![]() |
Narzędzie budowania komnat.
Hej! Jak niektórzy wiedzą jest kod na budowanie komnat brzmi on tak: buydebug i wtedy w trybie kupowania jest taki pytajnik w kategoriach i tam są wszystkie urządzenia jakimi się posługiwali twórcy potem gdy ustawi się je i w trybie kupowania wykona kombinacje klawiszy: Shift+Ctrl+naciśnięcie któregoś objektu. daje nam możliwość wyboru opcji. I nareszcie pytanie: Czy ktoś może zrobić poradnik który tłumaczy wszystkie opcje i jak się ich używa? Bo ja jestem jakiś tępy i nie umiem się tym posługiwać. Pozdro ;)
|
Odp: Narzędzie budowania komnat.
Hej podróże mógłbyś mi wytłumaczyć o co w tym chodzi co to za kod jakie opcje się nam pojawiają i ten teges ej a do tego to po co nam te kod?
Jestem zielony w tym i na serio nic nie wiem na temat tego kodu i proszę o wyjaśnienie,a wracając do tego tematu taki poradnik by się przydał |
Odp: Narzędzie budowania komnat.
O ile mi wiadomo żeby ten kod zadziałał ówcześnie trzeba wpisać kod testingcheatsenabled true . Przynajmniej w moim przypadku bez użycia tego kody Buydebug on/off nie chciał się włączyć .
|
Odp: Narzędzie budowania komnat.
Nie trzeba wpisywać testinga! I buydebug bez on/off po prostu buydebug ;) No po prostu o to chodzi że możemy sobie zrobić grobowiec
|
Odp: Narzędzie budowania komnat.
Heyka. Dawno mnie tu nie było.Mógłby mi ktoś wytłumaczyć ten kod łopatologicznie? Bo moja gra nie przyjmuje tego kodu. Jeden z was napisał "buydebug" a drugi "debug". Mi żaden z nich nie działa. Czy go się wpisuje w trybie życia, budowy czy kupowania? Bo u mnie to tak jest,że jak sobie pojadę na wakacje i wrócę do domu ze skuterkiem, to po wejściu do "budowania" i mogę kliknąć na skuter z pipetą, to mam obiekty w stylu roślin, relikwii itd, ale kod mi nie działa, co trzeba zrobić? Krok po kroku najlepiej. Z góry dzia.
EDIT: Już mi działa! Ale faktycznie trzeba najpierw wpisać TestingCheatsEnabled true.Inaczej gra nie rozpoznaje kodu. I brakuje jednej rzeczy z działu grobowców. Nie ma takiej płytki, na której się stawia przesuwalną kolumnę, chyba, że nie wrzucili tego do działu grobowców. |
Odp: Narzędzie budowania komnat.
anie 1981 - By zmienić typ tego przełącznika wybierasz "Przełącz styl wizualny"
Wie ktoś jak połączyć ze sobą np. ten przełącznik i drzwi? EDIT: Ahh, udało się! http://www.youtube.com/watch?v=-gFzcr7A2sY |
Odp: Narzędzie budowania komnat.
Cytat:
|
Odp: Narzędzie budowania komnat.
Mam podobny problem jak Bundy.
Na niektórych "grobowcowych" przedmiotach niekiedy nie działa opcja z klawiszami Shift+Ctrl. Proszę o pomoc |
Odp: Narzędzie budowania komnat.
Cytat:
Ja to wytłumaczę w punktach. Lecz musi Ci działać ta kombinacja. 1. Kupujesz dwa baseny. 2. Wklikasz Shift+Ctrl+ klik na basen. 3 Pojawia Ci się wiele opcji, wsród nich '' to ma być studnia komunikacyjna'', wybieramy ją na obydwie studnie. 4 Wskakujemy simem i wszystko winno być OK. |
Odp: Narzędzie budowania komnat.
Dajcie może jakieś zdjecia tych swoich komnat.
|
Odp: Narzędzie budowania komnat.
TU jest obszerny poradnik. Jest bardzo dobry i gorąco go polecam. Co do łączenia ze sobą studni, to jest taka ciekawostka, że studnie mogą być na różnych poziomach piwnicy a i tak będą działać jako komunikacyjne. Ja sobie tak zrobiłam wyjście z grobowca piwnicznego. Aby kod BuyDebug on/off działał, MUSI być najpierw wpisany TestingCheatsEnabled true. Gdy oba kody są wpisane i mamy "?" w trybie kupowania, aktywuje się "ustawienia" przedmiotów za pomocą klikania na nie z klawiszami SHIFT i CTRL. Pozwolę sobie zacytować fragment poradnika dotyczący łączenia studni:
"Poradnik 2 - studnie do nurkowania Studnie do nurkowania, to jeden z najciekawszych i najfajniejszych obiektów do grobowca, gdyż zawsze nie wiadomo co się w niej kryje. Najpierw wyjawię jak zrobić podwodny tunel. Sposób: Krok 1 - Ustaw dwie studnie i je nazwij(opcja dostępna po kliknięciu z przyciśniętym Ctrl+Shift). Krok 2 - Po wejściu w menu opcji studni wybieramy opcje "ustaw jako studnię super komunikacyjną, i po wyskoczeniu okienka wpisujemy nazwę studni, którą chcemy połączyć. Krok 3 - Cieszyć się podwodnym tunelem. Studnie mogą służyć także jako miejsca skarbów lub włączniki. Aby ustawić studnię ze skarbami, należy wybrać "skarby/ustaw jednorazową informację o skarbie". Aby ustawić ją jako włącznik, postępujemy tak samo jak w przypadku schodów. Jutro wyjdzie kolejny tutek. " Powyższy tekst jest autorstwa użytkownika Rafallo |
Odp: Narzędzie budowania komnat.
Wreszcie mi to działa.
|
Odp: Narzędzie budowania komnat.
Cytat:
|
Odp: Narzędzie budowania komnat.
Wie ktoś jak posadzić rośliny w grobowcu?
|
Odp: Narzędzie budowania komnat.
A może ktoś przepisać ten poradnik [URL="http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/143004.page"]????? Bo mi się pokazuje "Ups. Nie masz odpowiednich uprawnień , aby mieć dostęp do tej wiadomości"
P.S. Michaello, rośliny stawia się w grobowcach za pomocą kodu MoveObjects on. |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:26. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023