Moim zdaniem wystarczyłaby zmiana tekstur, przerobienie simów i stonowanie shaderów by już gra poszła w lepszym kierunku. No bo srsly, czym tak naprawdę jest dobra grafika? Przede wszystkim to dobry styl graficzny. Gry, które odpowiednio to wykorzystają, znacznie dłużej się starzeją(jak chociażby WoW). Główny problem simsów 4 to ich wciąż plastelinowy wygląd, niskiej jakości tekstury i przesadzony styl. Ba, tekstury przypominają mi wręcz MySims, które choć bardzo fajne, niestety nie nadaje się jako wzór grafiki na PC.
Co do forum - strona działała jeszcze za czasów puva, kiedy forum było uratowane przed Trichelle i wstawało na nogi. Simsweb przez ten czas padło i wiele osób wróciło ponownie na już ogarnięte forum, mimo to od tego czasu fts ciągle nie wróciło do swojej dawnej świetności. Simy.pl z tego co widzę też nie bardzo funkcjonują, o zasyp postów bynajmniej nie można ich posądzać. Za czasów TS2 jeszcze długo forum kipiało tematami, za czasów TS3 jednak całkiem szybko się wyludniło.
EDIT: O, widzę że miłośniczka zwierząt mnie ubiegła.
EDIT2: Aha, i dodam coś jeszcze, co napisałem na innym forum, ale napiszę również tutaj. Simsy może i są wymagające jeśli chodzi o CPU, w końcu musi udźwignąć simów w otwartym otoczeniu, jednakże pamiętajcie, że taki Crysis również ma otwarty świat, również musi mieć dobre AI(żeby mógł znaleźć drogę do bohatera, żeby ukrywał się gdy gracz w niego celuje, żeby wykorzystywał konkretną broń w konkretnej sytuacji etc. etc. i to wszystko na każdego przeciwnika oddzielnie) a do tego fizykę, która w simsach nie istnieje(w ogóle!), niszczenie otoczenia, efekty cząsteczkowe oparte na fizyce. To wszystko również bardzo mocno obciąża zarówno kartę graficzną jak i CPU, a mimo to Crysis działa bardzo dobrze nawet na starym sprzęcie. Nie uświadczysz żadnej z w/w możliwości w simsach, dlatego więc absolutnie nie widzę powodu, dla którego simsy nie miałyby pójść w stronę większej rozdzielczości tekstur czy bardziej szczegółowych simów. Tzn jasne, jest powód - lenistwo.