| 
				 Odp: The Sims 3: Wakacyjne przygody - pierwszym dodatkiem do gry? 
 
			
			Nowe Lokacje
 
 Możecie odwiedzić nowe lokacje w Chinach, Francji i Egipcie:
 Al Simhara, Egipt
 Shang Simla, Chiny
 Champs les Sims, Francja
 Przygody mogą być zamawiane przez telefon lub komputer
 Simy mogą zamieszkać w nowym miejscu, ale potrzebują odpowiedniego "poziomu pobytu"
 Simy dostają możliwość rozpoczęcia nowych karier
 W Egipcie będą wydmy, piramidy i Sfinks
 W nowych lokacjach będą ukryte unikalne przedmioty
 Każda lokacja będzie miała swoja narodową potrawę
 Miejsca, które możecie odwiedzić będą zakrytę mgłą, która zniknie po odwiedzinach
 Sim musi rozpocząć podróż w Sunset Valley (albo Riverview)
 Nowe umiejętności i cechy
 
 
 Nowe umiejętności:
 Sztuki walki w Chinach
 Produkcja napojów we Francji
 Fotografia w Egipcie
 Umiejętności, których nauczycie się w jednej z lokacji można wykorzystać w innej
 Nowe cechy:
 Dyscyplina - dobra dla sztuk walki
 Oko fotografa - dobra dla fotografii
 Przygoda - jak sama nazwa wskazuje dobra dla Simów pokroju Indiany Jonesa
 Na zdjęciach naprawdę będziecie mogli poznać to, co fotografujecie
 Przygody
 
 
 Misje w każdej lokacji nie są obowiązkowe
 Simy mogą zwiedzać nowe miejsca i zabytki
 Gracz może wydawać polecenia simowi, np. służące otwarciu skrzyni etc., co może prowadzić do odkrycia skarbów i ukrytych przedmiotów
 Lokacje mają swoje znane budowle. Np. we Francji znajdziecie Wieżę Eiffla, a w Egipcie Piramidy
 Miejscowi mogą pomagać naszemu simowi
 Simy rozpoczynają swoje przygody w namocie, jednak mogą postawić dom, jeśli zdobędą odpowiednią reputację w okolicy i dostną pozwolenie na pobyt
 Pierwszy raz w historii serii pojawi się coś, co można nazwać scenariuszem
 Sim będzie posiadał swój dziennik, w którym znajdziecie wszystkie ważne informacje
 Punkty pobytu decydować będą o tym, jak długo Sim może pozostać w danej lokacji
 Simy mogą się wiązać z innymi poznanymi w nowych lokacjach Simami i zabrać je do domu w Sunset Valley/Riverview
 Przygody będą dostępne w obozie początkowym
 Przygody tworzone są przez łańcuch kolejnych czynności
 Przykładem czynności może być fotografowanie Sfinksa
 Ukończenie przygody odblokowuje kolejne i poprawia nasz poziom pobuty
 Simy mogą odkrywać nowe przedmioty, które następnie mogą zabrać ze sobą do domu
 Będą pułapki w trakcie przygód, np. ściany ziejące ogniem. Każdą pułapkę da się ominąć
 Jeżeli zarejestrujecie swoją kopię gry otrzymacie możliwość ściągnięcia "zestawu odkrywcy"
 Wszelkie przyciski, klucze i przedmioty będą ukryte, np. przełączniki mogą znajdować się w dziurach w ścianie
 Niektóre Simy będą się bały mumii, inne nie (prawdopodbnie nie będą się bały te, które są odważne)
 Umiejętności i przedmioty mogą być zdobywane wraz z postępami w eksploracji zabytków
 Będą ukryte tunele
 W głównym obozie na specjalnej tablicy znajdziecie wszystkie dostępne zadania
 W Piramidach nowe pomieszczenia będą początkowo nieoświetlone, aby zwiększyć szansę na to, że będziecie zaskoczeni wchodząc do nich
 Przełączniki będą wywoływały konretne akcje, np. rozbrojenie pułapki
 Poziom pobytu
 
 
 Posiadając zerowy "poziom pobytu" możecie spędzić w lokacji tylko 2 dni
 Mumie
 
 Będą w Egipcie
 Mogą rzucić na Sima klątwę, które sprawi, że sam stanie się mumią
 Wizyta u Sfinksa zdejmie z Was klątwę
 Mumie są silniejsze, pojawią się duchy mumii jeśli ta zginie
 Sim może walczyć z mumią. Jeśli przegra dosięgnie go klątwa. Na jej zdjęcia ma 14 dni, jeśli nie zdąży sam stanie się mumią
 Mumia, jako część rodziny Sima odblokowuje unikalne opcje
 Grobowce
 
 
 Dostaniecie narzędzie do budowania grobowców, które będzie mogli udostępniać innym graczom
 Grobowiec może mieć max. 4 poziomy, można je wyposażyć w ukryte przedmioty
 Będziecie mogli tworzyć mgłę, która zakryje część lokacji
 Będzie możliwość ustawiania przełączników w podłodze, co może spowodować uruchomienie pułapek itp.
 Sim może samemu majsterkować przy pułapkach albo spróbować znaleźć coś, co je rozbroi
 Zbiorniki z wodą pozwolą Simowi uniknąć pułapek z ogniem. Na dnie można znaleźć skarby i przełączniki np. dezaktywujące pułapkę
 Będą skrzynie ze skarbami
 W sakrofagach znajdziecie skarby, ale i mumie
 Pojawią się dźwignie w kształcie pochodni, statuy, które można przesuwać i ukryte schody
 Nowe opcje budownicze
 
 
 Namioty
 Pułapki i sekretne drzwi
 Podobno nie będzie opcji budowy własnych dzielnic, choć taka opcja jest przewidywana
 Inne
 
 Nowe stroje
 Simy nie starzeją się na wakacjach
 Wróciły ekrany ładownia, w formie animacji samolotu, w momencie, kiedy bedziecie zmierzać do celu podróży
 Będziedzie mogli tworzyć własne napoje i nadawać im nazwy
 Dodane zostaną nowe sztuczki, co pozwoli Wam łatwiej tworzyć własne grobowce
 Simy będą mogły przenosić obóz, co znaczy, że możecie rozbić namiot tam, gdzie chcecie
 Mają się pojawić krokodyle
 Nowe lokacje mogą być odwiedzane przez Sima w każdym wieku
 Dzieci muszą mieć opiekę w trakcie wyprawy
 Będą publiczne toalety
 Napoje, które dojrzewają (oznacza to, że Sim będzie mógł robić wino) są lepsze
 |