Cytat:
Napisał patrysiaz1992
Ta gra zaczyna mnie dobijać. Po długiej pracy chcę spakować w plik moje 'dzieło' i wyskakuje mi znana tabelka "Program został zakłócony. Aplikacja zostanie zamknięta" czy jak to szło. Skanowałam - wirusów nie mam. Wyłączyłam programy działające w tle i... już totalnie nie wiem co robić, w kółko to samo :/ . Aha, grę mam oryginalną i nie znalazłam na tym forum rozwiązania mojego problemu. Liczę, że ktoś pomoże:(.
Z góry wieeeeeeeeeeeeeeelkie thx :*
|
Uważam, że błąd jest niestety nie do naprawienia. Specjalnie wyróżniłem dwa zwroty z Twojej wypowiedzi. Pierwszy:
Po długiej pracy chcę spakować w plik moje 'dzieło', a drugi:
Wyłączyłam programy działające w tle i... no właśnie... Nie jest aż tak ważną rzeczą czy najpierw spróbowałaś zapisu, czy najpierw wyłączyłaś programy. Najważniejsze jest to pierwsze:
"po długiej pracy..." We wszystkim trzeba mieć umiar: i w graniu i w tworzeniu... Uważam, że nastawiając się na tworzenie parceli/otoczenia większość Was - w tym konkretnym przypadku również Ty - daje się ponieść fantazjom do tego stopnia, że zapominacie, że macie do czynienia z... The Sims2. Ta gra jest rekinem ludojadem jeżeli chodzi o pamięciożerność i żadne poprawki i inne patche tego nie zmienią. Nie jest wyposażona w mechanizm autozapisu (choćby takiego jak w MSOffice) który pozwala na wznowienie gry/tworzenia od momentu ostatniego "sejwu". Silnik gry praktycznie ignoruje "wewnętrzne potrzeby" systemu (najczęściej Windowsa) i bardzo często doprowadza albo do "błędów aplikacji" albo do błędów zapisu niewykrywanych przez system ale widocznych w grze właśnie w postaci nagłego zawieszenia się gry lub innych podobnych i przykrych sytuacji. U Ciebie
prawie na pewno :) wystąpił błąd przepisywania pliku z pamięci RAM na twardy dysk i niestety zmartwię Cię jest to praktycznie nie do odrobienia. Gra nie zostawia po sobie żadnych śladów na twardym dysku, więc odzyskanie większości rzeczy w tym przypadku jest niemożliwe. Jedynym sposobem na uniknięcie takich sytuacji jest odpowiednie przygotowanie komputera do pracy z tą grą i stosunkowo częsty zapis gry/tworzonego elementu i eksportowanie go do pliku.
W trakcie tworzenia nowych elementów gry zawsze trzeba wykonywać ich kopie robocze!!! :ranta: :ranta: :ranta:
A tak przy okazji, choć nie w temacie:
> 90% błędów przy instalacji typu:
"Wystąpił błąd pod czas kopiowania pliku TSdata/control.cnotrol1 czy jakośtak..." (te "jakoś tak" może również dotyczyć plików data*.cab lub innych) wynika głownie z niedostosowania komputera do pracy z dużymi archiwami (brakem miejsca na pliki tymczasowe lub powolnością komputera). I tutaj również - moim zdaniem - błąd jest po stronie programu instalacyjnego: w trakcie rozpakowywania plików (pliki *.cab i w pewnym sensie *.dat są w tym przypadku archiwami, podobnymi do plików *.zip, *.rar itp) system oprócz rozpakowywania musi zarejestrować nowe typy plików
> 0,1% błędów dotyczy zużytego napędu (wtedy trzeba ponawiać aż do skutku)
> 0,9% - niestety - z niedbalstwa, a przede wszystkim z niepotrzebnego pośpechu
>9% - z wadliwie skopiowanej płytki - ale to już problem tych co chcieli oszczędzić na oryginale.