>Wszystkie programy>EA Games>The Sims 2 (ostatni dodatek)>Przeczytaj to(Read me)
Są tam zapisane wszystkie kody z wyjątkiem tego na cenzure, oraz jakie dodatki są do nich potrzebne |
Odp: Wszystkie kody
to jest ten kod zeby nie bylo cenzury w dodatkach dalej niz TS2
|
Odp: Wszystkie kody
a zna ktoś kod na to żeby stawiać przedmioty na pochyłej ścianie? znaczy że jak ściana jest na skos to nie można normalnie stawiać przy niej przedmiotów. jaki trzeba kod żeby możnabyło?????
|
Odp: Wszystkie kody
"intProp censorGridSize [0 - 8] zmienia rozmiar cenzury 0- nie ma cenzury " -Ten kod działa tylko w the sims 2 i na studiach... w innych już nie działa... Ktoś co zrobić ?
|
Odp: Wszystkie kody
Jaki trzeba kod żeby zrobić śmierć, ducha, itp i nimi grać?
|
Odp: Wszystkie kody
boolprop testingcheatsenabled true, wpisujesz w otoczeniu, wchodzisz w tworzenie rodziny, potem tworzenie sima, wciskasz shift + n i w ubraniach masz takie opcje różne, jak śmierć itd.
|
Odp: Wszystkie kody
boolprop Censoregridsize 0 To na cenzure
EDIT: Help-----------> wszytkie kody :D xD |
Odp: Wszystkie kody
zeby posiasc zdolnosci duchow (lewitacja)
trzeba miec nagrobek i z shiftem na nim kliknac nie pamietam co trzeba bylo wybrac ale nasz sim przestanie chodzic tylko unosic sie pol metra nad ziemia zupelnie jak duch |
Odp: Wszystkie kody
Skorzystam z Waszych kodów .. Takich właśnie szukałam :))
|
Odp: Wszystkie kody
Ja znam najbardziej potrzebne simowi do życia kody to one:
kaching dostajesz 1000 simoleonów motherlode zdobywasz fortunę w postaci 50 000 simoleonów help wyświetlasz listę większości kodów aging off twój sim nie będzie się starzał aging on twój sim ponownie zaczyna się starzeć twinzr2cute gwarantuje urodzenie się bliźniąt expand powiększasz okno konsoli exit zamykasz okno konsoli stretchSkeleton X zmniejszasz lub powiększasz swojego sima. Zamiast X wstaw liczbę wskazującą skalę. Normalną wielkość ma sim przy X=1.0. slowMotion X spowalniasz upływ czasu, przy czym X=0 to normalny upływ czasu, a X=8 maksymalne spowolnienie intProp maxNumOfVisitingSims X zapraszasz na przyjęcie wskazaną liczbę gości (zamiast X wstaw liczbę gości jaka ma przyjść na twoją imprezę). help [nazwa kodu] - wyświetla informacje na temat danego kodu aspirationPoints 99000 wybrany sim dostaje 99000 punktów aspiracji unlockCareerRewards odblokowuje wszystkie nagrody pracy boolProp testingCheatsEnabled true/false otwiera więcej opcji sima |
Odp: Wszystkie kody
Zna ktoś może kod żeby w pracy dostac najwyższą posadę?:D O ile jest taki ;p
|
Odp: Wszystkie kody
http://www.forum.thesims.pl/showthread.php?t=39433 - tu jest poradnik.
|
Odp: Wszystkie kody
Cytat:
Cytat:
|
Odp: Wszystkie kody
Mam takie pytanie : Czy kod - aging off - trzeba wpisywać za każdym razem,
gdy włączamy grę, czy tylko raz i już jest na stałe? Czy gdzieś w opcjach widać, że już mam wyłączone starzenie się simów? Czy jakoś można to sprawdzić? Z góry dziękuję za odpowiedzi. :D |
Odp: Wszystkie kody
Nie, nie można tego sprawdzić, ale jak wpiszesz jeszcze raz to nic się nie stanie ;)
I tak- trzeba wpisywać go za każdym razem tak ak każdy inny kod. |
Odp: Wszystkie kody
hey, czy jest kod na szybką zmianę pory roku, bo jakoś nie doczytałam ????
|
Odp: Wszystkie kody
Nie mogę tego nigdzie znaleźć, a trochę mi się śpieszy... Czy jest kot, który zamiast uzupełniać paski potrzeb, obniża je? Chcę szybciej obniżyć enregię mojemu simowi, żeby omdlał.
|
Odp: Wszystkie kody
jak wpiszesz kod boolProp TestingCheatsEnabled true (w otoczeniu) to sama będziesz mogła ustawiać paski, na poziom jak tylko chcesz.
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023