[...]Komunikuję, że udało mi się doprowadzić grę do porządku

Wszystkim, którym gra notorycznie się wyłącza, proponuję zacząć od zerknięcia na raport, który automatycznie generuje się po każdym crashu.
Znajdziecie go tutaj:
Moje Dokumenty\Electronic Arts\The Sims 3.
Będzie to plik tekstowy w stylu: "
xcpt [NAZWA WASZEGO KOMPUTERA] 10-06-14 01.04.41.txt". Jeśli w środku natkniecie się na taką linijkę:
[Instruction data]
279ee150 => DasmX86Dll.dll not found, jedynym wyjściem jest dogranie tego pliku do Windowsa - mówiąc prościej - po prostu ściągamy go i wkładamy do odpowiedniego folderu.
Link do pliku DasmX86.dll ->
http://www.dll-files.com/dllindex/dl...tml?dasmx86dll
Po ściągnięciu, wypakowujemy go w podane poniżej miejsce.
Dla użytkowników
Visty, Windows XP/7 - C:\WINDOWS\System32
Dla użytkowników
Windows 95/98/ME - C:\WINDOWS\System
Dla użytkowników
Windows NT/2000 - C:\WINNT\System32
Następnie resetujemy komputer. Jeśli problem wciąż istnieje, robimy tak:
1. Start -> Uruchom
2. W puste okno wpisujemy
CMD (jeśli ktoś posiada Windows ME, wpisuje
COMMAND).
3. Wyświetli się okienko z czarnym tłem. Wpisujemy w nie:
regsvr32 DasmX86.dll i wciskamy Enter.[...]