Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje.
Oby to było coś takiego jak wyimaginowany przyjaciel, a nie jak wampir. Ja tych mutantów nie cierpię. Jeśli to by było coś takiego jak np. mumia czy ten przyjaciel, czy robot, słowem coś, czym nie musisz grać, bo gra do tego nie zmusza, no to byłoby super. Ale jeśli znowu pół miasta zamieni mi się w jakieś dziwadła... no to sorry, ale się wścieknę. Dużo czasu spędziłam na szukaniu moda wyłączającego wampiry. Dobrze, że ciągle jest Twallan i jego NRaas Industries, bo na bieżąco aktualizuje swoje mody, takie jak np. Story Progression. Ten mod zastępuje oryginalny postęp historii. Nie dopuszcza do generowania mutantów samoistnie, co ich nie wyłącza. Nadal można mieć wampirzą rodzinę, ale nikt nie stanie się wampem bez naszej wiedzy i zgody. Ja to nawet się pozbyłam tej wampirzej knajpy z Bridgeport, Plazma czy tak jakoś. W tamtym miejscu stoi teraz zwykły wieżowiec mieszkalny.
|