To się baaardzo różni od zwykłego przenoszenia ludzi. Nie traci się powiązań genetycznych pomiędzy ludźmi. Trzeba tylko o paru drobnych zasadach pamiętać.
1. Jeśli chcemy spakować powiedzmy 3 rodziny, to zmieniamy aktywną rodzinę na inną, której nie chcemy w paczce.
2. Żeby spakować rodziny, trzeba kliknąć na zamieszkany dom jednej z tych rodzin, które mają być w paczce i wybrać "Pack".
3. Potem możemy wybrać poszczególnych członków tych rodzin, łącznie ze zmarłymi, o ile istnieją ich nagrobki.
4. Po tej akcji i odczekaniu aż mod spakuje te rodziny, należy koniecznie włączyć czas, żeby chwilę pochodził, inaczej "coś", ale nie pamiętam co

5. Powstał nam w bibliotece plik z rodziną, wyglądającą całkiem zwyczajnie, ale nie wolno jej tak po prostu wprowadzić do domu spod edycji miasta. Po rozpoczęciu nowej gry, lub załadowaniu innego zapisu, idziemy do jakiejś innej, dowolnej rodziny i kimś stamtąd klikamy na dowolny pusty dom i wybieramy "Unpack". Nie da się wybrać od razu domu do którego trafią poszczególne rodziny.
6. Jeden z ważniejszych punktów, to po zakończeniu rozpakowywania i wylosowaniu przez grę różnych domów dla poszczególnych rodzin z paczki, znowu włączamy czas (o ile w ogóle był na pauzie) i zapisujemy grę. Następnie
uruchamiamy grę od nowa lub idziemy do głównego menu i ładujemy ten zapis. Jeśli tego nie zrobimy, domy będą znikać i pozostawiać po sobie dziury w mapie, nawet trudno potem na tym postawić pustą parcelę.
Brzmi zawile ale tak wcale nie jest, moich Bardów ze trzy razy przenosiłam i jakoś nic im nie jest

Oczywiście po ponownym załadowaniu gry można już normalnie grać i przenieść ludzi do ich docelowych domów, w dowolny dostępny sposób, czy to telefonem, czy w edycji miasta, ale gdy już się upewnimy, że rodzinom nic nie jest, najlepiej jest skasować z biblioteki plik z tą zbiorową familią.