View Single Post
stare 07.12.2011, 19:04   #11
Levkoni
 
Avatar Levkoni
 
Zarejestrowany: 21.05.2009
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,023
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: Jakie będzie The Sims 4? Co powinno poprawić EA?

Cytat:
Napisał xometr Zobacz post
Dawno tak się nie ubawiłem. Widać że pojęcie o produkcji gier masz znikomą bez urazy oczywiście. Zrobienie gry w 2 czy nawet 3 wersjach to czysta kosmetyka. Robisz jedną podstawę a pózniej tylko implementujesz odpowiednie opcje w danej wersji. Kod gry nie wiele by się od siebie różnił gdyż całość opierałaby się tylko o skrypty. Mniej więcej jak w pokach. Mimo że gra wydawana jest w dwóch prawie identycznych wersjach nikt nie traci na tym a wręcz zuskuje. Sam naklad pracy również drastycznie nie wzrasta z powodów wymienionych poniżej. Kwoty też podałeś niezłe. Jeśli myślisz że producent ma 100% z ceny sklepowej to życzę powodzenia. Ale już mniejsza z tym. Co do ts 4 to jeszcze poczekamy sobie trochę. Kura znosząca złote jaja czyt ts3 jeszcze się nie zmęczyła tak więc twórcy będą ją doić do czysta. Co do silnika graficznego to tu nie ma żadnych obaw. Gra nie musi miec kosmicznych wymagań żeby powalać urokiem. Weźmu choćby crysisa 2. Jedną z najładniejszych obecnie gier. Jej ślinik cryengine3 nie jest szczególnie wymagający. Co do samej rozgrywki to simy muszą skończyć ze skryptowa konwencja inaczej zawsze będą to kukiełki myjące naczynia czy grające w szachy. Dla niekumatych. Każda czynność przez każdego sima wykonywana jest identycznie. To tak jakby cała rodzina klonów np. jadła synchronicznie, zawsze tą samą ilość produktów podzielnoną na dokładnie taką samą ilość kęsów. Co do rzeczonego filmiku z ts4. Jest to zwykłe tech-demo jakiegoś silnika graficznego z podłożoną simową muzyczką.
Nie wiem, czy znasz się na robieniu gier, ale na czytaniu i rozumieniu tekstu na pewno nie. Po pierwsze naucz się czytać, a nie tylko widzieć... Cytuję sam siebie z tego posta, który skomentowałeś " Można też zakładać, że koszty produkcji drugiej wersji będą dużo niższe, bo na przykład będzie to ta sama gra tylko z dodatkowymi elementami, ale kto będzie się bawił w takie nieopłacalne eksperymenty?" A ty mi tu chrzanisz o tym samym, co ja napisałem. To samo tyczy się podanych przeze mnie kwot. Napisałem wyraźnie, że są ZMYŚLONE. Chciałem tylko ogólnikowo zobrazować jak to mogłoby wyglądać. To samo tyczy się kwot, nie mam zamiaru w takim prostym schemacie uwzględniać marż importerów, hurtowni, sprzedawców itd. Miało być prosto i wyraźnie, a jedynym celem tego było pokazanie, że twórcom niekoniecznie się opyla robić dwie wersje tej samej gry na PC. Więc przestań mi tu pierdoły opowiadać, bo jedno, czego nienawidzę, to nieuzasadnionej krytyki i braku zrozumienia tekstu przez kogoś napisanego. A ty od razu z miejsca "Dawno tak się nie ubawiłem. Widać że pojęcie o produkcji gier masz znikomą bez urazy oczywiście." Pojęcie o produkcji gier mam znikome, tyle co przeczytam w artykułach. I nie mam zamiaru udawać, że jest inaczej. Ale nie trzeba być znawcą, żeby pewne rzeczy wywnioskować.

Za nerwy sory, ale nie lubię, jak ktoś nie doczyta tekstu i nie zajarzy o co chodzi...
__________________
Zmieniłem nick z Absolem na Levkoni.

Ostatnio edytowane przez Levkoni : 07.12.2011 - 19:09
Levkoni jest offline   Odpowiedź z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.