Cytat:
Napisał MazuR
wiecie czego mi brakuje w tej grze... jakiejs nutki tajemniczosci. nie ma roznicy kogo poznajemy, jest to doslownie wszystko jedno. kazdy jest prawie taki sam. gdyby niektorzy z simow mieli jakas ciemna strone, ktora mogliby nam zdradzic po blizszym zapoznaniu sie to gra bylaby atrakcyjniejsza. np dowiedzielibysmy sie ze Sim X zabil w przeszlosci swoja zone. wtedy moglibysmy sterowac jakos swoja postacia. czy byc lojalnym czy wydac go policji... a tak to wciaz nudy.
|
Fajnie by było.
Mnie ta gra rozczarowała jak się okazało, że po obiecywaniu cudów na kiju nawet tuż przed premierą przez gości z EA Games okazało się, że większości z nich nie ma.
Trójka miałabyć przedewszystkim kompatybilna z wszystkimi dodatkami do dwójki!!! Po przesiadce z jedynki na dwójkę tuż po premierze gdy sama czysta gra była miałem wrażenie, że tam nic nie ma, szczególnie jeżeli chodzi o meble, nie myślałem, że tu będzie jeszcze mniej.
Simy miały mieć własny wiek i się "normalnie" "po ludzku" starzeć, zamiast tego nic się nie zmieniło w porównaniu do dwójki. Do tego dorośli mają za sobą "młody dorosły", a do jasnej czegoś tam pierwsze co, to nie ma żadnych studiów, ale to przemilczmy, ale mimo to nastolatek staje się z miejsca pełnoprawnym dorosłym.
Simowie mieli mieć swój wzrost.
To tylko początek tej długiej jak "Moda na sukces" listy, co miało być, a czego nie ma, a info nie pochodzi z jakiś nie wiadomo jakich źródeł, ale dość dokładnie śledziłem wszelkie nowości pojawiające się na OFICJALNEJ stronie.
Co prócz tego bym zmienił?
Przede wszystkim simy wyglądają (szczególnie te miejskie) jakby wszystkie miały tak z 10-20 kilo nadwagi, szczególnie na gębie.
Brakuje przynajmniej jeszcze jednej pory roku (zimy) i deszczu w kilku wariantach (przelotnego, kapuśniaczka, mżawki, burzy i jakiejś wichury).
WIĘCEJ INTERAKCJI! Dosłownie jakimiś pięcioma interakcjami można spotkanego na ulicy sima zaciągnąć do łóżka i zrobić z nim bachora w przeciągu maksymalnie godziny przed kompem jak trafimy na jakiś szczególnie trudny przypadek.
Lepszego algorytmu zdarzeń losowych itp. Po pierwszych trzech godzinach grania w The Sims 3 (jeszcze przed premierą) zaliczyłem:
*7 pożarów (w tym 3 śmiertelne - każe simowi gasić, on nic tylko dalej macha łapami jakby mu to sprawiało jakąś radochę, każe przestać machać, nadal macha, każe się wynosić od ognia, on nic, każe zrobić coś innego to wlazł w płomienie i zanim cokolwiek zdążyłem zrobić to już zaliczył zgona, a prędkość 1 na zmianę z pauzą),
*10 kradzieży przez sąsiadów,
*4 nocne włamy w tym jeden raz pół domu splądrował zanim policja raczyła się zjawić,
*4 utonięcia. A większość z tego pasma nieszczęść przydażyło się jednemu simowi.
EDIT: No i oczywiście wszystkiego co znikło w trójce a było w dwójce (chociażby podstawie, ale nie tylko) i oczywiście wszystko, co poprzednicy wymienili...