View Single Post
stare 14.09.2010, 12:08   #74
anie_1981
 
Avatar anie_1981
 
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 43
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: rozwiązanie problemów ze źle działającą grą

Cóż, ja nie wiem jak zachowywałaby się moja gra, gdybym nie bawiła się w zmianę ustawień pamięci. Napisałam o tym poradnik, jest w dziale Poradniki, więc nie będę się tutaj, ponownie, wymądrzać. No w każdym razie ja mam 4GB Ram'u i Windowsa XP, więc on widzi tylko 3.5 GB. Zezwoliłam grze na korzystanie z więcej niż 2 GB RAM'u i od tamtej pory mam spokój z błędami zapisu, ale gra nadal sama się wyłącza. Dobre i to, bo te błędy zapisu to była u mnie plaga! U mnie nie jest tak drastycznie, z tym wyłączaniem się, jak u przedmówczyni. Gra wyłącza się tak jakoś po pół godzinie. Ale nie zawsze, czasami mogę grać nawet ze dwie godziny i gra śmiga bez problemów. Zauważyłam jednak sytuacje, po których się wyłącza, nie wiem, czy to przypadek, dlatego może ktoś z Was niech to sprawdzi u siebie.

1. Dodawanie/usuwanie własnych stylów (Narzędziem "Stwórz Styl")
2. Zbyt długie przebywanie w trybach Budowania/Kupowania/Tworzenia Sima
3. Korzystanie z dwóch kodów
a) MoveObjects on\off
b) BuyDebug on/off

Ostatnio bawiłam się w połączenie basenu z piwnicą i wstawianie okien, tak, żeby z piwnicy można było zaglądać oknami do basenu, stojącego na zewnątrz. Musiałam uruchomić kod MoveObjects on, żeby móc wstawić te okna. Po skończonej przebudowie, wyłączeniu kodu i powrocie do trybu życia, gra wyłączyła się po jakiś pięciu minutach. Podobnie jest z tym drugim kodem, buyDebug on/off. Czasami gdy go używam, to w całym mieście, na prywatnych i publicznych parcelach widać wszystkie te rozsiewacze ryb/nasion/metali/kamieni itd. No i oczywiście gra również się prędzej wyłącza.

Ostatnio edytowane przez anie_1981 : 14.09.2010 - 12:10
anie_1981 jest offline   Odpowiedź z Cytatem