TheSims.PL - Forum

TheSims.PL - Forum (https://forum.thesims.pl/index.php)
-   The Sims Videostory (https://forum.thesims.pl/forumdisplay.php?f=153)
-   -   Rodzina Ćwir (https://forum.thesims.pl/showthread.php?t=53852)

Gio 10.01.2010 17:22

Rodzina Ćwir

Bez zbędnych wstępów mówię, że po prostu chciałem sprawdzić się jakoś reżyser simowych filmów :D

Gatunek: Serial-Obyczajowy
Montaż Pinnacle Video Studio i Windows Movie Maker

Proszę o jak najbardziej konstruktywną krytykę i powiedźcie mi co jest nie tak :) Dziękuję :)

Invidia Semper 10.01.2010 17:52

Odp: Rodzina Ćwir

Kompletnie nie znam się na VS
ale historia podoba mi się
w przeciwieństwie do wykonania- jest strasznie sztuczne i jeszcze ten lektor
ale zdaję sobie sprawę, że inaczej się tego chyba nie da rozegrać
dlatego czekam na rozwój akcji:)

Sandy 10.01.2010 18:06

Muszę powiedzieć, że użycie Ivony [w dodatku w wersji bez "u"] w "roli" lektora nie jest najlepszym pomysłem. Już lepiej gdybyś dodawał napisy.
A co do samej akcji... Sławni ze swego majątku Ćwirowie wylądowali na bruku, a stary Mortimer zadaje się "z tamtymi typkami"? To brzmi jakoś nierealnie. No i nieco inaczej wyobrażałam sobie relacje ojciec-córka w domu Ćwirów.
No i jak już pisała Invidia dość sztuczne wykonanie.

Vanitas 10.01.2010 19:08

Kyrie elejson. Przeraziłeś mnie tym vs. Lepiej napisz kontynuację Niepokornych, bo pisanie lepiej Ci idzie niż kręcenie filmów.

Ellie 10.01.2010 19:09

dobra, jesli robisz to na serio, to za bardzo mi sie nie podoba, sztuczne i takie jakies... nijakie, wlasciwie nic specjalnego sie nie dzieje. i ten lektor - jakos wyjatkowo mnie razi.
jesli ma to byc komedia/parodia/..., to wyszlo naprawde fajne! ;D usmialam sie z tekstow mortimera w stylu "chodzcie zobaczyc wychodek" albo "ty to umiesz tylko zrec, srac i chodzic na zakupy" - tu ivona i cala ta dretwosc sprawila, ze zabrzmialo to podwojnie zabawnie itd.