TheSims.PL - Forum

TheSims.PL - Forum (https://forum.thesims.pl/index.php)
-   The Sims 2: Problemy z grą (https://forum.thesims.pl/forumdisplay.php?f=49)
-   -   *G*R*A*F*I*K*A* - strasznie "poszarpane" linie proste w grze (https://forum.thesims.pl/showthread.php?t=13904)

Baja 08.02.2005 17:25

*G*R*A*F*I*K*A* - strasznie "poszarpane" linie proste w grze
 
Witajcie,

Mam problem,

otoż jak gram w TS 2 to linie proste np, te od lustra jak robię sima nie są wygładzone, tylko nierówne, co z tym można zrobić?

Dziękuję i pozdrawiam

Aquila_Ardens 09.02.2005 11:38

To chyba we wszystkich grach 3d takie sa... masz na myśli takie jakby ''paintowe"?.. to jest jeszcze poziom rozwinięcia grafiki 3d... poczekajmy ze 3 lata... będzie lepiej ;) dostrzegłam dokładnie to samo... i w Simsach i w Tomb Raider Angel Of Darkness (w którym grafika też niczego sobie ;) )

Trzeba przeboleć ;)

Pingwin 09.02.2005 11:57

wszytsko zależy jaki masz sprzęt :)
Na 1024x768x32 na max detale i odpalony Antyaliasing na max i filtrze anizotropowym też max nie byłoby by żadnych postrzępionych krawędzi
ale żeby na takim czymś grać to 2 gigowy procek, 768mb ram i karta klasy Geforce 6600/6600GT potrzebna
Aquila_Ardinx:
Nie mów że wszytskie gry tak mają
Ja na moim pc(P4 2ghz, 512mb ram i GeCube 9550XT) w colinie 3(gra z 2002 roku) na max detalach i antyaliasingu(1152x864) mam wszytsko gładkie, na aucie nie ma żadnych "ząbków", tak samo jak w NFS U2 :]
trza mieć kompa który potrafi uciągnąć gry płynnie z AA włączonym
za 3 lata to będzie taka grafa że aż boję się sobie wyobrażać(już teraz jest wspaniała a co dopiero za 3 lata)

35C4R00N 09.02.2005 11:58

Poziom wygładzania zależy od:
- karty graficznej
- wersji sterowników (i tego jakie opcje są w nich ustawione - szczególnie antyaliasing)
- ustawień gry
Proponuję zapoznać się z tym tematem:
http://forum.thesims.pl/showthread.php?t=9003

Aquila_Ardens 09.02.2005 12:02

Cytat:

Napisał Pingwin
wszytsko zależy jaki masz sprzęt :)
Na 1024x768x32 na max detale i odpalony Antyaliasing na max i filtrze anizotropowym też max nie byłoby by żadnych postrzępionych krawędzi
ale żeby na takim czymś grać to 2 gigowy procek, 768mb ram i karta klasy Geforce 6600/6600GT potrzebna
Aquila_Ardinx:
Nie mów że wszytskie gry tak mają
Ja na moim pc(P4 2ghz, 512mb ram i GeCube 9550XT) w colinie 3(gra z 2002 roku) na max detalach i antyaliasingu(1152x864) mam wszytsko gładkie, na aucie nie ma żadnych "ząbków", tak samo jak w NFS U2 :]
trza mieć kompa który potrafi uciągnąć gry płynnie z AA włączonym
za 3 lata to będzie taka grafa że aż boję się sobie wyobrażać(już teraz jest wspaniała a co dopiero za 3 lata)

no cóż... mam nowy (dostałam na gwiazdkę) komputer z dość dobrym (jelsi się dobrze z relacji znajomego informatyka orientuję) sprzętem... a trochę zabków jest... mam również znajomą, o ''wrześniowym" komputerze.. tez dobry.. i też są zabki... to mne zmyliło, zwracam honry ;) spróbuję pogrzebac w ustawieniach... może coś wykombinuję ;)

Pingwin 09.02.2005 12:04

z ciekawości: co to za sprzęt??
bo antyaliasing strasznie zmula grafe(aa=cieniowanie tekstur, co powoduje efekt gładkości=więcej pracy dla grafy=wolniejsze działanie gry)

Aquila_Ardens 09.02.2005 12:09

Cytat:

Napisał Pingwin
z ciekawości: co to za sprzęt??
bo antyaliasing strasznie zmula grafe(aa=cieniowanie tekstur, co powoduje efekt gładkości=więcej pracy dla grafy=wolniejsze działanie gry)

mam nadzieję, że o mnie chodzi ;)

No niestety, jestem zielona w tych sprawach... poszukam w panelu sterowania... na dzień dzisiejszy trudno mi powiedziec ;) poprostu nie znam się ;)

Neo3DSMax 23.09.2005 18:22

Mi ATI Radeon 9600XT padł - przegrzal sie, bo chodzenie zle przylegalo do procka, dostalem w zamian inna karte wybralem nie wiem czy dobrze wybralem "GF 6600 Turbo Forces 128/128", a reszta jaka mam to CPU AMD 2.0 GHz 64bit na plycie Gigabyte K8NS Pro, do tego 2x512 DDR Tual Chanel.

Jesli mam cos lipa to pisac.


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023