Cytat:
W zamian za słabszą grafikę otrzymujemy o wiele więcej opcji, więcej interakcji towarzyskich, bardziej rozbudowany CAS i w ogóle o wiele więcej możliwości.
|
Wraz ze słabsza grafiką otrzymujemy również brak pogody, zwierzaków i pewnie wielu innych opcji po wygórowanej cenie.
Cytat:
i. Rozumiem, że grafika jest bardzo ważna dla kogoś, kto gra w simsy dla tworzenia domów/simów i publikowania ich, ale pamiętajmy o tym, że TS to jednak ma być symulator życia, gra, a nie program do tworzenia seriali.
|
Jeśli simsy mają być grą, w którą zamierzam grac przynajmniej godzinkę/dwie dziennie, to grafika MUSI mi się podobać.
Btw, biorąc pod uwagę, że gra ma być wykorzystana w storytellingu (FotoStory itd.), to raczej wymagane jest, by to wszystko ładnie się prezentowało.
Cytat:
Chciałabym, żeby sylwetki też w jakiś sposób były dziedziczone.
|
Budowa ciała i np. skłonność do niekontrolowanego przybierania na wadze są dziedziczne.
W sumie idąc tym krokiem myślenia, powinni także dodać włosy kręcone i proste - ofc zgodnie z zasadami dziedziczenia. I zdecydowanie dominujące cechy typu brązowe oczy i brązowe włosy.
Szlachcic, publicznie to też napiszę, że się zupełnie z Tobą zgadzam

W sismach nie musi tracić grafika na rzecz dobrego gameplaya i wymagań sprzętowych. Poza tym, grafika z tej gry jest przynajmniej kilak lat do tyłu - od biedy nawet i mój stary komp (rocznik 2004, później upgrade'owany) by to pociągnął. A skoro mam teraz całkiem niezłego kompa, dlaczego gra miałaby z tego nie skorzystać?