Tutaj masz listę, wszystkie poprawki są autorstwa tej samej osoby.
http://www.modthesims.info/browse.ph...u=1515002&gs=0
Najlepiej jest pobrać gotowe miasta, czyli
Nie te z napisami "In Testing", czy "Resources".
Wszystkie archiwa pobieramy do tego samego folderu... Po pobraniu wszystkich archiwów (Miasta są duże, więc je spakowano do archiwum wieloczęściowego), należy każdej części zmienić nazwę tak, by była taka sama jak w plikach na stronie, usuwa się początek nazwy, gdzie jest nazwa autora wstawki i jej numer. Potem klikamy prawym na pierwszy part i wybieramy "wypakuj tutaj", lub "Extract Here".
Przed wrzuceniem poprawionych miast do gry, robimy kopie oryginalnych plików!
Można to zrobić poprzez zmianę nazwy oryginalnemu plikowi miasta, dodając
.bak na końcu nazwy, np:
Sunset Valley.world
.bak
Miasta znajdują się w:
Sunset Valley:
Program Files\Electronic Arts\The Sims 3\GameData\Shared\NonPackaged\Worlds
Każde miasto znajduje się w katalogu z dodatkiem, z którym się zainstalowało, np.
Bridgeport:
Program Files\Electronic Arts\The Sims 3 Po Zmroku\GameData\Shared\NonPackaged\Worlds\