![]() |
Jak zrobić "lepszy" starter?
Przeglądałam swoje stare "połsty" i natknęłam się na jeden, w którym być może znajdzie się przydatna kilku z Was informacja...
Aby skorzystać z poradnika wymagany jest jednak dodatek "Na studiach". Poradnik przeznaczony jest dla osób, które lubią grać bez kodów :) Chociaż do zrealizowania tego założenia kilka kodów będzie nam potrzebne... Budowa tzw. startera jest trudna. Z rzeczy dostępnych w grze można moim zdaniem zrobić minimalną bryłę z kilkoma najbardziej potrzebnymi meblami (w dodatku jakość tych mebli i sprzętów pozostawia wiele do życzenia). No i nieprezentują się dobrze, jeżeli macie ochotę na ładnie urządzone wnętrze :) Sytuacja trochę się polepszyła przy dodatku "Osielowe Życie". Tutaj można pofolgować swoim gustom wynajmując mieszkanie i zawsze zostanie trochę funduszy na zakup lepszych mebelków... A co jeżeli nie ma Osiedlowego Zycia? Prawdopodobnie zauważyliście, że większość mebli i sprzętów traci wraz z upływem czasu w grze na wartości... Kupujecie np. telewizor za 2 000 simeleonów, a jeżeli sprzedajecie go po dwóch simowych tygodniach to dostajecie za niego tylko 1 000 simeleonów... Denerwowało mnie jednak to, że po wyprowadzce Simów z parceli znikały też wszystkie meble. Jednak znalazłam na to sposób: wprowadzam na parcelę Sima i za pomocą kodu „AgeSimCheat” ustawiam mu wiek na nastolatka. Nastolatek żyje samotnie na parceli przez 2 simowe tygodnie, w tym czasie sprzęty lecą w dół na wartości, a kiedy przychodzi czas wysyłam Sima na studia i w ten sposób zostają wszystkie meble, tylko o odpowiednio niższej cenie. Doszłam tego tego, że potrafiłam obniżyć wartość parceli z 35 000 $ do 17 000 $. I do takiego startera można wtedy wprowadzić ulubioną rodzinkę i grać już bez kodów w ładnych pomieszczeniach :) Ps. Tylko ostrożnie z ozdobami. Wiele obrazów i rzeźb wraz z upływem czasu zyskuje na wartości! Dla przykładu - w ten sposób stworzyłam następujące startery (wartość >20 000 simeleonów): Mam cichą nadzieję, że poradnik się przyda dla twórców "starterów" i częściej będziecie udostępniać swoje prace do pobrania... :) _________________________________ tekst jest w całości mojego autorstwa, więc proszę o uszanowanie mojej pracy i niekopiowanie go bez wyraźnego pozwolenia |
Odp: Jak zrobić "lepszy" starter?
Bardzo przydatne. Nigdy bym na to nie wpadła :O
|
Odp: Jak zrobić "lepszy" starter?
Pomysłowe :) Bardzo się przyda :]
Pozdrawiam ; ) |
Odp: Jak zrobić "lepszy" starter?
Ja bym na to chyba nie wpadł :) (no może gdybym kiedyś trochę pogłowił się:D).
Jedno pytanie: wartość tych mebeli będzie spadała tak długo, aż sim nie wróci ze studiów? |
Odp: Jak zrobić "lepszy" starter?
Nie, nie...
Ten nastolatek, którym gram on jest taki "na stracenie"... Po prostu wpisuję kod na kasę, buduję dom, jaki chcę mieć jako starter (oczywiście w granicach rozsądku - to nie podziała na parceli 60 x 60 :D)... Nastolatkiem sim jest przez dwa tygodnie. W tym czasie właśnie wartość parceli spada, a jak posyłam go na studia, to wszystkie meble zostają... Można też zrobić bardziej drastycznie i np. uśmiercić sima w pewnym momencie, gdy wartość parceli zejdzie poniżej 20 000, ale jakoś mi się to niehumanitarne wydaje :D |
Odp: Jak zrobić "lepszy" starter?
OoOoOo bardzo przydatne ;)
|
Odp: Jak zrobić "lepszy" starter?
Faajnee ;D
|
Odp: Jak zrobić "lepszy" starter?
Hm, nie wiedzialam. Fajny pomysl, skzoda tylko ze nie mam NS
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023