A ja po 12 dniach grania uważam że do zmiany są:
+ Tandetne ubrania
+ Fryzury j/w
+ Podczas pożaru nikt nic nie może robić. Simowie mają nastrój na czerwono, ale nic nie mogą!
+ Totalnie nieodpowiednie zachowania podczas
a) pożaru
b) pojawieniu sie Mrocznego
c) topieniu się kogoś
+ W dwójce dało się powstrzymać Kosiarza graniem w nim w jakąś gierkę. Czemu tu jest tylko Kwiat Śmierci, którry jest praktycznie JEDEN na miasto?
+ Samochody: WSZYSTKO DO ZMIANY!!!
+ Umiejętności: w pracy powinno nie być możliwości awansu bez osiągnięcia conajmniej połowy wymaganych umiejętności... Tak to to pikuś.
+ Praca: j/w, wszystkie "oceny" (poza nastrojem...) powinny sięgać połowy, aby mogło się awansować.
+ Książki umiejętności w tomach? Kto to wymyślił... Mogły nawet te książki być droższe niż teraz ich suma, ale nie powinny być w tomach!
+ Podłoga i ściany: Im droższe okładziny/wykładziny, tym powinien być wyższy jakiś nastrójnik... Tymczasem może być tylko nastrójnik za brak o- i wykładzin, więc tania nie różni się od drogiej, tylko wyglądem... Żal ;(
Hmmm... To chyba (chwilowo) na tyle