![]() |
Jak SiĘ Robi Terrain ???
mam pytanie jak lub gdzie morzna zrobić swój własny terrain czy nie przypatkiem w simcitty4?? prosze opomoc bo bardzo bym chciała sobie zrobić własny teren z góry dziękuje
|
No to bierzesz sie za lopate :D:D i koppiesz. ALe tak naprawde robisz gorki dolki i tak dalej narzedziem do podwyzszania obnizania i wyrownywania terenu.,
|
:D niestety ale chyba innegołatwiejszego sposobu niema no to miłej zabawy
|
?????
ale gdzie mam kopać dołki oto hodzi że niewiem gdzie można zrobić te tereny
|
moniczka12- obowiam się, że nie o działkę tu chodzi, a o własne otoczenie, takie, jak ma się do wyboru przy tworzeniu nowego. Mam rację?
Prawdę mówiąc, nigdy się tym nie interesowałam, ale rzeczywiście- robi się to w SimCity4. Na przykład: "I got SC4 just so I could make my own terrains" lub "You can only make terrains with SC4" :) W poszukiwaniu wskazówek możesz pośledzić tematy na modthesims w tym dziale- być może znajdą się tam jakieś wyjaśnienia co do tworzenia terenów lub napisać PM do któregoś z twórców nowych okolic :) pozdrawiam. |
tak oto mi chodzi
dzienki poszukam dalej
|
To możesz znaleźć w pliku README...
Własne okolice wykorzystujące teren SimCity 4: Nowe własne dzielnice dla The Sims 2 można tworzyć z użyciem narzędzi kształtowania terenu SimCity 4. Przede wszystkim do The Sims 2 można importować jedynie małe miasta, pamiętaj więc o tym, by nie rozpocząć pracy od średniego czy dużego. Zadbaj o to, by miasto miało ulice, inaczej nie będzie można umieścić w okolicy żadnych parcel. Umieść plik .sc4, który chcesz wykorzystać, w katalogu \Moje dokumenty\EA Games\The Sims 2\SC4Terrains. Gdy przejdziesz w grze do ekranu tworzenia okolicy, Twój teren będzie dostępny jako podstawa do utworzenia nowej okolicy. Proszę zwrócić uwagę na następujące fakty: Importować można większość elementów terenu, utworzonych za pomocą narzędzi trybu boskiego, włącznie z roślinnością (z wyjątkiem palm). Fauna (zwierzęta) nie jest importowana. Zauważ, że importowane tereny odzwierciedlają pierwotny układ SimCity. Jeśli chodzi o narzędzia trybu burmistrza, do okolic Sims 2 importowane będą jedynie mosty z SimCity 4 i inne z SC4 Deluxe jak np. ręcznie wyznaczane drogi/ulice biegnące prosto, zakręty pod kątem prostym, ślepe uliczki oraz skrzyżowania w kształcie krzyża i litery T. Drogi i tory biegnące po przekątnych zostaną zignorowane i nie będą importowane. Ignorowane będą też praktycznie wszystkie rozmieszczane elementy: strefy, drogi/autostrady na estakadach, budynki i inne obiekty, lotniska, obiekty charakterystyczne itd. Po wprowadzeniu terenu do okolicy w The Sims 2 domyślny typ terenu można zmieniać za pomocą następującego kodu: 1. Wczytaj okolicę, którą chcesz modyfikować, i otwórz konsolę, naciskając Ctrl-Shift-C 2. Wpisz: terrainType Desert (Zmienia bieżący teren okolicy na pustynny. Zwróć uwagę na wielkość liter w tym kodzie.) terrainType Temperate (Zmienia bieżący teren okolicy na trawiasty. Zwróć uwagę na wielkość liter w tym kodzie.) MINIATURKA WŁASNEJ OKOLICY --------------------------- W celu stworzenia własnej miniaturki, która będzie przedstawiać Twoją okolicę w menu głównym, najpierw zapisz obraz, którego chcesz użyć, w formacie .png file (najbardziej odpowiednia proporcja szerokości do wysokości to 4x3, ale innego rodzaju obrazy zostaną odpowiednio rozciągnięte i dopasowane). Plik musi mieć nazwę N0XX_Neighborhood.png (gdzie XX należy zastąpić numerem okolicy). Umieść go w katalogu odpowiedniej dzielnicy (na przykład \Moje dokumenty\EA Games\The Sims 2\Neighborhoods\N004). |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:26. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023