![]() |
Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
[IMG]http://oi60.************/2zxqnwn.jpg[/IMG] Przypominam, że do tego etapu konkursu zakwalifikowali się: Qwerty, marandile, forbidden, Do Appaloosa Plains wprowadziła się niedawno pewna młoda rodzina, która miała dość życia w zatłoczonym mieście. Katy Lawrence oraz jej mąż – George Lawrence – od zawsze marzyli o pięknym domku na obrzeżach małego miasta, z dala od zgiełku, jakiego doznawali w Bridgeport. Mają również dwójkę dzieci o wdzięcznych imionach Peter i Sarah. Teraz, gdy do nowego domu wstawili już ostatnie meble, do szczęścia brakuje im jedynie ogrodu. Katy jest zapaloną ogrodniczką i uwielbia hodować różne rośliny. Do tej pory miała jedynie pomidorki na balkonie, ale postanowiła, że wraz z posiadaniem ogrodu to się zmieni i nie będzie musiała kupować warzyw i owoców w sklepie. Poza tym wraz z małżonkiem uwielbiają organizować „basenowe imprezy” z drinkami z palemką. Jednak w Bridgeport brakowało im do ich organizowania dwóch rzeczy – basenu oraz barku do drinków. Ich dzieci natomiast nie widzą nic poza zabawą. Rodzeństwo mogłoby cały dzień taplać się w wodzie, bawić w piasku lub huśtać na huśtawce. Niestety, działka państwa Lawrence ma rozmiar 40x40 kratek, a jej połowę zajmuje dom... Zaprojektuj ogród na podstawie powyższego opisu oraz własnego pomysłu. Ograniczeniem jest fakt, że może on mieć rozmiar maksymalny 400 jednostek kwadratowych (1 jednostka kwadratowa to jedna kratka w grze), ogród nie musi więc być prostokątem. Gotowa praca może zawierać maksymalnie 4 zdjęcia ogrodu o rozmiarze maksymalnym 800x600 pikseli + 1 zdjęcie z lotu ptaka z widocznymi kratkami o rozmiarze maksymalnym 800x600 pikseli, którego brak wiąże się z dyskwalifikacją. Ogród nie musi przylegać do domu. Budynek znajdujący się na parceli (czyli dom rodziny Lawrence) nie będzie oceniany, więc wcale nie musi go tam być – jednak ładnie wkomponowany w ogród może spodobać się jurorkom i zapewnić miejsce w II etapie. Ewentualny dom państwa Lawrence nie musi znajdować się na wspomnianych 400 jednostkach kwadratowych, lecz zajmować resztę parceli. Prace należy wysyłać poprzez prywatną wiadomość do organizatora konkursu (Pink Panther) do 27 lipca 2014 roku do godziny 12:00. Po tym czasie jury rozpocznie obrady. Do kolejnego etapu konkursu przejdą autorzy 8 prac, które według komisji zostaną najlepiej wykonane, z konkursu odpadnie więc 1 osoba. Pytania odnośnie tego etapu można zadawać w tym temacie. |
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Czy ogród musi być koniecznie w kształcie prostokąta? Czy mogę go zrobić w kształcie litery L, C czy jakimkolwiek innym (byle mieścił się na tym polu 20x20)?
Mogę zaznaczyć na rzucie granice ogrodu, żeby nie było wątpliwości :P |
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Spoko, może być ;)
|
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
czyli kształt ogródka MUSI się mieścić w prostokącie 20x20, czy może być np. 10x30 (byle by nie przekraczać 400 jednostek^2)
|
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Hmm, to może ustalmy tak - może być maksymalnie 400 jednostek^2. Zmieniam regulamin.
|
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Czy można w ogrodzie postawić jakieś budynki? Szopę, stodołę, itp?
|
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Można, jak ozdobicie ogród zależy od Was.
Dopisałem do regulaminu o jednostkach^2 oraz następujący fragment: Cytat:
|
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Jestem trochę confused...
Jeżeli działka ma 1600m2, a ogród ma mieć 400m2, to w te 400m2 ogrodu zaliczamy tez WSZYSTKO co nie jest domem, np. odstęp między ulicą a drzwiami wejściowymi? Czy też taki odstęp, podjazd etc. przed domem wchodzą w skład domu, a ta powierzchnia ogrodu to tylko to co poza/koło domu? Mam nadzieje, ze wyrazilam w miare jasno, o co mi chodzi :D |
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Nie, nie, odstęp między domem a drzwiami wejściowymi nie jest ogrodem.
Najlepiej będzie, jak "ogród właściwy" ogrodzicie sobie płotem czy coś. |
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Pinky, no bo jak działka ma 1600m2, a połowa to dom, to chyba ogród powinien mieć 800m2, nie 400m2?
|
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
@up - możesz zbudować sobie ogród na o wiele mniejszej/większej działce, byle tylko miał te 400 metrów.
Tak mi się przynajmniej wydaje... :| |
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Cytat:
Albo wymagane będzie, żeby tylko połowa z tych 800jedn.^2 była zagospodarowana jako ogród - resztę można potraktować jako teren "poza działką" ;] Pomyśleć, że ja na działce 20x20 bez problemu jestem w stanie zmieścić i dom, i ogród :| |
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
To ja już zgłupiałem, ogród ma zmieścić się na 400m2 czy 800m2?
|
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Okej, już czaję, ogród, który zagospodarowywujemy ma miec 400m2 :)
|
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Ogród może mieć maks. 400 jedn. kw., dom się w to nie wlicza ;))
Informacja, bo z regulaminu może to nie wynikać. Gdyby ktoś chciał zrobić taras przylegający do domu, zaliczany on jest jako część budynku i nie wlicza się do tych 400 jednostek kwadratowych ;P |
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Toś mi teraz, Różowy, pokrzyżował plany :P Skoro taras to nie ogród, to mam jakies 100m2 dodatkowej przestrzeni :D
|
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Czy mógłbym prosić o zwiększenie limitu zdjęć? Już wiem, że w trzech na pewno się nie zmieszczę... Co powiecie na 5? :3
|
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Zgadzam się z Qwertym
(cztery, jestem za czterema XD) |
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
No dobra, więc 4 zdjęcia ogrodu + 1 obowiązkowe zdjęcie z lotu ptaka z kratkami :)
Można to zrobić tak, jak jest w pracy 1., czyli wypełnić ogród jakąś podłogą (żeby było widać cenę) i wstawić cenę tej podłogi. Wtedy sobie podzielę i wyjdzie mi, ile zajęliście jedn. kw. Dla mnie to nawet łatwiejsze, bo nie muszę liczyć pola :D Czyli na przykładzie pracy pierwszej: 1952 / 4 = 398j^ ;) |
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
@up - tylko jak się ma prawie urządzony ogród to niekoniecznie jest to łatwe... :/
|
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Cytat:
|
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Daloby rade przesunac termin oddawania prac do przyszlej Niedzieli?
@down, dziekowac! :D |
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Troszkę długo, ale dobra ;)
Termin oddawania prac przedłużam do niedzieli (27 lipca) do 12:00. INFORMACJA. W związku z rezygnacją FresH'a do kolejnego etapu konkursu przejdzie nadal 8 osób, ale odpadnie tylko jedna, ponieważ pozostało Was 9 ;) |
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
INFORMACJA.
LepkiePaluszki23 zrezygnował z brania udziału w konkursie. Uczestników pozostało 8. Tyle też osób może przejść do drugiego etapu. Z jurorkami postanowiliśmy, że przejdą wszyscy, ale prace i tak zostaną ocenione (uczestnicy więc otrzymają w tym etapie ocenę x/10 od każdej z jurorek, co daje łącznie x/30). W kolejnym etapie również każda jurorka oceni wszystkie prace w skali x/10, łącznie da to x/30. Następnie punkty zostaną zsumowane i każdy uczestnik otrzyma ocenę łączna za Etap I oraz II - x/60. Odpadną dwie osoby, które będą mieć najmniej punktów (czyli u których x będzie najmniejszy). W drugim etapie będzie więc 8 osób (wszyscy, którzy oddadzą pracę w I Etapie), natomiast do III Etapu przejdzie 6 osób - tak, jak założyłem na początku. Mam nadzieję, że w miarę zrozumiale to wyjaśniłem. Dodam jeszcze, że od Etapu II w regulaminie pojawi się dopisek o karach za nieuzasadnione rezygnacje. Rozumiem, że ktoś może nagle nie mieć czasu, bo coś się stało, ale "strzelanie fochów na konkurs" i rezygnacje bez wyraźnego powodu naprawdę utrudniają mi organizację. |
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Pinky, mam ogromną prośbę - przedłużyłbyś czas oddawania prac do powiedzmy 22:00? Gdyby nie to, że gra mi nawala już dawno oddałabym pracę, a tak to już chyba 10 raz muszę urządzać od początku :< Byłabym bardzo wdzięczna :)
|
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Okej, przedłużam do 23:59 ;)
*** INFORMACJA. Dżin zrezygnował z konkursu, natomiast Kenny McCormick nie oddał pracy w tym etapie. W związku z tym pozostało jedynie 6 uczestników, a tyle powinno przejść do Etapu III. Myślę, że takie rozwiązanie będzie najlepsze: 1. Etap III nie odbędzie się i zaraz po Etapie II zorganizowany zostanie półfinał. 2. W półfinale brać udział będzie 4 uczestników, w finale natomiast 2. 3. Do Etapu II przejdą wszyscy uczestnicy Etapu I, którzy oddali pracę konkursową, z oceną łączną od jurorek x/30 punktów. 4. W Etapie II znowu otrzymają ocenę x/30 punktów oraz zsumowane zostaną te dwie punktacje, co da x/60 punktów dla każdego z uczestników. 5. Do półfinału przejdą 4 osoby z największą ilością punktów (wobec tego z największym x), odpadną więc 2 osoby, u których ten x będzie najmniejszą liczbą. 6. W półfinale oraz finale głosują użytkownicy forum w ankiecie (tak, jak to miało miejsce w Eliminacjach). 7. Od Etapu II rezygnacje bez konkretnego i sensownego powodu będą karane, więcej napiszę o tym na dniach. |
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
z konkursu multiwersjowego (?) zrobił się konkurs TS3 XD
|
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Szczerze to się nie dziwię, krajobrazy w TS3 są nieporywnówalnie ładniejsze od tych z TS2... Myślę, że w tym etapie mało który ogród z drugiej odsłony mógłby się obronić. ;)
|
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Czy dziś nie mija 5 dzień od oddania naszych prac, o której możemy spodziewać się wyników?
|
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Dołączam się do pytania.
Albo może, w ogóle, przerwać tą edycję jak jest tyle utrudnień, a rozpocząć od nowa jesienią. Wtedy nikt nie będzie raczej wyjeżdżał i nie będzie rezygnacji, i innych utrudnień. |
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Dziś wstawię wyniki i ogłoszę zadanie z etapu II, wszystko jest ok :)
|
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Już się nie mogę doczekać, Ty to potafisz człowieka przytrzymać w niepewności:P
|
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
Dokładnie. Nie ładnie tak denerwować ludzi Pinki ;)
|
Odp: Bitwa o Dom - wersja Simowa: ETAP I
ja nawet zapomniałem że biorę w czymś udział, ciii. :O
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023