Odp: Brak Riverwiew
Mi działają wszystkie obiekty Store. Nawet te, które się nie instalują. Po prostu zainstalowałam je na podstawce z wersją 1.7.9 a potem wrzuciłam pliki dbc do modsów. Poczytaj poradniki. Skoro używasz nowego sposobu, to Twój plik resources wygląda tak:
Priority 500
PackedFile DCCache/*.dbc
PackedFile Packages/*.package
PackedFile Packages/*/*.package
PackedFile Packages/*/*/*.package
PackedFile Packages/*/*/*/*.package
PackedFile Packages/*/*/*/*/*.package
Utwórz katalog, powiedzmy Worlds (W katalogu Mods\Packages) i wrzuć tam plik z Riverview.world, a plik Resources zmodyfikuj tak:
Priority 500
PackedFile DCCache/*.dbc
PackedFile Packages/*.package
PackedFile Packages/*/*.package
PackedFile Packages/*/*/*.package
PackedFile Packages/*/*/*/*.package
PackedFile Packages/*/*/*/*/*.package
PackedFile Packages/*.world
PackedFile Packages/*/*.world
Zobacz czy to zadziała, może odczyta miasto. Taki eksperyment nic złego grze nie zrobi, najwyżej nadal nie będzie miasta. Jedyne, co to miasto Riverview oprócz siebie, instaluje też trochę dodatkowych obiektów, mogą się nie wyświetlać. Zakładając, że samo miasto się w ogóle w grze pojawi.
|