Dla wszystkich, którzy mają takie same problemy z działaniem EA Download Managerem:
1a. Sprawdzić wersję gry, przykładowa ścieżka do pliku:
Kod:
C:\Program Files\Electronic Arts\The Sims 3\Game\Bin\skuversion.txt
Ja mam tam już GameVersion = 1.9.22.004002, ale to dlatego, że dokonałam aktualizacji.
1b. To krok opcjonalny dla posiadaczy dodatku Wymarzone Podróże:
Kod:
C:\Program Files\Electronic Arts\The Sims 3 Wymarzone Podróże\Game\Bin\skuversion.txt
Ja tam mam już GameVersion = 2.4.7.004002, ale to dlatego, że dokonałam aktualizacji.
2. Teraz, trzeba odwiedzić stronę:
1a.
http://www.patches-scrolls.de/sims3.php
1b.
http://www.patches-scrolls.de/sims3_worldadventures.php
i pobrać z niej odpowiednie patche -- odpowiednie t.j. takie, które będą pasowały do GameVersion, które było sprawdzane w pierwszym kroku. Dla naszej szerokości geograficznej należy wybrać Worldwide.
3. Patche należy zainstalować w kolejności: najpierw gra główna, później dodatek (choć nie jest to jakiś silny wymóg -- zainstalowanie w odwrotnej kolejności też jest możliwe i nie powoduje problemów w działaniu gry).
4. Niestety nie rozwiąże to problemów z działaniem EADM, ale pozwoli cieszyć się zaktualizowaną wersją gry.