![]() |
Autouruchamianie kodów przy starcie gry.
Za namową Björk postanowiłem napisać krótki poradnik o tym, jak zrobić automatyczne uruchamianie niektórych kodów w grze. Wszystko jest całkowicie bezpieczne, proste i nie psuje gry. W najgorszym przypadku może nie zadziałać kod, które wpisaliśmy ;)
Więc zaczynamy. 1. Otwieramy sobie Notatnik (W Windows XP: Start -> Wszystkie programy -> Akcesoria -> Notatnik) 2. Wpisujemy sobie jakiś kod, który po wcześniejszym sprawdzeniu na pewno chodzi podczas wpisywania go w widoku otoczenia. Dla przykładu spróbujemy ze znanym kodem boolProp testingCheatsEnabled true. Wpisujemy więc go do pliku. Jeśli mamy zamiar dodać kolejny kod (np. boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true), klikamy Enter i wpisujemy ten kod. 3. Jeśli już dodaliśmy wszystkie kody, których potrzebujemy do autouruchamiania, przechodzimy do zapisu - wybieramy z menu Plik -> Zapisz jako... i w oknie wybieramy z listy Zapisz jako typ: Wszystkie pliki, a jako nazwę pliku wpisujemy userStartup.cheat. Zapisujemy go w lokalizacji Moje dokumenty\EA Games\The Sims 2\Config. 4. I gotowe. Teraz nie musisz skrzętnie wpisywać przy każdym uruchomieniu gry "bulpropa", teraz uruchomi się sam :D UWAGA! Nie gwarantuję, że każdy kod tam wpisany będzie działać. Jednak nie bójmy się eksperymentować - jak pisałem, błędne wpisanie kodu na pewno nie uszkodzi gry. Poradnik został w całości napisany przeze mnie, być może gdzieś na jakimś forum/stronie jest coś podobnego, ale tą sztuczkę odkryłem sam dawno dawno temu, jeszcze w 2007 roku ;) Jeśli znajdziecie jakieś niejasności - proszę tu pisać, od razu poprawię. |
Odp: Autouruchamianie kodów przy starcie gry.
Sprawdzałam.
Wpisałam kody do budowania w OŻ i z RiO do stawiania rzeczy poza kratkami. Niestety w ten sposób nie działają. Ale nie popsuło to gry :D A bólProp działa bezproblemowo :) |
Odp: Autouruchamianie kodów przy starcie gry.
To znaczy chodzi Ci o ten kod: boolProp snapObjectsToGrid false? Bo ten jak najbardziej działa, przynajmniej u mnie, a nie znam żadnego kodu z RiO ;)
|
Odp: Autouruchamianie kodów przy starcie gry.
mam pytanko - czy plik powinien nazywać się userStartup.cheat czy userStartup.cheat.txt?
|
Odp: Autouruchamianie kodów przy starcie gry.
Rocket, końcówkę .txt widać tylko jeśli masz włączone pokazywanie rozszerzeń - wtedy w każdym pliku jest ono widoczne. Wpisując kody w notatniku domyślnie zapisujesz plik jako .txt więc nie trzeba dopisywać tego ręcznie w nazwie.
EDIT: @down - przy wyłączonych rozszerzeniach końcówka ma być .cheat, przy włączonych - .cheat.txt :) |
Odp: Autouruchamianie kodów przy starcie gry.
wiem o tym. pytałam, czy plik ma mieć rozszerzenie .txt czy .cheat.
|
Odp: Autouruchamianie kodów przy starcie gry.
@Rocket - Tyranka ;) Nazwa pliku powinna brzmieć userStartup.cheat - *.cheat to jest rozszerzenie. Niezależnie od tego, czy masz włączone wyświetlanie rozszerzań, czy nie. Najlepiej włącz sobie tą opcję (opcje folderów > ukryj rozszerzenia znanych plików - trzeba odznaczyć) na czas majstrowania :)
Nie sądzę, by *.cheat.txt.doc.exe albo tym podobne rozszerzenia podziałały :D Z ukrytym rozszerzeniem plik ma postać userStartup. Ale nie powinien mieć ikonki notatnika, tylko jakąś dziwną :D Co do kodu. Tak ten stary kod na stawianie poza kratkami działa, ale już ten na stawianie co 1/4 kratki z RiO (setQuarterTilePlacement on a później ctrl + F) - nie :( |
Odp: Autouruchamianie kodów przy starcie gry.
@haughton:
Cytat:
Jeszcze co do tych kodów, to popróbuję niektórych, a później można dopisać listę kodów, które na 100% działają. |
Odp: Autouruchamianie kodów przy starcie gry.
O kurczaczki ^^
Jesteś geniuszem ;) Muszę wypróbować ;p |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023