Na wstępie zaznaczam, że umiem korzystać z opcji "Szukaj".
Jednak to, co znalazłam nie rozwiązało moich problemów.
Problem polega na tym, że po około dziesięciu minutach od uruchomienia gry, w pewnym momencie wyświetla się komunikat:

„Aplikacja zostanie zamknięta (…)”, a mnie- nieszczęsną, przenosi na pulpit ;-;
Osobom, o identycznym problemie, pomogło zaktualizowanie DirectX, sterowników do karty graficznej.
Poszłam w ich ślady, jednak to nic nie zmieniło.
Zastanawiam się, czy nie dzieje się tak ze względu na mierny sprzęt komputerowy, jaki posiadam.
Wcześniej- grając w samą wersje podstawową The Sims™ 2, nie odnotowałam żadnego błędu w działaniu gry.
Dopiero teraz, po zainstalowaniu akcesoriów, dodatków oraz mini-pac’ów.
Mimo to, gra działa dość dobrze.
Co prawda, zmieniłam detale tekstur z „Wysokich” na „Średnie”- w pewnych momentach dochodziło do ścięć ;-;
Więc, pytanie brzmi- błąd pojawia się ze względu na mierny sprzęt komputerowy- jak już napisałam, czy chodzi o coś zupełnie innego?